Permanent Penis vergroter

17-08-2017 12:46 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag mensen,

Ik had paar dagen geleden een topic geplaatst over dat ik onzeker was over mijn penis lengte, en dat ik niet tevreden was.

Zijn er mensen die enig idee hebben hoe je door juiste oefeningen/pil een permanente groei kunt hebben bij je penis lengte/dikte.

Alsjeblieft geen onzin typen, ik vind dat dit bij meerdere mannen een probleem is.

Ik kijk er naar uit om jullie antwoorden te gaan lezen. ;)

m.v.g.
Henk
Dat lijkt me onmogelijk. Maar misschien dat ze er op een mannenforum iets anders over te zeggen hebben. Ik zou werk maken van andere love-skills. Beffen/vingeren/cursus massage doen/sickpack kweken/een leuke vent zijn.
tigri schreef:
17-08-2017 12:51
Dat lijkt me onmogelijk. Maar misschien dat ze er op een mannenforum iets anders over te zeggen hebben. Ik zou werk maken van andere love-skills. Beffen/vingeren/cursus massage doen/sickpack kweken/een leuke vent zijn.
Dit.
Volgens mij kan dat alleen met een plastisch chirurgische ingreep Henk, maar bedenk wel dat dat behoorlijk duur is, dat het resultaat vaak te wensen overlaat en dat er ook serieuze risico's aan vastzitten. Wat ik begrepen had is dat je een heel normale penis hebt, dus waarom zou je het laten doen? Ik kan me voorstellen dat iemand met een heel kleintje wat wil proberen, maar jemig....met dat geld kun je zoveel andere leuke dingen doen!
Alle reacties Link kopieren
Onzin
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Dat bestaat niet.
That's just me though...
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom onzeker over de lengte en dikte? Focus je op wat je er mee zou kunnen...
Alle reacties Link kopieren
Of zoek een partner die geen Size Queen is. Mijn ervaring is trouwens dat mannen met kleine(re) piemels vaak beter zijn in bed dan mannen met een hele grote tampeloeris. Die kleintjes zijn creatief, die grote denken soms dat ze sowieso geweldig zijn in bed alleen maar omdat ze een grote pik hebben.
That's just me though...
Alle reacties Link kopieren
Kleiner formaat vriendin zoeken, dan is de kans groter dat die ook een kleiner formaat schede heeft.
Daarnaast ook leren ermee om te gaan en zorgen dat je amper nog buikvet hebt zodat het daar niet in wegvalt.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Werk aan een sixpack in plaats van aan een sexpik.
Alle reacties Link kopieren
Beste Henk, zolang jij vooral gefocust bent op je eigen apparaat wordt het niks. Daar komt een vrouw niet van klaar.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Beste Henk, dat is het nadeel van mannen die kunnen dat nu eenmaal niet verbouwen velen zouden wel willen gezien minimaal 18 cm tegenwoordig de eis is.
Alle reacties Link kopieren
Koop een loupe :sherlock:
Waren mijn tanden maar zo wit als mijn benen
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij kan dat niet, maar er was vroeger zo'n programma, Sex voor de Buch heette het, daarin was er jongen die een aubergine uitholde, en die dan over zijn penis deed, is dat iets voor jou?
Alle reacties Link kopieren
Gisselle schreef:
17-08-2017 14:14
Volgens mij kan dat niet, maar er was vroeger zo'n programma, Sex voor de Buch heette het, daarin was er jongen die een aubergine uitholde, en die dan over zijn penis deed, is dat iets voor jou?
:HA:
That's just me though...
Alle reacties Link kopieren
Toevallig heb ik een keer gelezen dat mannen met grotere piemels vaak homo zijn.
Als je homo bent, geen probleem natuurlijk. Maar misschien iets om je aan het denken te zetten :hihi:
carpe diem.
Alle reacties Link kopieren
En toch beter een kleine die steigert dan een grote die weigert. :thumbsup:
Waren mijn tanden maar zo wit als mijn benen
Alle reacties Link kopieren
Ok nu ff serieus Henk. Het kan best dat dit voor veel mannen een probleem is maar veel vrouwen maakt het niet zo veel uit. Ga alsjeblieft geen enge pillen slikken of aan gezonde lichaamsdelen sleutelen. Als je er echt psychisch veel last van hebt ga naar de huisarts. Die zal je naar een therapeut verwijzen die je kan helpen weer een gezond en realistisch zelfbeeld te krijgen. Oja en die grote apparaten uit natuurfilms zijn niet de standaard. Ik zou me doodschrikken van zoiets.
Waren mijn tanden maar zo wit als mijn benen
Alle reacties Link kopieren
Een permanente groei?
Skull schreef:
17-08-2017 15:48
Een permanente groei?

:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Gekke henkie. Tuurlijk kan dat niet.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
TinPanAlley schreef:
17-08-2017 13:10
Werk aan een sixpack in plaats van aan een sexpik.
:proud:
Alle reacties Link kopieren
Je zult het gewoon moeten doen met wat OLH je gegeven heeft, TO. En guess what? Dat gaat je gewoon lukken.
Ik heb je ff geloept Henk. Je penis is 14 cm, dit is heel normaal:
Afbeelding

Stop om je hier zorgen over te maken en leer buiten neuken ook andere vaardigheden om je toekomstige vriendin te bevredigen.
Alle reacties Link kopieren
dearsushi schreef:
17-08-2017 14:54
Toevallig heb ik een keer gelezen dat mannen met grotere piemels vaak homo zijn.
Als je homo bent, geen probleem natuurlijk. Maar misschien iets om je aan het denken te zetten :hihi:
Klopt en persoonlijk vind ik kleine piemels ook fijner, wanneer je bijvoorbeeld korstjes in je oren hebt kun je die daarmee makkelijk lospeuteren, dat lukt met een grote niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven