Blij met FWB

04-05-2017 22:58 18 berichten
Vaker lees ik over FWB (friend with benefits) vaak gaat dat fout, omdat één van de twee gevoelens krijgt.

Daarom wilde ik een topic openen over FWB-relaties die goed gaan en ben ik nieuwsgierig naar waarom mensen een FWB-relatie aangaan en wat volgens jullie de do's and don'ts zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik! Ik heb een leukerd; We spreken 1 keer in de week/2 weken af, en duiken het bed in. Soms gaan we lekker luxe lunchen.. Niet ingewikkeld, gewoon leuk. verder contact via mobiel.
Trap af



Ik heb een FWB-relatie van 4 maanden die erg goed gaat. We zien elkaar ongeveer 3 keer per week en doen eigenlijk bijna hetzelfde als in een relatie. We hebben het gezellig gaan samen naar vrienden en vinden het heerlijk om bank te hangen, te knuffelen en samen te slapen/douchen. Wat voor ons het verschil maakt tussen een echte relatie en een FWB-relatie is ons gevoel erbij: we hebben geen gevoelens voor elkaar, geen jaloezie, geen angst om de ander kwijt te raken, we zijn ons ervan bewust dat het tijdelijk is en voelen ons boven alles hartstikke single.



Waarom?: Op het moment is er geen man waarbij ik meer voel, ik ben niet opzoek naar een relatie maar sta er wel open voor. Voor mij is de FWB-relatie er om van de benefits te mogen genieten zolang ik single ben, het is fijn om een vaste sekspartner te hebben, zou niet met veel verschillende mannen het bed willen delen en tegelijkertijd zou ik ook geen maanden zonder seks willen.



Do's and Don'ts: Ik denk dat je eerlijk moet zijn over je eigen gevoel en dat ook best naar elkaar mag uitspreken, want wat heb je te verliezen? De FWB-relatie is er toch niet voor altijd en jezelf of de ander in de maling nemen daar schiet je ook niks mee op.
Alle reacties Link kopieren
Ik mijn mijn FWB voor de seks
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_344829 wijzigde dit bericht op 12-05-2017 01:19
0.00% gewijzigd
Wat fijn dat je zo open kunt praten met je FWB romu dat vind ik zelf ook erg prettig, we zijn naast sekspartners ook vrienden en naar mijn idee hoort dat ook zo te zijn in een FWB-relatie de F staat voor Friends. Voorheen had ik een kortstondige FWB-relatie waarbij de vriendschap na de eerste keer seks verdwenen leek te zijn, de man was bang dat als het niet oppervlakkig bleef er gevoelens van mijn kant zouden komen. Erg jammer was dat want ik vind dat juist een FWB-relatie zo fijn maken. Dat vertrouwde en elkaar ook graag mogen waardoor je het elkaar ook naar de zin wil maken
quote:Anoniem8903 schreef op 04 mei 2017 @ 23:21:

Trap af



Ik heb een FWB-relatie van 4 maanden die erg goed gaat. We zien elkaar ongeveer 3 keer per week en doen eigenlijk bijna hetzelfde als in een relatie. We hebben het gezellig gaan samen naar vrienden en vinden het heerlijk om bank te hangen, te knuffelen en samen te slapen/douchen. Wat voor ons het verschil maakt tussen een echte relatie en een FWB-relatie is ons gevoel erbij: we hebben geen gevoelens voor elkaar, geen jaloezie, geen angst om de ander kwijt te raken, we zijn ons ervan bewust dat het tijdelijk is en voelen ons boven alles hartstikke single.



Waarom?: Op het moment is er geen man waarbij ik meer voel, ik ben niet opzoek naar een relatie maar sta er wel open voor. Voor mij is de FWB-relatie er om van de benefits te mogen genieten zolang ik single ben, het is fijn om een vaste sekspartner te hebben, zou niet met veel verschillende mannen het bed willen delen en tegelijkertijd zou ik ook geen maanden zonder seks willen.



Do's and Don'ts: Ik denk dat je eerlijk moet zijn over je eigen gevoel en dat ook best naar elkaar mag uitspreken, want wat heb je te verliezen? De FWB-relatie is er toch niet voor altijd en jezelf of de ander in de maling nemen daar schiet je ook niks mee op.

Nou dit dus. Heb ik ook! Heerlijk. Zit as we speak met hem te appen over zijn geflopte date gisteren. En ik ga vanavond op date met een man die ik al twee keer eerder gezien heb. Seks met anderen, ook echt geen probleem. Wel veilig is de afspraak en daar vertrouwen we elkaar volledig in.

Zaterdag zie ik mijn fwb weer, samen festivallen. Hij is te gek! Geen andere gevoelens voor hem, behalve warme vriendschap.

Echt zo fijn dit!



Heb eerder fwb relaties gehad, maar deze is de kers op de taart. Geniet er echt met volle teugen van. En het daten daarnaast met andere mannen verloopt ook een stuk relaxter.

Tot nu toe alleen nog maar voordelen. En ik kan met mijn fwb over alles praten en hebben het ook regelmatig over onze gevoelens voor elkaar. Dat zit gewoon vriendschappelijk goed!
Fijn!

Blij dat je geniet van de seks met elkaar. Het lijkt me iets meer dan enkel friends-with-benefits omdat je ook meer doet samen, naast enkel seksen. Zolang je elk verder blijft daten en verder als single door het leven gaat, kan je ongeremd genieten van seks.

De beste situatie is als je vertrekt vanuit de vriendschap, vind ik. Bij one-night-stand is het moeilijker vrienden te worden. Nog niet echt ondervonden dat meisje haar gevoelens kan uitschakelen... helaas.
Alle reacties Link kopieren
wat ik hier lees zijn in mijn ogen verkapte relaties
relatie is feitelijk niet meer dan een set afspraken, in wat voor variant dan ook.
ik vraag me daarom af of dit ook jaren kan duren....een paar maanden is feitelijk niks
landdurig vrijblijvend neuken zonder verplichtingen, vraag me af of dat mogelijk is voor beide partijen
--
Alle reacties Link kopieren
Hallo allen,

Ik ben een 17 jarige kerel omstreeks noord-brabant en ik ben op zoek naar een fwb, kan iemand me vertellen waar en hoe je dit het beste kan aanpakken?
Anoniemyouknow schreef:
19-01-2018 07:55
Hallo allen,

Ik ben een 17 jarige kerel omstreeks noord-brabant en ik ben op zoek naar een fwb, kan iemand me vertellen waar en hoe je dit het beste kan aanpakken?
Priveberichtjes sturen naar vivadames werkt als een tierelier.
Ga dit weekend de kroeg in, flirtrn mag.
Wordt actief op een datingsite en vermeld in je profiel eerlijk wat je zoekt.

Helaas niet op viva, tenzij badmeester interesse heeft natuurlijk. :biggrin:
Anoniemyouknow schreef:
19-01-2018 07:55
Hallo allen,

Ik ben een 17 jarige kerel omstreeks noord-brabant en ik ben op zoek naar een fwb, kan iemand me vertellen waar en hoe je dit het beste kan aanpakken?
Ik denk dat ze al in de rij staan.
Alle reacties Link kopieren
badmeester schreef:
19-01-2018 08:34
Priveberichtjes sturen naar vivadames werkt als een tierelier.
je werkt je eigen concurrentie in de hand!
Alle reacties Link kopieren
Anoniemyouknow schreef:
19-01-2018 07:55
Hallo allen,

Ik ben een 17 jarige kerel omstreeks noord-brabant en ik ben op zoek naar een fwb, kan iemand me vertellen waar en hoe je dit het beste kan aanpakken?
in de klas?
Alle reacties Link kopieren
tinnifin schreef:
20-05-2017 13:06
wat ik hier lees zijn in mijn ogen verkapte relaties
relatie is feitelijk niet meer dan een set afspraken, in wat voor variant dan ook.
ik vraag me daarom af of dit ook jaren kan duren....een paar maanden is feitelijk niks
landdurig vrijblijvend neuken zonder verplichtingen, vraag me af of dat mogelijk is voor beide partijen
Het lijkt me dat gevoelens van verliefdheid/liefde vrij belangrijk zijn in een relatie maar die heb je dus niet voor een FWB. Daarvoor voel je vriendschap, eventueel in combinatie met lust. Dat is niet genoeg voor een relatie, dus word je FWB. :)
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
19-01-2018 09:15
in de klas?
:rofl:
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Als je 17 bent dan ben je nog geen kerel maar een jongen.
Ja en?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven