De pil vergeten tijdens doorslikken..

20-07-2017 12:50 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee hee,
Ik slik de pil dus normaal door, ik slik de pil denk ik nu 3 maanden ongeveer en heb ongeveer 4 weken geleden even een stopweek gehad.
Nou ben ik bij een vriendin blijven slapen en was mijn pil helemaal vergeten, ik heb de volgende middag de pil alsnog genomen en in de avond gewoon weer de volgende. Alleen nu weet ik niet of het voor of na de 12 uren waren omdat ik de pil altijd op totaal verschillende tijden neem.... ben ik nou nog beschermd of niet? En wat nu?
Alle reacties Link kopieren
wat staat er in de bijsluiter?
Alle reacties Link kopieren
Is prima
lilalinda schreef:
20-07-2017 12:51
wat staat er in de bijsluiter?

Dit.
Ligt er aan in welke week je de pil vergeten bent
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
20-07-2017 12:51
wat staat er in de bijsluiter?
Geen idee.. heb het hele doosje weg gegooid met bijsluiter..
Koettie schreef:
20-07-2017 12:54
Is prima

Ligt toch echt aan de pil. TO is al lekker slordig zo te lezen, dus ik zou er geen vergif op innemen.
Kusannoniempje schreef:
20-07-2017 12:55
Geen idee.. heb het hele doosje weg gegooid met bijsluiter..

Google.
Alle reacties Link kopieren
Koettie schreef:
20-07-2017 12:54
Is prima
Op welke manier?
Alle reacties Link kopieren
Kusannoniempje schreef:
20-07-2017 12:55
Geen idee.. heb het hele doosje weg gegooid met bijsluiter..
hoe heet je pil?
elke bijsluiter is te googelen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zitten google maar kan niks vinden er over want overal staat het zelfde maar ik weet het niet
Alle reacties Link kopieren
hoe heet je pil?
dan lezen we wel even mee
Maar dit was blijkbaar je laatste strip als je je doosje hebt weggegooid? Dan zou ik sowieso vast nieuwe gaan halen.
Alle reacties Link kopieren
2koffie schreef:
20-07-2017 13:05
Maar dit was blijkbaar je laatste strip als je je doosje hebt weggegooid? Dan zou ik sowieso vast nieuwe gaan halen.
kun je het meteen even vragen bij de apotheek
Volgens mij is het zo dat je pas na een onttrekkingsbloeding weer een nieuwe eisprong kan krijgen, toch?
Alle reacties Link kopieren
bel je apotheek
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
20-07-2017 12:56
hoe heet je pil?
elke bijsluiter is te googelen
Dit. Bij een eenfasepil kun je bij het vergeten van een pil in de 3de en verdere weken 2 dingen doen; een stopweek inlassen of gewoon strip afmaken en dan direct starten met nieuwe strip zonder stopweek. maar.... wij weten niet welke pil je hebt. bel anders de apotheek even.
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Bumba1985 schreef:
20-07-2017 13:07
Volgens mij is het zo dat je pas na een onttrekkingsbloeding weer een nieuwe eisprong kan krijgen, toch?
Bij een normale cyclus wel. maar die heb je niet na 4 maanden pilgebruik.
ze heeft geen eisprong want pil. Als je die pil dus vergeet kun je een eisprong hebben. Menstruatie is bij de pil toch nep. dus dat speelt geen rol
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Google op bijsluiter + naam pil en lees wat erin staat over het vergeten van je pil. Als je dan toch aan het Googlen bent zoek dan ook meteen naar een andere vorm van anticonceptie, 1 waar je niet elke dag aan hoeft te denken want dit is vragen om problemen...
Alle reacties Link kopieren
Bel je apotheek en vraag het daar.
Als je de pil niet elke dag op hetzelfde tijdstip kan slikken is het sowieso geen goed anticonceptiemiddel voor je. De pil is dan namelijk niet veilig.
Dubbel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven