Vrouw wil helemaal geen seks

19-05-2017 16:30 196 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vrouw wil al heel lang (jaren) geen seks meer met me. Soms gewoon omdat ze geen zin heeft of te moe is (dat kan voorkomen), vaak omdat ze me uiteenlopende fouten verwijt (terecht of niet). Als ik probeer om er gewoon over te praten (dat we samen een probleem hebben), wuift ze het weg of draait ze eromheen.

De enkele gelegenheid dat we samen alle tijd hebben (weekendje weg), komt er ook niets van. 'Dat de kinderen zijn logeren, betekent toch niet ineens dat we seks moeten hebben?'.

Ik wil ze niks verplichten, maar in hoeverre hoort seks volgens jullie bij een huwelijk?
Alle reacties Link kopieren
Het hoort erbij vind ik. De lijm van de relatie zeg maar.
Waarom wil ze geen seks meer met je?
Alle reacties Link kopieren
Hoort erbij!
Alle reacties Link kopieren
Hoort er definately bij.
Het gebrek eraan heeft er bij mij voor gezorgd dat ik momenteel een relatiepauze heb waarin we aan het uitzoeken zijn wat allemaal nog aanwezig is en waar we nog iets aan kunnen redden....
Nou al jaren vind ik niet normaal. Tuurlijk heb je wel eens mindere periodes, maar het hoort er zeker bij.
Alle reacties Link kopieren
Seks hoort onlosmakelijk bij een goede relatie voor mij. Hoe lang is jouw seksloze bestaan al aan de gang? En denk je er over om de relatie te beëindigen, een open relatie voor te stellen of vreemd te gaan?
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Sex is zo overrated. Niet alle mensen houden van sex.
Ik vind het niet normaal om geen seks te hebben in een huwelijk.

Maar ik vind haar passief/ agressieve houding nog veel erger!
Alle reacties Link kopieren
Pluisi schreef:
19-05-2017 16:53
Sex is zo overrated. Niet alle mensen houden van sex.
flinke statement maar ben het wel met je eens
Pluisi schreef:
19-05-2017 16:53
Sex is zo overrated. Niet alle mensen houden van sex.
Dan wordt het tijd dat ze eens haar mond opentrekt en eerlijk is in plaats van met verwijten en smoesje te gaan strooien! Vind je dat normaal?
Ze weigert simpelweg om een fundamenteel probleem in de relatie in te zien.
Aan mij zou ze een slechte hebben. NIet vanwege de seks, maar wegens die vreselijke houding.
Is er nog wel intimiteit in de vorm van knuffelen, zoenen en af en toe een liefdevolle aanraking? Of is dat er ook niet meer?
Maakt het wat uit of het 'hoort' of niet? Als we allemaal vinden dat het minstens 1,4 keer per week 'hoort', is jullie probleem nog niet opgelost.
Alle reacties Link kopieren
Pluisi schreef:
19-05-2017 16:53
Sex is zo overrated. Niet alle mensen houden van sex.
Dat is waar, maar de meeste mensen zijn er wel dol op. Dus als je een relatie aangaat met iemand is het wel zo handig om van te voren aan te geven dat je er niet zo van bent. Voor het gros van de mensen hoort seks er in een relatie gewoon bij.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Wat naar dat je vrouw al jaren geen sex meer met je wil. Ik snap niet waarom ze dan niet van je gaat scheiden als ze geen aantrekkingskracht met je heeft. Wat moet jij je afgewezen voelen, erg naar voor je...
Ik denk zelf dat deze relatie eigenlijk voorbij is, al jaren. Als ik jou was zou ik de scheiding aan gaan vragen. Je wil toch niet je leven verdoen aan iemand die jou niet wil! Sterkte!
Pluisi schreef:
19-05-2017 16:53
Sex is zo overrated. Niet alle mensen houden van sex.

Klopt, maar dan is het er meestal nooit geweest, de zin. Zoals ik de OP lees heeft ze geen zin meer. Dus wel ooit zin gehad.
Alle reacties Link kopieren
Hoort er zeer zeker bij.
Alle reacties Link kopieren
TO, wat voor fouten verwijt ze je dan?

Klinkt een beetje alsof jullie huwelijk op andere terreinen ook slecht is, en dat dat zijn weerslag heeft op de seks.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Er moet zeker wel een oplossing komen voor Johannes. Hij legt zich erbij neer of neemt in goed overleg een minnares.
Scheiden is gelijk wel heel erg rigoreus. Krijgt hij een andere vrouw wil die misschien na zoveel jaar ook geen sex meer.
Wanneer jij seks wilt, dan hoort het erbij.

En nu?
Pluisi schreef:
19-05-2017 17:24
Er moet zeker wel een oplossing komen voor Johannes. Hij legt zich erbij neer of neemt in goed overleg een minnares.
Scheiden is gelijk wel heel erg rigoreus. Krijgt hij een andere vrouw wil die misschien na zoveel jaar ook geen sex meer.
In goed overleg :rofl: Wat wil je nou zeggen? Dat zijn vrouw het er mee eens moet zijn?
Alle reacties Link kopieren
Star schreef:
19-05-2017 17:11
Klopt, maar dan is het er meestal nooit geweest, de zin. Zoals ik de OP lees heeft ze geen zin meer. Dus wel ooit zin gehad.
Maar dat kan toch? Ik hoor wel vaker dat bij mensen naarmate ze ouder worden, de behoefte aan seks begint af te nemen. Het is eigenlijk alleen een probleem als de één meer zin heeft dan de ander. En dat is hier dus.
De vraag is; hoort seks bij een huwelijk. Voor mij wel. En zou het zeker missen als dat er niet meer was. Maar er zullen ook relaties zijn waarbij het niet zo'n probleem is.
En ach, sla er de talloze topics op na, de adviezen zijn toch steeds hetzelfde.
Amand_ schreef:
19-05-2017 17:38
In goed overleg :rofl: Wat wil je nou zeggen? Dat zijn vrouw het er mee eens moet zijn?
Ja. Als dit voor Johannes heel erg belangrijk is. Dat zou hij kunnen bespreken met zn vrouw. Ken wel mensen die dit ook doen.
Wat doe je nog bij die vrouw, TO? Heeft ze geen baan, zodat het wel erg duur voor jou wordt om te scheiden? Of wil je bij haar blijven vanwege de kinderen? Of durf je niet alleen te zijn? Wat?
anoniem_332783 wijzigde dit bericht op 19-05-2017 17:48
0.52% gewijzigd
Pluisi schreef:
19-05-2017 17:46
Ja. Als dit voor Johannes heel erg belangrijk is. Dat zou hij kunnen bespreken met zn vrouw. Ken wel mensen die dit ook doen.
De :rofl: was vanwege jouw suggestie dat hij er toestemming van z'n vrouw voor moest hebben en je maakt het er met deze post niet beter op.
Tja het hoort zeker wel bij het grootste deel van de relaties, en ik neem aan dat ze ooit wel sex heeft gewild (of sex met je heeft gehad iig) dus eenzijdig dat contract zo op zeggen zou mij erg tegen staan, genoeg om weg te gaan in ieder geval.

Overigens vind ik het totaal niet verwerpelijk als je zonder overleg eens van bil gaat buiten je huwelijk. Zij overlegt ook niet met jou dat het huwelijk van af nu (en dat nu is al aantal jaar terug) zonder sex is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven