vagina beschadeigd bij de sex

21-05-2017 14:31 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar weken geleden mijn vagina beschadigd bij de seks. Dan kan, volgens de arts, omdat ik al jaren in de menopauze zit, en het slijmvlies van de vagina dan dunner word. En omdat de vagina sterk doorbloed is, bloed dat dan ook heftig. Ik was ook nog bij een vreemde man op een eerste date, dus dat was genant. Nu ben ik bang om weer seks te hebben, dat het weer een bloedbad word. Wat moet ik doen? Toch weer proberen?
Alle reacties Link kopieren
Tsja, tenzij je helemaal wilt stoppen met seks. Maar dat lijkt me een beetje vroeg.
Gewoon veel glijmiddel gebruiken en een beetje voorzichtig doen, dan kun je weer genieten!
Glijmiddel gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Heb je nu geen last meer van je vagina?

Veel glijmiddel, zorgen dat je geil genoeg bent (voorspel) en dan moet het lukken!
Alle reacties Link kopieren
Handdoek onder je billen, glijmiddel gebruiken, je bedpartner op de hoogte stellen en zorgen voor goed voorspel zodat je geil genoeg bent.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Kan me je angst voorstellen. Echter als je het niet nog eens probeert is de enige optie die overblijft het nooit meer proberen. Wil je dat?
Alle reacties Link kopieren
Volgende keer dan maar anaal...?
Alle reacties Link kopieren
Probleem is dat ik van mezelf genoeg glijmiddel heb. Ik word al nat als ik aan seks denk. Daarom begrijp ik het niet wat gebeurd is. Was niet te wild ofzo. Misschien omdat hij 15 jaar jonger is dan mij. Ja, ik val op jongere mannen. En ik ben gek op seks, dus ik probeer het opnieuw. Anaal, gebeurd ook, lekker, maar niet elke man wil dat.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je vagina beschadigen omdat de man 15 jaar jonger is. Die piemels hebben toch geen stekels aan de buitenkant?
In ieder geval zou het zonde zijn als je bang blijft voor seks, dus toch weer opnieuw proberen. Extra glijmiddel, beetje rustig aan en dan gaat het vast goed!
Testen met een dildo
Misschien is 14 jaar jonger de grens
Doe eens gek en ga naar de gyn ipv de ha. En leer spellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik had het laatst ook een keer, nieuwe man, grote piemel, hard stoten. Heb het ook wel eens met heftig vingeren gehad. Het is niet anders. Snap de onrust wel, ik check ook altijd als ik heel nat ben of het niet rood is, maar het gaat 99% van de tijd prima.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
Vlammetje schreef:
27-05-2017 19:08
Ik had het laatst ook een keer, nieuwe man, grote piemel, hard stoten. Heb het ook wel eens met heftig vingeren gehad. Het is niet anders. Snap de onrust wel, ik check ook altijd als ik heel nat ben of het niet rood is, maar het gaat 99% van de tijd prima.
Serieus? Je merkt toch wel of je vagina zo beschadigd is waardoor je gaat bloeden?
Alle reacties Link kopieren
Nou, nee? Ik merkte er helemaal niets van. Werd gewoon stevig geneukt zoals altijd, maar dan kan er gewoon een adertje springen. Of dat hij tegen de baarmoedermond stoot. Hij was niet verbaasd ook, gebeurde wel vaker.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
Ik merkte het wel toen mijn vagina beschadigd raakte, maar iedere situatie is weer anders blijkbaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven