Scheten tijdens orgasme, gênant, hoe te voorkomen

05-08-2017 14:27 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
De laatste tijd laat ik steeds vaker een scheet tijdens een orgasme. Ik vind het enorm gênant.

Ik ben na een lange relatie alweer wat jaartjes single, maar nu weer aan het daten geslagen.

In mijn vaste relatie eigenlijk nooit last gehad van scheten tijdens orgasme, maar nu dus wel. Gebeurt zowel bij masturberen als bij sexpartner.

Paar maanden geleden aantal keren met iemand gedate, na een paar dates samen het bed in gedoken, laat ik tot 2x toe een scheet tijdens orgasme. Vervolgens nooit meer wat van die man gehoord :cry:

Iemand weet waarom dit nu(40+) gebeurt? Leeftijd? Verkeerde aanspanning van spieren? En hoe te voorkomen

En hoe zou jij hierop reageren?
Lekker belangrijk. Seks is niet bedoeld om clean te zijn.
Ik zou geen seks hebben als je diarree hebt.
En je maakt hier speciaal een account voor aan?
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
...
Vent met een scheet fetish zoeken
[quote=Rooss4.0 post_id=27392375 time=1501936686 user_id=209671]

Haha dat helpt wel.
sandra1905 schreef:
05-08-2017 14:34
Ik zou geen seks hebben als je diarree hebt.
En je maakt hier speciaal een account voor aan?
Jij laat alleen scheten als je diarree hebt? :huh:
Alle reacties Link kopieren
Nee to, ik heb geen idee waarom dat gebeurt. Lijkt me wel een heel vervelend probleem. Als ik zoiets had zou ik het na een paar dates, als ik denk dat het serieus wordt, het van te voren met hem bespreken. De juiste vent rent dan niet gillend weg hoor.
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon roepen: Wohhhhhhh! ZO lekker ben ik nog nooit klaargekomen bij iemand. Maximale ontspanning!
Vooral niet schuldig in een hoekje kruipen. Met seks pomp je lucht in allerlei gaten, niet gek dat het er ook weer uit komt.
Hips, hopsakee en pierlala.
sandra1905 schreef:
05-08-2017 14:34
Ik zou geen seks hebben als je diarree hebt.
En je maakt hier speciaal een account voor aan?
Waar staat dat ze diarree heeft dan? En dat mag iemand toch zeker zelf wel weten? Of moet je tegenwoordig een vooraf goedgekeurde en geldige reden hebben om een account aan te maken?
Yenthe79 schreef:
05-08-2017 15:01
Jij laat alleen scheten als je diarree hebt? :huh:
Nee. Maar als je diarree hebt en je laat een scheet komt er wel eens wat mee, zeg maar. Dat lijkt me nu heel vervelend tijdens een orgasme.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
05-08-2017 14:38
Afbeelding
Dan schiet ze gaten in de muur.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
05-08-2017 15:36
Dan schiet ze gaten in de muur.
Is dat erg?
...
Alle reacties Link kopieren
http://www.nbrplaza.com/scheten-en-seks ... hitterend/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
05-08-2017 15:39
Is dat erg?
Niet iedereen wil glory holes in zijn of haar muur.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://www.gezondheidsweb.eu/sex/sex-se ... msgeluiden
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Denk eerder dat ze dan een klokkenspel doet luiden :-D

TO: ik weet niet hoe het komt, ben zelf ook 40+ maar heb hier absoluut geen last van. Kan me wel voorstellen dat je dat een beetje ongemakkelijk vindt.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig ook een paar serieuze reacties. Dat ik hiervoor een ander account aanmaak zegt genoeg, ik zit er behoorlijk mee.

@badmeester: dank je dat gelukkig niet iedere man het meteen ziet als een no go
Alle reacties Link kopieren
Hoe zeker ben je dat dit de reden is dat je nu geen contact meer hebt met je date van toen? Ik bedoel ik zou het niet als reden zien om niet verder te gaan met daten.
Is het jouw invulling?

Neemt niet weg dat me dit best lastig lijkt. Ik zou het bij je volgende bed partner opengooien. Geen drama en heel gesprek ervan maken maar gewoon zeggen dat je dit tegenwoordig soms hebt.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
IBIopviva schreef:
05-08-2017 16:14
Hoe zeker ben je dat dit de reden is dat je nu geen contact meer hebt met je date van toen? Ik bedoel ik zou het niet als reden zien om niet verder te gaan met daten.
Is het jouw invulling?

Neemt niet weg dat me dit best lastig lijkt. Ik zou het bij je volgende bed partner opengooien. Geen drama en heel gesprek ervan maken maar gewoon zeggen dat je dit tegenwoordig soms hebt.
Inderdaad

Of je keert het positief! En dan zeg je: hee Karel, over sex he? Ik heb iets raars....als ik heel erg opgewonden ben laat ik af en toe een scheetje.

Effect: elke man trekt alles uit de kast om jou n scheetje te bezorgen. Jij ruft jij geen zorgen en man blij!

Dat ik dit op zaterdagmiddag zomaar even bedenk!
Alle reacties Link kopieren
Uitslaper schreef:
05-08-2017 16:07
Gelukkig ook een paar serieuze reacties.
Ik was behoorlijk serieus, als je bang bent voor lucht uit de uitlaat moet je m dichtstoppen, er is simpelweg geen andere oplossing. Zeker als jij klaarkomt tijdens beffen lijkt dit me voor je sekspartner verre van fijn. Ikzelf zou ook not amused zijn als hij scheten laat terwijl ik met mijn neus in de buurt ben.
...
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk zijn twee scheetjes tijdens klaarkomen niet de reden dat je niks meer van die man hebt gehoord. Duizend keer liever een ruftende vrouw in bed, dan een vrouw die van alles genant vindt in bed. Het mooie van 40+ vrouwen is juist dat ze zich normaal gesproken meestal over allerlei valse schaamtes heen hebben gezet waar jongen vrouwen/mensen vol van zitten.

Mannen laten ook scheten en ook niet altijd op de handige momenten. Lekker belangrijk, zoals Badmeester al volkomen terecht aangeeft.
Alle reacties Link kopieren
Scheten laten ligt toch vaak aan je voedingspatroon? Voor de sex rennie deflatine nemen misschien om overtollige lucht kwijt te raken.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Je laatste vraag, hoe zou je hierop reageren? Lachen en je vragen of je genoten hebt...

Niet mooiers dan de complete ontspanning die je ervaart als je klaar komt en als je daar als sekspartner aan kunt bijdragen is toch te gek! Daar kan inderdaad wel eens wat lucht bij ontsnappen. Zou er niet mee zitten en doet je sekspartner dat wel, dan is dat zijn/haar probleem.
Is mij ook een keer gebeurd bij vriend. Ik schaamde me kapot en liep rood aan. Hij begon te lachen, zei dat ik er een te groot probleem van maakte en dat hij mijn reactie wel schattig vond.
Niks aan de hand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven