Camgirls komen jullie kletsen?

04-07-2017 23:53 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal :)!

Sinds 2 maandjes werk ik als webcamgirl. Ik ben op zoek naar andere meiden die dit werk ook doen en het leuk vinden om te kletsen, tips en ervaringen uit te wisselen in dit topic

Ik lees nu vaak op Engelstalige fora mee over webcammen, maar ik kon niks in het Nederlands vinden!

Groetjes,

Discolicht
Alle reacties Link kopieren
Suuure :rofl:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Pieps2016 schreef:
04-07-2017 23:57
Nooit gecamd maar wel jarenlang aan erotische chats gedaan, het leverde geld op en daar was ook alles mee gezegd. Vervelende mannen vond ik het allemaal.
Hoeveel levert zoiets op als ik vragen mag?
Nooit gecamd maar wel jarenlang aan erotische chats gedaan, het leverde geld op en daar was ook alles mee gezegd. Vervelende mannen vond ik het allemaal.
Ik kom even mijn naakte poesje showen :kwijl:
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Waarom staat dit niet onder 'Werk'?
Alle reacties Link kopieren
:D Mooi poesje heb je hoor, doe mij er ook zo een

@Sophiever: op de site waar ik nu zit verdien ik tussen de 50-100 euro bruto voor 2,5 uur, en dan alleen de drukke tijden s'avonds laat of zaterdag/zondag.

De verdiensten op deze site zijn niet heel goed vergeleken met andere sites dus ik wil eigenlijk switchen maar ik weet niet hoe betrouwbaar ze zijn. Het is vooral makkelijk voor me omdat ik mijn eigen uren inplan, maar ik moet wel zeggen dat ik het steeds saaier begin te vinden.
Alle reacties Link kopieren
LadyMadonna schreef:
05-07-2017 00:10
Waarom staat dit niet onder 'Werk'?
Sorry, dit is nieuw voor me. Hoe kan ik de topic verplaatsen?
Alle reacties Link kopieren
LadyMadonna schreef:
05-07-2017 00:10
Waarom staat dit niet onder 'Werk'?
Sorry, dit is nieuw voor me. Hoe kan ik de topic verplaatsen?
Alle reacties Link kopieren
Pieps2016 schreef:
04-07-2017 23:57
Nooit gecamd maar wel jarenlang aan erotische chats gedaan, het leverde geld op en daar was ook alles mee gezegd. Vervelende mannen vond ik het allemaal.

Hoeveel en welke sites :P Alleen maar een beetje chatten lijkt me makkelijk geld verdienen.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Waarom zoek je op een degelijk huisvrouwenforum naar camgirls. Die kan je toch heel gemakkelijk op jouw eigen camsite vinden?
Of op elke willekeurige camsite?
Als jij toch al daarin werkzaam bent is het toch ook niet moeilijk om met anderen contacten te leggen?
Waarom zo omslachtig hier een oproep doen? Je lijkt dan niet echt een (disco)licht?
Alle reacties Link kopieren
Discolicht schreef:
05-07-2017 00:17
Sorry, dit is nieuw voor me. Hoe kan ik de topic verplaatsen?
Het ligt eraan wat voor gesprek je zoekt denk ik.
Je hebt het twee keer over werk, moderators willen het vast voor je verplaatsen als je dat wilt.
Alle reacties Link kopieren
shifty schreef:
05-07-2017 00:19
Waarom zoek je op een degelijk huisvrouwenforum naar camgirls. Die kan je toch heel gemakkelijk op jouw eigen camsite vinden?
Of op elke willekeurige camsite?
Als jij toch al daarin werkzaam bent is het toch ook niet moeilijk om met anderen contacten te leggen?
Waarom zo omslachtig hier een oproep doen? Je lijkt dan niet echt een (disco)licht?
Ik dacht dat hier ook veel huisvrouwen op kwamen.... Maar nee, er is geen NL forum van de site waar ik op werk :)
Alle reacties Link kopieren
Hier ben ik! Ik voel me sniffy, piffy en jiffy!

Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Discolicht schreef:
05-07-2017 00:25
Ik dacht dat hier ook veel huisvrouwen op kwamen.... Maar nee, er is geen NL forum van de site waar ik op werk :)
OK helder. Je bent geen discolicht
Alle reacties Link kopieren
shifty schreef:
05-07-2017 00:19
Waarom zoek je op een degelijk huisvrouwenforum naar camgirls. Die kan je toch heel gemakkelijk op jouw eigen camsite vinden?
Of op elke willekeurige camsite?
Als jij toch al daarin werkzaam bent is het toch ook niet moeilijk om met anderen contacten te leggen?
Waarom zo omslachtig hier een oproep doen? Je lijkt dan niet echt een (disco)licht?
Man man man..... :facepalm:
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
shifty schreef:
05-07-2017 00:53
OK helder. Je bent geen discolicht
Ben jij geen leuke huisvrouw die met me wil kletsen dan ??? Nou ik laat dit topic voor wat het is want je hebt gelijk :) fijne avond, slaaplekker alvast he
LaFolie schreef:
05-07-2017 00:18
Hoeveel en welke sites :P Alleen maar een beetje chatten lijkt me makkelijk geld verdienen.
Toen via zubar, is nu Yops geworden volgens mij. En geld kon je toen lekker verdienen, ik ben een hele snelle typer en er waren toen ook veel berichten. Heb 1 keer zelfs 2000 euro in een week verdiend ( bruto) maar toen zat ik echt 18/19 uur per dag achter de computer. Volgens mij valt er nu niet veel meer te verdienen, hoor oude collega's klagen dat er nauwelijks nog berichten zijn en dat je geluk hebt als je 400 euro per week hebt.
nbk schreef:
05-07-2017 00:57
Man man man..... :facepalm:
:HA:

Wil wel meer weten over dat chatten... ga ik wel ranzig chatten als ik even pauzeer, werk thuis en zit al achter de pc.
Moet ik wel afscheid nemen van dit forum want daar heb ik dan geen tijd meer voor maar als het flink schuift: ja hoor, morgen nog! :lol:

Waar kan ik dat vinden, vacatures voor een erotisch chatteuse (of hoe dat ook mag heten) ik denk dat je met wat standaardzinnetjes en copy/paste heel snel veel geld kan verdienen. Of veel... Vertel aub, chatterin op erotische grondslag, wat levert het op wie weet zit ik met kerst op de Carribean hell yeah!

edit: mosterd..
anoniem_64c3ed0a3df89 wijzigde dit bericht op 05-07-2017 01:08
Reden: mosterd
1.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tja, dat chatten lijkt mij ook wel een welkome aanvulling op mijn magere salaris. :P
Ik deed het een tijdje voor de lol, toen ik single en vreselijk verveeld was, dus ik "kan" het al.
Kom maar op met dat zakcentje.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Pieps2016 schreef:
05-07-2017 01:05
Toen via zubar, is nu Yops geworden volgens mij. En geld kon je toen lekker verdienen, ik ben een hele snelle typer en er waren toen ook veel berichten. Heb 1 keer zelfs 2000 euro in een week verdiend ( bruto) maar toen zat ik echt 18/19 uur per dag achter de computer. Volgens mij valt er nu niet veel meer te verdienen, hoor oude collega's klagen dat er nauwelijks nog berichten zijn en dat je geluk hebt als je 400 euro per week hebt.
Tnx, dat is toch lekker meegenomen 400 euries (ben een geluksvogel dus..) voor een paar uurtjes wat standaardzinnetjes typen? Hoe gaat dat dan, zo'n chat? Serieuze vraag, platte txt (no pun intended) lijkt me niet echt opwindend maar ik kan me vergissen!?!
Bestaardigopzich schreef:
05-07-2017 01:15
Tnx, dat is toch lekker meegenomen 400 euries (ben een geluksvogel dus..) voor een paar uurtjes wat standaardzinnetjes typen? Hoe gaat dat dan, zo'n chat? Serieuze vraag, platte txt (no pun intended) lijkt me niet echt opwindend maar ik kan me vergissen!?!
Nou de ellende is dus dat je niet in uren moet rekenen maar in berichten. Een paar jaar geleden had je 24/7 berichten in de wacht staan dus kon je snel doortikken en lekker verdienen. Nu zit je soms wel 2 uur te wachten tot je 1 bericht krijgt dus verdien je ook weinig.

En opwindend is het totaal niet nee, er is echt helemaal niks aan maar het is letterlijk alleen maar berichtjes typen naar mannen die denken dat je Jantien van 50 uit Waddinxveen bent, of dat je Elise van 18 uit Schiedam bent en dat dan de hele tijd door.

En vergis je niet hoor. Toen ik die 2000 euro had verdiend had ik ( geloof ik) ongeveer 9000 berichten getikt en dat was in de tijd dat er miljoenen berichten waren, nu heb je geluk als je met 200 operators überhaupt gezamenlijk 9000 berichten binnen krijgt.
Bestaardigopzich schreef:
05-07-2017 01:07
:HA:

Wil wel meer weten over dat chatten... ga ik wel ranzig chatten als ik even pauzeer, werk thuis en zit al achter de pc.
Moet ik wel afscheid nemen van dit forum want daar heb ik dan geen tijd meer voor maar als het flink schuift: ja hoor, morgen nog! :lol:

Waar kan ik dat vinden, vacatures voor een erotisch chatteuse (of hoe dat ook mag heten) ik denk dat je met wat standaardzinnetjes en copy/paste heel snel veel geld kan verdienen. Of veel... Vertel aub, chatterin op erotische grondslag, wat levert het op wie weet zit ik met kerst op de Carribean hell yeah!

edit: mosterd..
Yops.nl, operatormatch.nl, noxu.nl dat zijn bedrijven waarvan ik 100% kan garanderen dat ze betrouwbaar zijn en uitbetalen.
Bestaardigopzich schreef:
05-07-2017 01:07
:HA:

Wil wel meer weten over dat chatten... ga ik wel ranzig chatten als ik even pauzeer, werk thuis en zit al achter de pc.
Moet ik wel afscheid nemen van dit forum want daar heb ik dan geen tijd meer voor maar als het flink schuift: ja hoor, morgen nog! :lol:

Waar kan ik dat vinden, vacatures voor een erotisch chatteuse (of hoe dat ook mag heten) ik denk dat je met wat standaardzinnetjes en copy/paste heel snel veel geld kan verdienen. Of veel... Vertel aub, chatterin op erotische grondslag, wat levert het op wie weet zit ik met kerst op de Carribean hell yeah!

edit: mosterd..
Copy/paste en standaard zinnetje betekend direct ontslag. Ze controleren je berichten natuurlijk wel. Maar echte seks gesprekken heb ik eigenlijk nooit gehad. Deed me altijd voor als braaf en onschuldig en op zoek naar ware liefde ( en al die seks zoekende mannen waren dan natuurlijk ook ineens op zoek naar ware liefde), en had ik echt een doordouwer die maar om seks bleef zeuren dan was ik ongesteld of had ik net slecht nieuws gehad waardoor mijn hoofd echt niet naar seks stond.
shifty schreef:
05-07-2017 00:19
Waarom zoek je op een degelijk huisvrouwenforum naar camgirls. Die kan je toch heel gemakkelijk op jouw eigen camsite vinden?
Of op elke willekeurige camsite?
Als jij toch al daarin werkzaam bent is het toch ook niet moeilijk om met anderen contacten te leggen?
Waarom zo omslachtig hier een oproep doen? Je lijkt dan niet echt een (disco)licht?
Op de meeste platformen is persoonlijk contact met collega's niet toegestaan. ( persoonlijk als in Skypen/appen/bellen).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven