Trio ervaring mmv

02-05-2017 00:37 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeeeeheesss ik heb mijn vriend zover dat we eindelijk een trio gaan doen met een 2e man. Een fantasie wat eindelijk uit gaat komen.

Het word de eerste keer dat we zoiets gaan doen dus ik vind het toch wel spannend worden. Als een klein meisje loop ik te giechelen van het idee

We zitten te twijfelen of we het onder invloed zullen doen; zoja wat? Aanraders?

Wat zijn nou "handige" standjes?

Dingen waar ik op moet letten?
Niet onder invloed natuurlijk.

Wil hij dit echt of laat hij zich overhalen?

En weten jullie al met wie?



En met twee mannen tegelijk geen ervaring nee.
Jouw fantasie dus, niet die van je vriend.

Nou dat wordt een feest....ben je zometeen weer vrijgezel.
Alle reacties Link kopieren
Poeh poeh, wat zijn we weer ruimdenkend.



Nee ik heb eindelijk mijn partner zover om te ontdekken of hij bi-sgierig is op sexueel gebied (waar ik absoluut geen problemen mee heb), aangezien hij daar zelf vermoedens over heeft, ik weet het dan wel weer mooi te combineren voor mijn eigen geluks momentje.
Op wie zeg jij dat poeh poeh wat zijn we ruimdenkend? En was dat sarcasme?



Serieuze vraag trouwens.

Ze word hier namelijk niet veroordeeld ofzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lampie1986 schreef op 02 mei 2017 @ 00:47:

Op wie zeg jij dat poeh poeh wat zijn we ruimdenkend? En was dat sarcasme?



Serieuze vraag trouwens.

Ze word hier namelijk niet veroordeeld ofzo.



Niet over de jouwe, die kon ik begrijpen.

We hebben 'm via internet gevonden omdat ik '( zo discreet mogelijk wou houden.
quote:Rosaaa27 schreef op 02 mei 2017 @ 00:51:

[...]





Niet over de jouwe, die kon ik begrijpen.

We hebben 'm via internet gevonden omdat ik '( zo discreet mogelijk wou houden.





Als je het maar wel veilig doet.

Is deze man alleen geïnteresseerd in jou of ook in je vriend? En hoe staat hij hier in?

Hij wilde het dus sowieso wel eens met een man proberen?



Ik wil niet als een "oud wijf" klinken maar hoop dat je het wel veilig doet.

En dat jullie er echt allebei achter staan.
Alle reacties Link kopieren
Zou een eerst ekeer nooit onder invloed doen. Beetje je partner in de gaten houden en grenzen kunnen zien en aangeven is heel belangrijk. Verder, veel plezier!
quote:Rosaaa27 schreef op 02 mei 2017 @ 00:45:

Poeh poeh, wat zijn we weer ruimdenkend.



Nee ik heb eindelijk mijn partner zover om te ontdekken of hij bi-sgierig is op sexueel gebied (waar ik absoluut geen problemen mee heb), aangezien hij daar zelf vermoedens over heeft, ik weet het dan wel weer mooi te combineren voor mijn eigen geluks momentje.



Wat is dit nu weer een rare reactie.



Is het zo gek dat je bezorgde reacties krijgt omdat jij met een vreemde dude het bed in wil duiken onder invloed van coke/poppers/speed, en dat iemand daar zijn vraagtekens bij zet?

Heeft weinig te maken met "ruimmdenkend" zijn hoor.
quote:Lampie1986 schreef op 02 mei 2017 @ 00:54:

Ik wil niet als een "oud wijf" klinken maar hoop dat je het wel veilig doet.Ja, ma.
Ik zou eerst 20 gram coke wegwerken
quote:Gooloib schreef op 02 mei 2017 @ 01:44:

Ik zou eerst 20 gram coke wegwerkenIk denk dat je dan opzich wel dood bent
Alle reacties Link kopieren
Ik raad Royal Club Shandy aan voor zo'n eerste keer. Ook omdat je de 2e man niet kent.
Love is the meaning of life
Alle reacties Link kopieren
Je vraagt wat de aanraders zijn als je het onder invloed wilt doen. Dat klinkt niet alsof je dat vaak doet, dus mijn advies, doe dat niet.

Blijf helder dan wordt je gevoel niet beïnvloed en kun je makkelijker aangeven als je je grens tegenkomt.



Hebben jij en je vriemd besproken wat jullie er uit willen halen? Wat verwachten jullie van de extra man? Staat er iemand centraal? Leid er iemand?



Om de avond te beginnen zou je voor ze kunnen strippen. Zij zouden jou kunnen masseren. Of gewoon elkaar.

Probeer samen in de flow te komen en daarna go with the flow.

Ik ben zelf wel eens de extra vrouw en ik merk dat zeker masseren heel goed kan werken.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
quote:Rosaaa27 schreef op 02 mei 2017 @ 00:45:

Poeh poeh, wat zijn we weer ruimdenkend.



Nee ik heb eindelijk mijn partner zover om te ontdekken of hij bi-sgierig is op sexueel gebied (waar ik absoluut geen problemen mee heb), aangezien hij daar zelf vermoedens over heeft, ik weet het dan wel weer mooi te combineren voor mijn eigen geluks momentje.



Poeh poeh. Het probleem is dat men tegenwoordig zo ruimdenkend is dat men van gekkigheid niet meer wat te doen met het leven.

Partners die worden overgehaald voor iets, omdat de ander verveeld is in het leven. Rare middelen gebruiken en jezelf en de ander daardoor in gevaar brengen.

Was men tegenwoordig maar wat minder ruimdenkend, dan zou de wereld er op relatiegebied heel wat beter uitzien.
Alle reacties Link kopieren
Ruimdenkend zijn is geen doel op zich hoor.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Vroegah in de tijd van de sixties was het wel een doel op zich om je vrij te maken van "ouderwetse" ideeën.



Ik denk dat het in deze tijd nog steeds een doel kan worden als jijzelf streng kuis bent opgevoed en je nog tegen je ouders aan het verzetten bent. Dan kan het een zeker pervers lustgevoel geven als je daar tegenin gaat.



Als je volwassen bent wordt je geacht zelf te bepalen of twee minnaars tegelijk handig en comfortabel is en of je niemands gevoelens kwetst.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Spannend zeker! Vooral ook voor je vriend denk ik, zijn eerste stapjes met een andere man, hoe staat hij erin?



Waar je op moet letten? Vooral op elkaar! Bespreek vooraf heel goed met elkaar wat je wel of niet wil, welke onderdelen je spannend vind, hoe jij het voor je ziet etc. En vooral ook; spreek met elkaar af dat de ander het altijd op ieder moment mag afkappen als er iets is wat niet goed voelt, zonder dat je daar uitleg over verschuldigd bent. Je kunt nooit van te voren inschatten hoe iets op dat moment voelt en het is belangrijk dat je dan niet maar doorgaat om de ander een plezier te doen, of omdat de ander je overhaalt 'maar het is toch gezellig schat'. Je kunt bijv denken aan een codewoord dat je afspreekt. Als de een bijvoorbeeld over 'de ananas in de koelkast' begint, dan weet de ander dat er iets niet oke is en kunnen jullie met zn tweeen in de keuken even overleggen zonder dat nummer 3 dat door hoeft te hebben. En let tijdens het spel ook op elkaar, niet alleen omdat het superleuk is om elkaars reactie te zien, maar ook om tussendoor te checken of alles nog oke is.



Jullie hebben iemand op internet gevonden schrijf je? Ik zou het dan zelf wel fijn vinden om hem van te voren een keer te spreken, bijvoorbeeld alleen een drankje in de stad, of even facetimen met zn drieen. Dan is de eerste spanning eraf en weet je ook of er een klik is.

De avond zelf zou ik beginnen met gewoon gezellig een drankje en even kletsen en een beetje teasen over en weer. Als het dan goed voelt kun jij bijv op een gegeven moment naar boven gaan om een leuk lingerie setje aan te trekken oid. En de mannen kunnen het dan ondertussen misschien gezellig maken in de woonkamer? Kaarsje aan, misschien een matrasje en kussens neerleggen, leuk muziekje op, massage olie klaar. En dan komt het vanzelf allemaal wel goed ;)



Veel plezier in ieder geval! Als jullie dit met elkaar kunnen delen, het elkaar gunnen en beiden genieten dan kun je samen de hele wereld aan ;)
quote:retrostar schreef op 02 mei 2017 @ 08:01:

Ruimdenkend zijn is geen doel op zich hoor.Wel waar. Ik probeer zo veel mogelijk open te staan voor andere/nieuwe ideeën meningen en ik probeer niet vast te roesten in een bestaande gedachtengang. Als je een brede blik hebt kan je vervolgens bepalen waar je je focus legt. Ruim denken wil niet zeggen dat je alles moet doen of alles goed moet vinden.
quote:vicky87 schreef op 02 mei 2017 @ 08:58:

Spannend zeker! Vooral ook voor je vriend denk ik, zijn eerste stapjes met een andere man, hoe staat hij erin?



Waar je op moet letten? Vooral op elkaar! Bespreek vooraf heel goed met elkaar wat je wel of niet wil, welke onderdelen je spannend vind, hoe jij het voor je ziet etc. En vooral ook; spreek met elkaar af dat de ander het altijd op ieder moment mag afkappen als er iets is wat niet goed voelt, zonder dat je daar uitleg over verschuldigd bent. Je kunt nooit van te voren inschatten hoe iets op dat moment voelt en het is belangrijk dat je dan niet maar doorgaat om de ander een plezier te doen, of omdat de ander je overhaalt 'maar het is toch gezellig schat'. Je kunt bijv denken aan een codewoord dat je afspreekt. Als de een bijvoorbeeld over 'de ananas in de koelkast' begint, dan weet de ander dat er iets niet oke is en kunnen jullie met zn tweeen in de keuken even overleggen zonder dat nummer 3 dat door hoeft te hebben. En let tijdens het spel ook op elkaar, niet alleen omdat het superleuk is om elkaars reactie te zien, maar ook om tussendoor te checken of alles nog oke is.



Jullie hebben iemand op internet gevonden schrijf je? Ik zou het dan zelf wel fijn vinden om hem van te voren een keer te spreken, bijvoorbeeld alleen een drankje in de stad, of even facetimen met zn drieen. Dan is de eerste spanning eraf en weet je ook of er een klik is.

De avond zelf zou ik beginnen met gewoon gezellig een drankje en even kletsen en een beetje teasen over en weer. Als het dan goed voelt kun jij bijv op een gegeven moment naar boven gaan om een leuk lingerie setje aan te trekken oid. En de mannen kunnen het dan ondertussen misschien gezellig maken in de woonkamer? Kaarsje aan, misschien een matrasje en kussens neerleggen, leuk muziekje op, massage olie klaar. En dan komt het vanzelf allemaal wel goed ;)



Veel plezier in ieder geval! Als jullie dit met elkaar kunnen delen, het elkaar gunnen en beiden genieten dan kun je samen de hele wereld aan ;)

Hele goeie post vicky

Ik zou nog willen toevoegen: probeer tijdens de date een moment in te bouwen waarop je even met elkaar kan overleggen hoe het gaat/voelt. Je interpreteert niet altijd elkaars signalen even goed (tijdens een spannende nieuwe gebeurtenis) dus even concreet checken is altijd goed.
Alle reacties Link kopieren
En nog een tip, hou contact. Daarmee bedoel ik dat er momenten zullen zijn dat twee van de drie meer op elkaar gefocust zijn. Probeer de derde er dan bij te houden door hem/haar aan te raken. Al is het maar door een hand op de been. Doe dat ook als de derde, raak de ander aan. Zeker bij je partner is dit belangrijk, dan loop je minder het risico dat één zich er buiten voelt staan.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Yes, goede aanvullingen! Je zou zelfs ook nog bij nummer drie kunnen checken of hij het ook gezellig vind en ook verder wil gaan. Wel zo netjes misschien haha



Ik vind trouwens een trio met twee mannen veel makkelijker verlopen dan met twee vrouwen, op een gegeven moment neemt al die testosteron het over en hoef je helemaal nergens meer aan te denken, heerlijk
Ik vind 1 op 1 intiemer. Vind 3 te veel.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind 1 op 1 ook intiemer, met zn drieen kun je nooit zo volledig in elkaar opgaan en grenzen verleggen als met zn tweeen.

Maar ik vind drie ook heel leuk niet te vergelijken
Alle reacties Link kopieren
Hahaha ik moest stiekem een beetje lachen om de reacties, nee we zijn al 5 jaar bij elkaar en hebben ook gewoon een gezinnetje. Ik maak me daar geen zorgen om. En ja, ik vind het heel belangrijk om ruimdenkend te zijn. De een ligt al 20 jaar naast dezelfde saaie kut die slapjes over je heen gaat, wij houden het graag spannend. Ik heb daar voorderest ook geen mening om gevraagd, of over dr drugs.



@ vicky en lollipopje



We hebben hele goede afspraken gemaakt over wat we wel en niet willen zien en inderdaad al een keer geskyped. We willen het juist zo discreet mogelijk houden omdat we niks persoonlijks willen, het gaat ons echt puur om de sex.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven