Ex terug willen

21-07-2017 17:49 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,

Na mijn vorige topic "relatiedip & vakantie" een kleine update waar ik graag ervaringsverhalen over wil horen: het is uit.

Bijna 2 jaar zijn mijn ex en ik samen geweest. Het was van beide kanten liefde op het eerste gezicht, maar de laatste periode van onze relatie hadden we erg vaak ruzie, waardoor mijn ex niet meer "gek" op mij is en ze me niet meer aantrekkelijk vind wegens bepaalde persoonlijkheden van mij, waar ik aan wil werken (ik weet van mezelf dat dit minpunten zijn van mij). Ook is ze niet gelukkig meer in onze relatie.
(Zij is 20, ik 19)

Het ging al een langere tijd niet goed, mijn vriendin gaf een tijdje geleden aan in de war te zijn en dat ze op het punt in haar leven staat dat ze dingen wilt uitproberen. Ik ben haar allereerste, dus ik snap wel. beiden konden en wilden we de knoop niet doorhakken; tot gister dan (terwijl we nog 2 weken lang samen op vakantie zijn).

We houden nog ENORM veel van elkaar, en doen terwijl het uit is, wel nog bepaalde stelletjesdingen samen (hand in hand lopen, kusjes geven). Ook van haar kant. Ik ben gek op haar en wil dat als we thuis zijn gewoon weer samen zijn.

Nu sluit mijn ex vriendin zeker niet uit dat als we weer thuis zijn en we een tijd geen contact meer hebben ze me misschien terug zou willen... je weet het maar nooit he.

Heeft iemand (positieve) ervaringen met het uit elkaar gaan en vervolgens weer bij elkaar komen?
Hoe en wanneer kwamen jullie bij elkaar?

(P.s, ik kon deze topic op de een of andere manier niet bij relaties zetten?)
Doe jezelf een lol en kap ermee. Al die topics steeds. Dit gaat 'm gewoon niet worden. Ga verder met je leven en blijf niet op haar wachten.
Later ontmoet je iemand en snap je dat al dit gedoe gewoon niet hoort, zeker niet als je nog maar zo kort bij elkaar bent.
Gun het jezelf en haar ook!
Alle reacties Link kopieren
Ook vreemd dat je vriendin niet wat duidelijker is in haar boodschap. Misschien is dat om je niet nog meer te kwetsen, maar jij blijft daardoor hoop houden. Laat haar los. Dan pas zul je merken hoe jullie je gaan ontwikkelen, los van elkaar. Geef haar die ruimte en gun dat jezelf ook.
Na al je topics? Dit is al je zoveelste topic. Een half jaar terug schreef je dat je al 7 maanden bijna geen sex meer had. Dus van die 24 maanden zijn er al 13 gewoon kut. Jullie zijn nog piepjong en passen gewoon niet bij elkaar. Dit is trekken aan een dood paard.
Orangetree schreef:
21-07-2017 18:52
Na al je topics? Dit is al je zoveelste topic. Een half jaar terug schreef je dat je al 7 maanden bijna geen sex meer had. Dus van die 24 maanden zijn er al 13 gewoon kut. Jullie zijn nog piepjong en passen gewoon niet bij elkaar. Dit is trekken aan een dood paard.
Dit. Jeetje zeg, waarom zou je dat willen? En houden van? Lijkt me niet, liefde is over het algemeen niet zo ingewikkeld.

Verbreek het contact, over 6 maanden ben je blij dat je het gedaan hebt.
Wat klets je nou? Het is helemaal niet uit.

Jesus man, doe wat aan je zelf. Wat een treurnis dit.
Alle reacties Link kopieren
Na de leeftijd te horen Pff wat een gezeik op die leeftijd ben je nog naar jezelf op zoek. Dat kan nov meerdere keren veranderen op die leeftijd moet je nog zoveel zelf ontdekken
Alle reacties Link kopieren
Niet genoeg.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Joh, ga nu eindelijk eens bezig met dingen waar een 19-jarige zich normaal mee bezig houdt. Ze wil je niet, ze wil geen seks met je, ze voelt zich niet meer tot je aangetrokken etc. etc. (Je eigen woorden!)

Je bent pas 19 man! De hele wereld ligt nog voor je! Ga leven, ga op stap met vrienden of wat dan ook. Dan komen er vanzelf nieuwe vrouwen op je pad, die je wel aantrekkelijk vinden, die wel seks willen en waar je misschien wel gelukkig mee bent.

Neem je verlies, hoe moeilijk het misschien nu ook lijkt, maar laat haar los. Het gaat hem niet worden, zeker niet als je blijft trekken. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Weet je, ik heb altijd gedroomd van een partner die zegt me na een lange tijd alleen misschien ooit terug te willen. :heart:

Jongen, doe jezelf een lol en laat je niet zo bespelen. Zo te horen wil ze de opties open houden. Ze wil 'het avontuur' aangaan want jong en onervaren behalve met jou maar tegelijkertijd is zo'n ex om op terug te vallen ook wel makkelijk. Doe jezelf dit nou niet aan. Je kan beter nu de knoop doorhakken dan later nog meer zeer als ze je toch niet moet. 1x gedumpt worden is rot maar 2x nog rotter.
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
Alle reacties Link kopieren
toen kwam na 2 maanden er een olifant met een hele grote snuit,
die blies in een keer het hele verhaaltje uit.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven