libido forte voor vrouwen

23-05-2017 14:40 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil wel weer eens sex hebben zoals toen ik tiener was. Zonder zorgen van geld en kinderen e.d. Gewoon lekker geil zijn en onbevangen kunnen genieten van elkaar. Door onze drukke banen is mijn libido laag, niet verdwenen maar laag. Ik las toen een artikel van libido forte voor dames. Kunt iemand dat en heeft iemand er ervaring mee? Het is misschien net dat zetje wat ik mis!!??
Dus als je een pil slikt heb je geen zorgen van geld en kinderen en een drukke baan?
Alle reacties Link kopieren
Nee dat bedoel ik ook niet. Meer het feit gewoon om je helemaal te geven. Gewoon een tijgerin in bed
Helpt niet. Ja misschien het placebo effect.
Drink gewoon een wijntje. Of 10.
pien1970 schreef:
23-05-2017 14:51
Nee dat bedoel ik ook niet. Meer het feit gewoon om je helemaal te geven. Gewoon een tijgerin in bed
Dat zit tussen je oren en niet in je lichaam. Tenzij je opzoekt bent naar drugs, dan schijnt xtc gecombineerd met ghb een optie te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Slik je de pil? Het schijnt dat je libido daardoor ook verlaagt.
Alle reacties Link kopieren
seks met een andere man, dan je eigen, doet wonderen!
Alle reacties Link kopieren
je zorgen zijn niet ineens weg met een pilletje, je beter werken aan je mindset
SallySpectra schreef:
23-05-2017 15:00
Drink gewoon een wijntje. Of 10.
Dit. Nou geen 10 dan. Maar alcohol doet wel vaak wat voor mijn libido.

Laatst met een potje pillen in mijn hand gestaan, maar dat spul was zo idioot duur dat ik het toch maar weer heb terug gezet. Vond de kans dat ze 0 effect zouden hebben te groot.
Alle reacties Link kopieren
Laatst las ik een artikel over dat spul. De schrijver en zijn vrouw hadden het allebei geprobeerd. Ik meen me te herinneren dat ze er allebei misselijk van werden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven