Als vrouw spuitend klaarkomen in het gezicht van je partner

15-06-2017 21:29 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van het topic "Klaarkomen in gezicht" (seks/klaarkomen-in-gezicht/list_messages/10987) ben ik benieuwd naar jullie mening.

Stel dat de vrouw van een stel spuitend kan ejaculeren tijdens haar orgasme...

Als vrouw: zou het jou (extra) opwinden als je 'spuit' in het gezicht van je vriend/man?
Als man: zou jij er opgewonden van worden als ze dit bij je doet?

En wie heeft hier als vrouw of man ervaring mee?
Doe het nu of vergeet het
Alle reacties Link kopieren
Vrouw nee, schaam me dood
Man ja, als het maar geen waterval is en niet in de ogen
Alle reacties Link kopieren
Dat zou ik zo graag een keer willen mee maken...
Maar helaas lukt het mij en mijn vrouw niet...
Alleen als hij slikt.
MoirenPhae schreef:
15-06-2017 21:54
Alleen als hij slikt.
:rofl:
Spuiten is iets wat je in de meeste gevallen kunt bereiken door goede techniek en goed geil zijn. Dus heren: oefenen maar :)
Neee nooit in zijn gezicht...lijkt me zo denegrerend. Maar dat voel ik er dan bij. Anderen kunnen het fucking geil vinden.
Alle reacties Link kopieren
Kan best geil zijn. Ik heb er geen moeite mee en man ook niet. Maar ach ik heb er ook geen moeite mee als hij mij in m'n gezicht spuit.
Alle reacties Link kopieren
Hè bah wat goor. Wat voegt dat nou toe?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
15-06-2017 22:18
Neee nooit in zijn gezicht...lijkt me zo denegrerend. Maar dat voel ik er dan bij. Anderen kunnen het fucking geil vinden.
Denigrerend voor wie? Jou of hem?
Doe het nu of vergeet het
Heb ik wel eens mee gemaakt en ik vond het super geil ja, zeker voor herhaling vatbaar. Maar ik kan me best voorstellen dat er mannen zijn die het niks vinden. Ik ben gewoon een beetje apart haha
Alle reacties Link kopieren
Wat denk jij raar over de vrouwelijke ejaculatie...

- orgasmeren en spuiten staan los van elkaar
- een vagina kun je niet richten itt een pik
- mijn vriend laat mij spuiten, dat doe ik niet zelf
- het spettert alle kanten op, dus er landen ook wel druppels in onze gezichten. En op onze armen, buiken, borsten, etc.
Waarom vraag je specifiek naar spuiten in het gezicht?
Alle reacties Link kopieren
_Marana_ schreef:
15-06-2017 22:38
Wat denk jij raar over de vrouwelijke ejaculatie...

- orgasmeren en spuiten staan los van elkaar
- een vagina kun je niet richten itt een pik
- mijn vriend laat mij spuiten, dat doe ik niet zelf
- het spettert alle kanten op, dus er landen ook wel druppels in onze gezichten. En op onze armen, buiken, borsten, etc.
Waarom vraag je specifiek naar spuiten in het gezicht?
Ik ben dan ook niet zo ervaren als jij op dit onderwerp Marana. Gezicht omdat ik dat andere topic las.
Doe het nu of vergeet het
Alle reacties Link kopieren
Nja het is gewoon niet zo dat je als vrouw in een straalt spuit waarmee je kunt richten.
Alle reacties Link kopieren
Overigens vind ik het iha nogal overgewaardeerd hoor, ejaculeren als vrouw. Ik kom liever klaar. Maar het kan wel geil zijn, zoveel vocht.
anoniem_338331 wijzigde dit bericht op 15-06-2017 22:54
5.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jammer alleen dat dat vocht voor geen meter glijdt... Het maakt je eerder stroef.
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is nogal irritant
_Marana_ schreef:
15-06-2017 22:48
Overigens vind ik het iha nogal overgewaardeerd hoor, ejaculeren als vrouw. Ik kom liever klaar. Maar het kan wel geil zijn, zoveel vocht.
Kom jij niet klaar als je spuit?
Alle reacties Link kopieren
Soms wel, soms niet.
_Marana_ schreef:
15-06-2017 23:02
Soms wel, soms niet.
Balen.

Ik vind het soms heel onhandig.
Alle reacties Link kopieren
Het is af en toe leuk en geil, maar met mate graag. Voor mij zijn er veel (en dan bedoel ik echt veel) lekkerder manieren om klaar te komen. Hoewel... als je iemand tegenkomt die echt weet wat hij doet... in plaats van de raggende man die je eerder zeer doet en die gewoon die lading vocht wil zien, terwijl hij beter op jouw genot zou kunnen letten...
Well behaved women rarely make history.
Als er penetratie is kom ik klaar. Tegenhouden is ontzettend onprettig.
Alle reacties Link kopieren
Maar volgens mij raken we wat off-topic. Nee, het lijkt mij niks voor vaak. Een keertje lijkt me wel lachen. Maar dan wil ik ook roepen: "Slikken kreng. 't Is geen accuzuur!"
Well behaved women rarely make history.
Zijdus schreef:
15-06-2017 23:38
Maar volgens mij raken we wat off-topic. Nee, het lijkt mij niks voor vaak. Een keertje lijkt me wel lachen. Maar dan wil ik ook roepen: "Slikken kreng. 't Is geen accuzuur!"

:proud:

Ik mag toch hopen dat dat nog nooit tegen jou is gezegd.
Alle reacties Link kopieren
_Marana_ schreef:
15-06-2017 22:48
Overigens vind ik het iha nogal overgewaardeerd hoor, ejaculeren als vrouw. Ik kom liever klaar. Maar het kan wel geil zijn, zoveel vocht.
KHz
Is het niet gewoon pis wat er uit jouw kut komt dan? Heb jij of je man het al eens geproefd en smaakt het naar plas?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven