Mijn vriend heeft seks gehad met een man

20-07-2017 02:42 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voorjullie reacties
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-07-2017 09:54
Reden: op verwijderd; maatregelen genomen
93.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou hij je niet meer aantrekkelijk vinden, is de seks bij jullie minder geworden? Zo niet dan denk ik dat hij waarschijnlijk bi is en af en toe een man mist maar dat heeft niks met jou te maken. Wist je trouwens dat hij ook op mannen valt of komt dat ook als een totale verrassing?
Ik zou het niet erg vinden als mijn vriendin bi was en af en toe met een vriendin zou afspreken maar dat stiekeme gedoe zou ik absoluut niet pikken. Daar zou het laatste woord nog niet over gesproken zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hij gaat dus vreemd.
Uit je post meen ik op te maken dat jullie niet samenwonen?
Man of vrouw zou voor mij niet uitmaken, ik wil een monogame relatie.
Als dat voor jou ook geldt, dan dumpen die gast.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
spullen op straat zetten wegwezen
Alle reacties Link kopieren
Jij vraagt je af of hij nog wel van je houd en of je geen dekmantel bent?

Je kunt je beter afvragen hoe hij het lef heeft om tegen je te liegen en vreemd te gaan.
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Die laatste vragen moet je aan hem stellen, niet aan ons. Heb je hier al met hem over gepraat?
Hij zit op een chatsite, is bewust op zoek naar seks, gaat vreemd, liegt en jij vraagt je af of hij nog van je houdt, bijzonder.
Voor mij zouden dit reden zijn om hem de deur uit te schoppen.
En ik zou als de donder een SOA test doen.
Alle reacties Link kopieren
SilverShadow schreef:
20-07-2017 06:59
En ik zou als de donder een SOA test doen.
Als de donder heeft geen zin. Er is altijd incubatietijd. Minimaal 3 maanden wachten dacht ik.

Overigens eens met de rest. Dat hij vreemd gaat met een man, hoeft niet te betekenen dat hij minder van jou houdt. Hij kan gewoon bi zijn.
Zelfs dat hij vreemd gaat, heeft niet te betekenen dat hij minder van jou houdt.
Dat betekent overigens niet dat je het moet accepteren.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik vind dat ook al als je bi bent, je niet stiekem op sekschatsites moet zitten en al helemaal niet moet afspreken voor seksdates..... Hij gaat vreemd en dat het met een man is maakt het niet minder erg ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Jakkes! Wat een cheater!
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Mijn mening?
Wonderbaarlijk dat je hier om een mening vraagt. Je hebt toch zelf wel een mening? Het is jouw leven, waarom moeten wij voor je bedenken wat je moet doen?!
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
20-07-2017 07:08
Als de donder heeft geen zin. Er is altijd incubatietijd. Minimaal 3 maanden wachten dacht ik.

Overigens eens met de rest. Dat hij vreemd gaat met een man, hoeft niet te betekenen dat hij minder van jou houdt. Hij kan gewoon bi zijn.
Zelfs dat hij vreemd gaat, heeft niet te betekenen dat hij minder van jou houdt.

Dat betekent overigens niet dat je het moet accepteren.

Ik begrijp je punt enigzins wel maar als hier geen afspraken over zijn en als je weet dat je je partner hiermee kwetst dan zit de liefde volgens mij niet diep genoeg.
Voor mij zou het einde relatie betekenen. Ik wil geen man die vreemd gaat en ook geen man die bi is of misschien homo is en er niet voor uit durft te komen.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dit bericht niet beste Sanna
Wat erg dat hij zijn telefoon moet wissen omdat jij niet van zijn telefoon af kan blijven.
Alle reacties Link kopieren
FarFarAway schreef:
20-07-2017 07:57
Ik begrijp je punt enigzins wel maar als hier geen afspraken over zijn en als je weet dat je je partner hiermee kwetst dan zit de liefde volgens mij niet diep genoeg.
Voor mij is vreemdgaan een absolute nogo. Maar vreemdgaan hoeft echt niet altijd wat te zeggen over de liefde die je voor iemand voelt. Het zegt in dit geval wel duidelijk iets over een behoefte die hij heeft die hij niet bij TO vind. En dat kan gaan om een man, maar ook om spanning. En nee, dat maakt het in mijn ogen niet minder fout, want ook daarover zou je moeten kunnen praten.

Er zijn echter situaties, hoeft niet voor TO te gelden, waarbij de behoefte te sterk is, maar die ruimte om te praten er niet is, omdat het einde relatie zou betekenen. Dan wordt er dus gekozen voor vreemdgaan, omdat je je geliefde niet wilt kwijt raken.

Niet dat dat vreemdgaan goed praat, wel om uit te leggen dat de liefde die je voor je partner voelt, los kan staan van het vreemdgaan.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
niet iedereen is 100% heteroseksueel of homoseksueel. er zijn genoeg mensen, zowel mannen als vrouwen, die nieuwsgierig zijn naar seks met iemand van hetzelfde geslacht.

de vraag is, hebben jullie afgesproken om geen seks met een ander te hebben tijdens jullie relatie? Zo ja, dan is hij gewoon vreemd gegaan en houdt hij zich niet aan de afspraken. Zo nee, dan zou het niet uitmaken of dat dit een man is of een vrouw.

maar ik zou zeker het gesprek met hem aangaan. alleen al om te vragen of dat hij wel condooms gebruikt heeft.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Wat was jullie afspraak?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven