Masturbatie = acne ?

14-08-2017 00:59 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Klinkt een beetje gek, niet? Maar overal op het internet (met name engelse fora, geen wetenschappelijke pagina's o.i.d.) blijkt er een verband tussen masturberen en acne-uitbraken te zijn.

In mijn geval kan dat best wel kloppen want ik masturbeer vaak en tegelijkertijd struggle ik met acne. Maar nooit gedacht dat het ene het andere beïnvloed.

Kan dat kloppen wat ik gelezen heb? Ervaren jullie dat ook? En moest het toch waar zijn, waarom wordt er niets gezegd over acne en orgasme dat bekomen wordt via seks, is er een verschil dan tussen beiden?

I'm really confused.. Als er toch een verband is, wordt het wel lastig: kiezen voor mijn behoeftes of een schone huid.
Alle reacties Link kopieren
Klopt niks van.
Van masturberen word je alleen maar blind.
Dus maak je geen zorgen.
Nee hoor, het is ruggenmergtering.
Of allebei, kan ook nog, geloof ik.
Maar acne, als gevolg van rukken, daar heb ik nog nooit over gehoord of gelezen.
Je maakt je dus onnodig druk.
Alle reacties Link kopieren
Gele handen krijg je ervan. Niks geen acné hoor, das bakerpraat.
...
Alle reacties Link kopieren
karin12345 schreef:
14-08-2017 01:03
Nee hoor, het is ruggenmergtering.
Of allebei, kan ook nog, geloof ik.
Maar acne, als gevolg van rukken, daar heb ik nog nooit over gehoord of gelezen.
Je maakt je dus onnodig druk.
O ja, ruggenmergtering!
Maar geen acne in elk geval.
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha aan de sarcastische reacties te zien hebben de viva-forummers hun buik vol van de broodjes-aap verhalen over masturberen.

Ik geloofde het ergens wel, vermits een orgasme een hele ding is van hormonen dat op gang schiet.
Doe mij maar acne dan. Liever lekker genieten hoor!

Maar nee? Natuurlijk is het niet waar.

En natuurlijk zit er geen verschil tussen seks en masturbatie
Alle reacties Link kopieren
Misses_Coffee schreef:
14-08-2017 01:14
Hahahaha aan de sarcastische reacties te zien hebben de viva-forummers hun buik vol van de broodjes-aap verhalen over masturberen.

Ik geloofde het ergens wel, vermits een orgasme een hele ding is van hormonen dat op gang schiet.
Nee joh het is echt onzin.
Je krijgt echt niks van masturberen.
Anders zou de hele wereldbevolking vol met acne zitten.
Jonari schreef:
14-08-2017 01:05
O ja, ruggenmergtering!
Maar geen acne in elk geval.
Mij is altijd geleerd ruggenmergverweking en krankzinnigheid.
Maar mij (meisje) kon niets gebeuren ALS IK MAAR MET MIJN HANDEN BOVEN DE DEKENS SLIEP!

Altijd gedaan, geen acne gehad behalve af en toe een pukkeltje, nog steeds ook al ben ik 40+
Als ik dan zo'n pukkeltje heb denk ik damn.... iedereen weet wat ik gedaan heb :-$

Vraagje: hoe kom je erbij dat je daar acne van krijgt? Heeft hooguit te maken met het begin van de puberteit, dan gaat je huid meer talg aanmaken en als dat niet wegkan en gaat ontsteken heb je acne.
Als je erg veel last van acne hebt eens bij de huisarts langs of evt. door laten verwijzen naar een dermatoloog. Vaak kan er wel iets aan gedaan worden als het echt erg is, ook op je rug b.v.
Sterkte!

ps: het kan wel met hormonen te maken hebben, de toename van testosteron kan voor acne zorgen, vandaar even langs de dokter als het voor jou echt hinderlijk wordt.
anoniem_64c3ed0a3df89 wijzigde dit bericht op 14-08-2017 01:35
Reden: aanvulling
8.73% gewijzigd
Gvd... vandaar die enorme puist op mijn neus vandaag. TO, vrouwen hebben het ook!
Alle reacties Link kopieren
Wat een onzin zeg...dan zou ik als vrouw zijnde blijkbaar aldus die theorie dagelijks masturberen.
Alle reacties Link kopieren
Naast alle reacties , die hier gegeven zijn, kun je ook gewoon even googlen. :)
Beste TO

Je kan je beter zorgen gaan maken over een gebrek aan IQ.
Alle reacties Link kopieren
Jonari schreef:
14-08-2017 01:00
Klopt niks van.
Van masturberen word je alleen maar blind.
Dus maak je geen zorgen.
Is mij overkomen helaas. Nu ik blind ben heb ik vrij weinig te doen en masturbeer ik nog meer dan voorheen. Zo te voelen heb ik geen acné hoor. Dus ik denk inderdaad dat jij je helemaal geen zorgen hoeft te maken :)
yourlocalhero schreef:
14-08-2017 08:18
Wat een onzin zeg...dan zou ik als vrouw zijnde blijkbaar aldus die theorie dagelijks masturberen.
En ik nooit.

TO, dat je iets op fora leest maakt niet dat er ergens 'een verband tussen is' hoor.
Jonari schreef:
14-08-2017 01:00
Klopt niks van.
Van masturberen word je alleen maar blind.
Dus maak je geen zorgen.
.
Niet blind, maar doof.
Als iemand vroeg: 'Wat zeg je?' dan zeiden wij soms: 'DAT JE VAN RUKKEN DOOF WORDT.'
Possa schreef:
14-08-2017 08:26
Is mij overkomen helaas. Nu ik blind ben heb ik vrij weinig te doen en masturbeer ik nog meer dan voorheen. Zo te voelen heb ik geen acné hoor. Dus ik denk inderdaad dat jij je helemaal geen zorgen hoeft te maken :)
ben jij blind?
Alle reacties Link kopieren
TO voor het geval je door de bomen het bos niet meer ziet.

Van masturberen krijg je niet echt acné . Alleen een lekker orgasme.

Je kunt eventueel wel te hardhandig worden, maar dat merk je vanzelf.

Acné heeft direct niets te maken met masturberen.

wat al eerder geschreven is, 'dan zou heel de wereld met acné lopen' Testosteron kan eventueel de acné bevorderen. WIl zeggen dat niet iedereen daar gevoelig voor is. ( net ggoogled) .

Google het zelf op je gemak.
en vind daar antwoorden .
anoniem_121993 wijzigde dit bericht op 14-08-2017 08:44
16.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dan zou bijna de hele wereld er als een krentenbrood bijlopen.
Alle reacties Link kopieren
badmeester schreef:
14-08-2017 08:35
ben jij blind?
Ja. En ik spreek alleen Japans. Gelukkig heb ik een geweldige app op mijn telefoon die vagina's.. ehh ik bedoel pagina's in één keer vertaalt én voorleest B)
Possa schreef:
14-08-2017 08:42
Ja. En ik spreek alleen Japans. Gelukkig heb ik een geweldige app op mijn telefoon die vagina's.. ehh ik bedoel pagina's in één keer vertaalt én voorleest B)
Geil. Maar word ik hier nou in het ootje genomen of wat?
labradokus schreef:
14-08-2017 08:38
Dan zou bijna de hele wereld er als een krentenbrood bijlopen.
Mijn gezicht zou eruit zien als asfalt.
Alle reacties Link kopieren
Als je dit echt gelooft zou ik me laten nakijken. Wat een rare onzin.
Alle reacties Link kopieren
badmeester schreef:
14-08-2017 08:43
Geil. Maar word ik hier nou in het ootje genomen of wat?
We kunnen voor de verandering ook eens voor iets anders gaan dan het ootje ;)
Possa schreef:
14-08-2017 08:52
We kunnen voor de verandering ook eens voor iets anders gaan dan het ootje ;)
Word ik hier nu in het bipsje genomen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven