September de laatste Kamasutra

17-07-2017 22:55 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aanstaande september/oktober is de allerlaatste editie van het KamasutraFestival, zoals dat tegenwoordig heet. Daarna gaat de stekker er uit. Dus nog één keer de seksbios, het doolhof, de peepshow, de voyeur.

Wie gaat het KamasutraFestival missen?
Alle reacties Link kopieren
Niemand.
Het accent zou op 'nog' van 'nog een keer' gelegd moeten, dus 'nóg een keer' ipv 'nog één keer'. :-D
Alle reacties Link kopieren
Boogschutter10 schreef:
17-07-2017 22:58
Niemand.
+1
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
Vergane glorie.
Ik kan het niet missen want ik weet niet wat ik mis. Zullen we samen gaan, mijn eerste en tevens laatste keer? Gaan we met jouw brommert, rij ik wel, mag jij drinken.
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar voor de eerste keer geweest met mijn vriendin en we hebben ons daar zeer vermaakt. Vooral in het doolhof met de donkere ruimtes ende gaten in de muur vonden we beiden wel spannend. Wij zijn dan ook beginners in de erotiek delen met anderen en voor dat we een paar weken geleden een parenclub bezochten was dit het toppunt voor ons. We hebben voor deze laatste editie dan ook al de kaartjes gekocht.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan het zeker missen! Dit keer voor de 5e en dus tevens laatste keer helaas.
~ Een dag niet -invullen-, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
17-07-2017 22:55
Aanstaande september/oktober is de allerlaatste editie van het KamasutraFestival, zoals dat tegenwoordig heet. Daarna gaat de stekker er uit. Dus nog één keer de seksbios, het doolhof, de peepshow, de voyeur.

Wie gaat het KamasutraFestival missen?
Kansloos event...
Alle reacties Link kopieren
Bij de kamasutrabeurs moet ik altijd aan Henk en Ingrid denken, droog ik spontaan van op dus.
Alle reacties Link kopieren
Henk en Ingrid zijn uit elkaar.
De laatste beurs wordt een klapper en daarna is het over.

Komt, volgens de organisatie, omdat er zoveel op internet te krijgen is.
willem1959 schreef:
17-08-2017 19:38
Henk en Ingrid zijn uit elkaar.
De laatste beurs wordt een klapper en daarna is het over.

Komt, volgens de organisatie, omdat er zoveel op internet te krijgen is.
Echte liefde is dood
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_354010 wijzigde dit bericht op 06-03-2018 16:35
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
iexip66 schreef:
03-09-2017 11:31
Wij gaan waarschijnlijk voor het eerst (en dus voor het laatst). We hebben het al een tijdje over het bezoeken van een parenclub, maar partner is wat terughoudend vanwege drempelvrees. Misschien dat we er op de beurs een keer aan kunnen proeven.
Leuk hoor. Gewoon gaan. Het is retespannend. Vooral het doolhof nodigt uit tot spannende dingen.

Ik ben er bij.
Bobbi Eden neemt in oktober het stokje over.
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
17-08-2017 19:38
Henk en Ingrid zijn uit elkaar.
De laatste beurs wordt een klapper en daarna is het over.

Komt, volgens de organisatie, omdat er zoveel op internet te krijgen is.
Henk en Ingrid zijn niet uit elkaar. Was blijkbaar een grapje van ze omdat de kamasutra beurs stopt, stoppen zij ook. Laatst zag ik een filmpje waarin Henk Ingrid ten huwelijk vraagt op het podium van een Belgisch festival
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook zeker weer bij! :-)
Ik wil ook gaan, ga met een vriendin die nog niet is geweest. We moeten de kaarten nog bestellen. Doen we na m'n vakantie. Ik vraag me af, zijn er überhaupt nog kaarten over bij de kassa of zijn er maar een beperkt aantal in voorverkoop? Dat ze een aantal overhouden voor aan de kassa?
Alle reacties Link kopieren
Valeriaansnoepje schreef:
16-09-2017 22:10
Ik wil ook gaan, ga met een vriendin die nog niet is geweest. We moeten de kaarten nog bestellen. Doen we na m'n vakantie. Ik vraag me af, zijn er überhaupt nog kaarten over bij de kassa of zijn er maar een beperkt aantal in voorverkoop? Dat ze een aantal overhouden voor aan de kassa?
Ik denk dat het een beetje grootspraak is om te roepen dat er maar 15.000 kaarten in verkoop zijn. Bestel snel. ja ja.
Ze zijn ook te koop bij Primera en je kunt ook, staat ook op hun site, gewoon aan de kassa kopen op de dag zelf.

Koopt u liever tickets aan de kassa? Dat kan! Tijdens het KamaSutrA weekend is er een kassa op locatie geopend. Daarnaast zijn onze kaarten ook te koop in de Primera winkels. LET OP! De genoemde toegangsprijzen gelden alleen nog tot en met zondag 24 september.  Vanaf aanstaande maandag 25 september worden alle prijzen met 5 euro verhoogd. Reserveer dus snel!
Alle reacties Link kopieren
Ook op de beurs.

http://www.vkmag.com/magazine/altijd_al ... en_dat_kan
Weet iemand de tijden van de shows? Laatste keer dat ik er was heb ik geen drol gezien omdat er zo'n 80 man voor me stonden en er niet door te komen was.
Alle reacties Link kopieren
Jarenlang zou ik best wel eens een kijkje willen nemen daar, maar toch elke keer laten we het voorbij gaan.
Nu we gelezen hebben dat het de laatste keer is, is de drang om te gaan wel erg groot.
Mijn vriend zou het niet erg vinden dat ik met een andere man een beetje aan het "friemelen" ben, en mij lijkt dat ook wel spannend, maar denk dat ik op dat moment te preuts ben. Twijfel.... Twijfel
Alle reacties Link kopieren
Angst2017 schreef:
29-09-2017 07:17
Jarenlang zou ik best wel eens een kijkje willen nemen daar, maar toch elke keer laten we het voorbij gaan.
Nu we gelezen hebben dat het de laatste keer is, is de drang om te gaan wel erg groot.
Mijn vriend zou het niet erg vinden dat ik met een andere man een beetje aan het "friemelen" ben, en mij lijkt dat ook wel spannend, maar denk dat ik op dat moment te preuts ben. Twijfel.... Twijfel

Ik dacht dat mijn vriendin daar de vorige keer ook te preuts voor was. Tot we in het donkere doolhof kwamen. Zo spannend had ze het nog nooit gemaakt. Er viel ineens veel schaamte weg. Ga en geniet.
Alle reacties Link kopieren
Liefhebber 64 schreef:
29-09-2017 07:36
Ik dacht dat mijn vriendin daar de vorige keer ook te preuts voor was. Tot we in het donkere doolhof kwamen. Zo spannend had ze het nog nooit gemaakt. Er viel ineens veel schaamte weg. Ga en geniet.
Het ene stemmetje zegt gaan, de andere zegt niet gaan. Ik wil absoluut niet intiem zijn met een andere man, en ik ben bang dat er een moment is dat ik de controle niet meer heb.
Alle reacties Link kopieren
Ga er heen om te kijken. Ga ook naar het gedeelte bestemd voor paren alleen. Bevalt het wat je ziet Kun je later ook nog eens naar een club gaan.
En je partner is ook nog bij je neem ik aan? Die kan jou niet een beetje temperen in je eventuele akties?
Het is misschien even een drempel over maar dat is jou keuze. Als het er in zit komt het toch wel eens er uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven