Condoomloos swingen

29-07-2017 13:07 550 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik en mijn man zitten al aardig wat jaartjes in het swingerswereldje.
Eerst voorzichtig naar de clubs. In het begin vrouw vrouw, maar daarna al snel met andere koppels. Nog een poosje later ook naar clubs waar single mannen komen (mijn man begon het geil te vinden dat ik sex had met andere mannen, en ik werd bloedheet van meerdere mannen tegelijk).
De volgende stap waren thuisfeestjes waar we door stellen voor werden uitgenodigd.
Tot dan altijd netjes MET condoom. (Behalve dan de orale sex, die is om de een of andere reden altijd ZONDER geweest).
Op die thuisfeestjes werden grenzen verlegd met wapdrugs. En we begonnen mee te doen.
We ontdekten dat op de thuisfeestjes om ons heen steeds meer stellen met elkaar neukten ZONDER condoom, iets dat we in de parenclubs nauwelijks meemaakten.
Je we vonden het idee geil, we kregen vaak stellen die aan ons vroegen om het hoesje achterwege te laten, en op een keer gingen we overstag. Het was supergeil voor ons allebei, héél stout, maar een dag later hadden we een behoorlijke kater.
Snel naar de controle (blijkt nog een genant gedoe in Nederland, maar dat terzijde).
Niets aan de hand.
Een feestje later gingen we wéér zonder. De verboden vrucht he. En iedereen deed het.

Op één van die feestjes werd er via de chatbox eens een betalende klant uitgenodigd. Een leuke vent die lekker mee kwam wappen en sexen. Hij betaalde een x bedrag (het idee vonden wij, groepje van 4 stellen, heel erg kicken) , maar na een uurtje stelde een van de dames voor (niet ik!) dat als hij dat bedrag verdubbelde, het ook ZONDER mocht doen. Zo gezegd zo gedaan. En ja....ik deed mee. Het was zo een geile gedachte weer, zo ondeugend.

En toch....is er altijd die angst.
Ook al zeggen medeswingers : "je pijpt toch ook altijd zonder?", dus dan neem je ook een risico. En we hebben nog nooit iets gehad. Klopklop. En we zien steeds meer swingers om ons heen condoomloos gaan. (Kan ook zijn dat onze swingvrienden veranderen). Het voelt ook super uiteraard. Ongeremd, bevrijd, stout.

In de clubs, als we daar nog eens gaan , doen we het dan wél weer MET.

Maar op die thuisfeestjes dus eigenlijk nooit meer.

Benieuwd of dit patroon herkenbaar is.
Dom zeg.
Alle reacties Link kopieren
Een soort Russisch roulette spelen.
Alle reacties Link kopieren
7102 schreef:
29-07-2017 13:12
Een soort Russisch roulette spelen.
Dacht precies hetzelfde.
Such a beautiful place to be with Friends.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
.
zijdus wijzigde dit bericht op 18-09-2019 09:50
98.92% gewijzigd
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
Russisch roulette. En juist om mensen zoals jullie zal ik altijd met condoom blijven swingen. Je hebt toch geen idee met wie die andere mensen op die feestjes nog meer aan de rol zijn geweest?
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
Jeetje, ondeugd!
Alle reacties Link kopieren
En als jullie straks gezellig samen HIV hebben? Is niet echt geil he?
Nee. Dit is echt heel dom. Bedenk eens met hoeveel mensen de mensen met wie jij sekst al eerder seks hebben gehad. 4 stellen, allemaal 10 eerdere sekspartners, dat zijn al 80 mensen. Die hebben allemaal 10 eerdere sekspartners, dan zit je aan 800. Best veel.
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn vriendin en mij onherkenbaar. Wij swingen in andere kringen.
Wij zijn op bdsm gericht nl. Geenszins op alles met iedereen onveilig.

Laten jullie jezelf wel regelmatig doorlichten op SOA?
volg je verstand, gebruik je gevoel
En je kunt op HIV niet meteen testen, dus als je het oploopt loop je 6 weken als een SOA bom rond
Niet gaan huilen he, als je straks HIV hebt.
Alle reacties Link kopieren
Een dag erna testen en dan geloven dat je niks hebt? Serieus?
Alle reacties Link kopieren
Oh meid wat ben je stout en...geil :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat ontzettend ondeugend en stout.

Weet je wat ik doe als ik me ondeugend of stout wil voelen? Dan pik ik een snoepje uit zo'n bak met schep snoep... Mega spannend ook, straks word ik nog betrapt.

Maar ach liever een boete dan een ongeneeslijke soa, denk ik dan maar.

Ik ben vrijgezel, neuk met meerdere mensen... Soms zelfs tegelijk o_o maar wel altijd met condoom, ook pijpen.

En ja je medeswingers hebben gelijk, ook met pijpen loop je risico op soa's. En aangezien antibiotica resistentie steeds groter wordt, wordt de kans dat het makkelijk te genezen is steeds kleiner. Dus ja heel logisch dat je hun opmerking ter harte neemt en dan maar alles condoomloos doet, in plaats van juist ook met condoom gaat neuken. Zo spannend en stout joh.

En als je dan nog meer geld wilt verdienen aan condoomloze seks maak je er een gokspel van. Mogen mensen in zetten op wat je eerste soa wordt. Chlamydia, syfilis of zou het toch HIV zijn? Zo spannend joh...
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
:facepalm:
Vikhui schreef:
29-07-2017 13:26
Een dag erna testen en dan geloven dat je niks hebt? Serieus?
Bijzonder he, dat een groep volwassen mensen nog zo intens dom kunnen zijn.
Dat ze met hun eigen leven spelen moet ze lekker zelf weten, zal mij een rotzorg zijn als TO HIV of Hepatitis of allebei oploopt, maar zo houden ze ook lekker de verspreiding van de ziekte in stand.
Alle reacties Link kopieren
Ach, als je je piemel achteraf maar goed wast. Vraag maar aan Peter Klashorst.
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
Alle reacties Link kopieren
Doen! Superleuk!

oh mijn god waar zitten je hersens?!?
ivankar schreef:
29-07-2017 13:36
Ach, als je je piemel achteraf maar goed wast. Vraag maar aan Peter Klashorst.
Ja, meestal kan je het ook wel proeven, toch, als iemand wat heeft?

Supergeil en ondeugend samen aan de HIVmedicatie.
En betaald neuken heeft toch niks met swingen te maken. Dan ben je toch gewoon een hoer?


Denk ...kop hem er maar even in.
Fee-de-Goede schreef:
29-07-2017 14:02
En betaald neuken heeft toch niks met swingen te maken. Dan ben je toch gewoon een hoer?


Denk ...kop hem er maar even in.
Oh nee dat maakt helemaal niks uit, want de anderen doen het ook!
Alle reacties Link kopieren
Leuk om straks met je eventuele kinderen te moeten delen hoe papa en mama HIV hebben gekregen! Of je ouders tijdens de kerstgourmet 'Iemand knoflooksaus?'.
Alle reacties Link kopieren
7102 schreef:
29-07-2017 13:12
Een soort Russisch roulette spelen.
Zolang je je kop maar in het zand steekt kan dat weinig kwaad toch? :blond:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven