Cuckold/Hotwife-lifestyle

26-07-2017 13:19 174 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Ik lees al hele tijd mee en nu eindelijk account aangemaakt om ook mee te kunnen praten! En meteen ook een eerste topic!

Om maar met de deur in huis te vallen: ik ben een ziogenaamd Hotwife... En mijn man (we zijn 11 jaar getrouwd) een Cuckold en we hanteren die lifestyle nu jaar of 2. Maar ik kom bijna nooit andere vrouwen tegen die ook zo in het leven staan met hun man (of ze vertellen het niet...;-), dus ben benieuwd of ik hier soortgenoten kan treffen? Wil namelijk wel horen hoe je na een tijdje ook deze lifestyle weer naar een niveautje hoger kan tillen... Dus hoop dat iemand zich aangesproken voelt!?
Alle reacties Link kopieren
Niet aangesproken, lotgenoten zul je eerder treffen op Fetlife ofzo.

Succes
Alle reacties Link kopieren
Lisanne, heb ik wel eens gekeken, maar is toch wel wat extreem en zoek eigenlijk "gewone" (fout omschreven, maar weet even niet beter) mensen die hier mee bezig zijn, the couple next door zeg maar..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel nieuwsgierig wat het inhoud?
Alle reacties Link kopieren
De mensen die mijn vrienden zijn op Fetlife zijn allemaal net zo gewoon als dat ik ben :-) Allemaal gewone mensen met hier en daar een iets afwijkende levenstijl.

Zoals jij blijkbaar ook hebt ;-)
Alle reacties Link kopieren
Romig, de vrouw vrij is om seksuele relaties aan te gaan, terwijl de man monogaam blijft. Het lijkt een onevenwichtige deal. Dat is het niet. Integendeel. Het versterkt de band en kan de relatie enorm verbeteren. Het basisprincipe is simpel. Als de vrouw een mooie man ziet mag ze flirten, en al datgene doen wat ze leuk vindt of wil, tot en met 'all the way'. De man mag dit niet, maar krijgt ook veel terug. Een vrouw die zich op en top vrouw voelt en het is voor mannen (ik spreek uit eigen ervaring) heel opwindend om te zien/beseffen dat je vrouw door anderen begeerd wordt. Daardoor ga je haar meer begeren. Kortom, van een sleur verval je plotseling in de spanning.

Dus er is wel degelijk sprake van evenwicht. De man wordt bevestigd in zijn keuze en vindt zijn vrouw des te meer aantrekkelijk. De vrouw voelt zich begeerd en aantrekkelijk. De relatie verdiept zich, in plaats van te vervlakken.

eer per dag. Dus het zit in ons allemaal, maar als je maar lang genoeg bij elkaar bent, dan dooft het (grotendeels) uit. Dus, laat die passie herleven tijdens het huwelijk....

Hoe dan? Door de vrouw vrij te laten en gaandeweg samen mee te maken, wat je nooit gedacht had mee te maken. Hoe? Dat is heel persoonlijk. Er zijn vele variaties.
Vet! Ik ga dat ook doen!
Alle reacties Link kopieren
badmeester schreef:
26-07-2017 13:44
Vet! Ik ga dat ook doen!
Ja! Maar niet tegen je vrouw zeggen he.
Vrij naar: http://www.shespot.nl/forum/viewtopic.php?t=11989 ?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eens op SDC kijken... Daar zitten flink wat cuckold-stellen en ook mannen (ik ken er een paar) die jou met alle plezier alle hoeken van de kamer laten zien terwijl je man bijvoorbeeld op de bank zit toe te kijken of afwezig is bij de actie. Er zijn daar meerdere groepen voor mensen die geïnteresseerd zijn in cuckolding.
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
@Wilhelmina: klopt! Vind het mooi en helder omschreven..

@Zijdus: bedankt voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
Maar ben niet zo zeer op zoek naar mannen (die vind ik wel...;-), maar meer vrouwen die dit ook doen en me misschien extra kunnen inspireren!
Hotwife snap ik maar ik krijg niet bedacht waar cuckold voor staat?
Alle reacties Link kopieren
**Het woord is afgeleid van koekoek (cuckoo), die na de bevruchting hun eieren door een andere vogel laten uitbroeden. Vroeger dacht men daarom dat het koekoeksvrouwtje zich door andere vogelmannetjes liet bevruchten.**
...
Alle reacties Link kopieren
Haha, precies, ja!
Ahaa. Thanks!

TO praten jullie veel over jullie gevoelens of hoe jullie iets willen? Of groeit het zo?
En is je man erbij als je je uitleeft met iemand anders?
Damn, weer wat geleerd...
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de uitleg. Zal het is in de groep gooien :-D
Alle reacties Link kopieren
@BahcoBarbie: ja, pratendaar veel over, begon ooit met fantasieen uitspreken naar elkaar en zo stapje voor stapje groei je daar naartoe, als je tenminste op 1 lijn zit met elkaar, dat is uiteraard belangrijk!
Alle reacties Link kopieren
@Wilhelmina: ja, vaak wel, maar soms ook niet. Dat zijn weer heel verschillende manieren van beleving.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tijdje geleden een paar maanden als "Bull" (zoals ze de man noemen die met de hotwife speelt) mogen fungeren. Een spannende tijd.
Het begon er mee dat ik de vrouw tegen kwam op een feestje. We raakten aan de praat en van het een kwam het ander die nacht. Ze ging met me mee naar huis en tijdens het vrijen vroeg ze of ze een paar foto's mocht maken (uiteraard zonder hoofd). Leuke avond gehad en nogmaals een afspraak gemaakt maar dan nu bij haar thuis.
Bij haar thuis bleek ook een man te zijn toen ik binnenkwam. Ze vertelde me dat dat haar man was en hij de foto's erg geil vond. Ik schrok een beetje want dit had ik natuurlijk niet verwacht. In mijn veronderstelling was ze net als ik single. Ze legde me dus uit dat ze een Cuckold levensstijl hadden en wat dat in hield. En de vraag erachteraan of ik er bezwaar tegen had dat haar man zou kijken als ik met haar bezig was. Ik was ondertussen wel geïnteresseerd in alles en had geen bezwaar.
Dit aarde uit in een relatie die van soft cuckold naar wat harder ging. Hij moest een soort van kooi om zijn lul dragen en later kwamen er ook beledigingen jegens hem. Ook het uitlikken van haar na de zogenaamde creampie stond vast op het programma. Deze relatie heeft voor mij een maand of 4 geduurd. Daarna wilde ze weer een ander want dat maakte het spannend.
Alle reacties Link kopieren
@Liefhebber: dat klinkt herkenbaar! 😉 Ben je daarna nog met anderen op deze manier bezig geweest? En was dat je eerste keer? Ook wij zien dat we stapje voor stapje wel wat harder/extremer gaan dan in het begin.. Maar als je daar allebei in meegroeit is dat alleen maar goed!
Alle reacties Link kopieren
Dat was is de eerste keer voor mij, vandaar dat ik ook en beetje schrok toen ze het mij vertelde. Ik heb daarna nog wel zoiets meegemaakt maar dat was toch anders. Was ook met een getrouwde vrouw maar de man was er nooit bij. Er werden wel foto's gemaakt en onder het vrijen belde ze wel eens haar man om te vertellen hoe het was (hij kon natuurlijk alle geluiden horen, ik hoefde echt niet stil te zijn). Maar ik heb hem nooit ontmoet.
Die twee gebeurtenissen waren vlak achter elkaar en achteraf heb ik het vermoeden dat de twee dames elkaar kenden.
Al een paar jaar niet meer dan gewone trio's meegemaakt maar momenteel even alleen mijn vriendin. Maar die is ook wel van het experimenteren 😉
Alle reacties Link kopieren
Hmm Liefhebber dat vind ik toch niet zo ok, dat ze niet direct vertelde dat ze die foto's zou laten zien aan iemand anders, en dat ze niet single was. Zou voor mij een afknapper zijn.

Serena, leuk om over jullie beleving te lezen. Vertel jij de mannen die in je geinteresseerd zijn al snel over je partner en de cuckolding?
Waarom kozen jullie hiervoor en niet een open relatie voor beide partners?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven