onzekerheid

20-08-2017 19:04 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik mijzelf de laatste tijd nogal vaak kut voel en behalve mijn ex vriend, niemand dit verhaal helemaal weet en ik niet zo goed wat ik nu moet doen heb ik maar bedacht om het hier op dit forum te plaatsen.

Ik ben een 22 jarig oud meisje en op mijn 18e werd ik voor het eerst echt verliefd op mijn imiddels ex vriend. Hij was ook de persoon waarmee ik voor het eerst seks heb gehad. We hebben vervolgens 4,5 jaar lang een relatie gehad en deze relatie is nu sinds 3 maanden uit. De reden waardoor het uit ging was voornamelijk omdat we beide toch wel wat uit elkaar zijn gegroeid, onze relatie wat in een sleur raakte, we beide ontzetten druk waren met werken en studeren en we vaak beide wat geïrriteerd waren. (om een lang verhaal kort te maken) Maaaaaaar hierbij speelde ook nog wel iets anders namelijk ons seks leven. En dat dit niet goed ging lag aan mij.

Het is namelijk zo in het begin van onze relatie hadden we een leuk seks leven. Maar op een gegeven moment kreeg ik ineens veel pijn bij de seks en dan vooral aan het begin wanneer hij zeg maar naar binnen ging, en wanneer hij bijvoorbeeld heel diep naar binnen ging. Ik wou toen eerst niet naar de dokter toe omdat ik dat toch wel gewoon eng vond en ik hoopte steeds maar dat het vanzelf overging. Hierdoor werd ik elke keer dat we seks zouden hebben vanaf het begin al bang voor de pijn en verkrampte ik. Het werd op een gegeven moment zo erg dat ik ook gewoon geen zin meer in seks had en ik smoesjes ging verzinnen om er onderuit te komen. Hierbij speelde ook nog mee dat ik van mezelf echt wel heel erg onzeker ben over mijn lichaam. Ik ben nu eenmaal gezegend met grote borsten, ik heb cupmaat 75G, en ben daar absoluut niet blij mee want ze hangen eigenlijk nu al. Hierdoor wou ik eigenlijk nooit bovenop of standjes doen waarbij mijn vriend mijn borsten te veel kon zien. Het maakte ook niet uit wat mijn vriend zei of deed ik wou het gewoon niet. Door dit alles kregen we natuurlijk een heel erg slecht seks leven en ik heb ook echt heel veel respect voor mijn ex dat hij het zolang met mij heeft uitgehouden want ik was hiermee echt niet leuk en super onzeker. Ook kwam er natuurlijk steeds meer druk op te staan en werd ik er gewoon ook mega gestrest van. Toen ik vervolgens naar de dokter ben gegaan bleek dat mijn bekkenbodemspieren te strak waren en heb ik iets gekregen waardoor dit opgerekt wordt zodat de seks uiteindelijk minder pijn moet doen. En nogmaals mijn ex heeft er echt altijd alle begrip voor gehad en is echt heel lief voor mij geweest.
Hier even in het kort mijn verhaal maar het komt er dus op neer dat nu ik uit ben ik nog nooit zo onzeker ben geweest en ik voor mijn gevoel echt nooit meer seks met een jongen kan hebben omdat ik me te erg schaam voor mijn lichaam en ik denk dat ik nu echt heeel erg slecht ben ik seks. Ik weet dat dit allemaal echt heel erg stom klink en ik snap dat jullie misschien denken hoe heeft hij het in godsnaam zo lang volgehouden bij haar maar ik weet gewoon echt even niet meer hoe ik hier mee verder moet. Ik heb over mannelijke aandacht verder niks te klagen, maar ik ga bijna nergens op in omdat ik weet dat als ik een jongen straks leuk vind en hij mij dat ik dan toch weer seks met die gene ga hebben. Er zijn trouwens ook echt genoeg mensen die zeggen dat, als ik dan eens aangeef dat ik best wel onzeker ben, dat dat nergens voor nodig is of dat ze het niet snappen omdat ze mij een heel mooi meisje vinden maar dan denk ik je zou mij eens naakt moeten zien.. Ik ga bijvoorbeeld ook echt niet naar de sauna o.i.d. douchen na het sporten doe ik ook altijd thuis.

Voor de rest heb ik er ontzetten veel spijt van dat ik mij zo heb gedragen tegenover mijn ex. Op de een of andere manier kon ik het doen niet en durfde ik het toen niet niet goed, terwijl nu nu het uit is is alle druk ook wel (we hebben na de tijd nog wel een paar keer seks gehad) en ging dat ook ineens veel beter. Hierdoor hoop ik stiekem dat mijn ex en ik ook ooit weer bij elkaar gaan terug komen want sinds het uit is en we heel erg goed hebben gepraat gaat het sowieso een stuk beter tussen ons.

Ik vroeg me af of iemand misschien een idee heeft wat ik nu het beste kan doen want ik denk niet dat het zo echt goed gaat komen met mij..
Alvast bedankt voor het lezen.
De beste start die je mijns inziens kunt maken, is door van jezelf te gaan houden, de aantrekkelijke kanten van jouw lichaam te ontdekken en gaan waarderen en jezelf mooi te gaan vinden.
Volgens mij is zelfvertrouwen en een vrouw die zichzelf sexy vindt, een van de zaken die enorm helpen met het genieten van de sex door beide partijen.
Alle reacties Link kopieren
Hi TO, ik herken wel een paar enkele punten uit je verhaal! Is het goed als ik je een pb stuur?
Alle reacties Link kopieren
Honnx schreef:
20-08-2017 22:32
Hi TO, ik herken wel een paar enkele punten uit je verhaal! Is het goed als ik je een pb stuur?
Ja tuurlijk is dat goed! :)
Ieder lichaam heeft wel iets moois. Je heel erg richten op je borsten is killing voor je zelfvertrouwen. Je bent niet cup G he. Je bent jij. Ga van je lichaam houden. Verzorg het goed. Smeer het lekker in. Bekijk je zelf elke dag bloot en zeg dan aardige dingen tegen jezelf. Goeie kont, mooie kuiten, glanzend haar. Weet ik het. Leer er op een fijne manier over te denken.

Bij seks langer voorspel en glijmiddel. Je over dat schaamgevoel heen zetten. Seks word zoveel leuker als je je laat gaan. Of je nou nog met ex komt of met een ander.
Alle reacties Link kopieren
Heb je een pb gestuurd! :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven