Vrijgezel in parenclub

08-09-2017 16:34 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
He beste lezers, ik ga het eens via hier proberen.
Ben een vrijgezellen, vrij goed uitziende kerel van bijna 32 met een nogal hoog libido, fantasie en nieuwsgierigheid. Ben altijd wel nieuwsgierig geweest naar parenclubs maar nooit iemand langs me gehad die mee durfde. Nu ik vrijgezel ben zoek ik eigenlijk een vrouwe die gelijk mij wel een kleine verslaving heeft in sex. Maar nu dacht ik die tegen te komen in zo van die parenclubs op de dagen dat singel mannen en vrouwen welkom zijn. Dan heb ik mss twee vliegen in 1 klap nl een leuke meid ontmoet en een parenclubontmaagding hihi.
Heeft er hier iemand mss ervaring of ik mss een veel te naïeve gedachte heb, welke clubs het leukst voor een vrijgezelle man zijn en waar ik eventueel die vrouwe van ongeveer mijn leeftijd tegenkom?
Heel hartelijk bedankt alvast!
Welke regio woon je?
Ik weet eigenlijk niet of de kans nu wel zo groot is dat je in een parenclub iemand treft die ook seksverslaafd is.
Een verslaving is sowieso niet leuk. In een parenclub komen mensen voor de hele setting, de gezelligheid, niet primair voor seks. Er kán seks uit voortvloeien maar is geen must.
Alle reacties Link kopieren
Kleine tip, de gemiddelde vrouw vind 'hihi' van een volwassen man niet bepaald aantrekkelijk.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Maaique schreef:
08-09-2017 16:42
Kleine tip, de gemiddelde vrouw vind 'hihi' van een volwassen man niet bepaald aantrekkelijk.
Nee maar dit gaat over een vrouwe. Das anders hè.

Op dagen dat single mannen welkom zijn (vrouwen zijn altijd welkom) ben je één van de velen. Je moet nogal van goede huizen komen om "aan je trekken" te komen. Single dames zul je weinig tegenkomen.
Als man alleen in een club haal je je genoegen uit kijken en een praatje. Als je heengaat voor seks kom je waarschijnlijk van een koude kermis thuis.
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
08-09-2017 16:45
Nee maar dit gaat over een vrouwe. Das anders hè.

Op dagen dat single mannen welkom zijn (vrouwen zijn altijd welkom) ben je één van de velen. Je moet nogal van goede huizen komen om "aan je trekken" te komen. Single dames zul je weinig tegenkomen.
Als man alleen in een club haal je je genoegen uit kijken en een praatje. Als je heengaat voor seks kom je waarschijnlijk van een koude kermis thuis.
Je hebt gelijk, heel anders soort
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Maaique schreef:
08-09-2017 16:42
Kleine tip, de gemiddelde vrouw vind 'hihi' van een volwassen man niet bepaald aantrekkelijk.
Je bent me voor Maaique. Sterker nog: Ik droog er spontaan van op.
Well behaved women rarely make history.
Zijdus schreef:
08-09-2017 16:58
Je bent me voor Maaique. Sterker nog: Ik droog er spontaan van op.
Maar gelukkig zijn 'singel mannen en vrouwen" kletsnat
Lucky_Birdie schreef:
08-09-2017 17:04
Maar gelukkig zijn 'singel mannen en vrouwen" kletsnat

Scherp! :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Eerst via datingsites proberen contact te leggen en dan samen gaan met een vrouwe?
Hoe je eruit ziet hoef je in dit topic trouwens niet te verwoorden; in die parenclub zien ze vanzelf wel wat je looks zijn.
Ik adviseer je wel om daar zo min mogelijk te praten.
Alle reacties Link kopieren
sandra1905 schreef:
08-09-2017 18:29
Ik adviseer je wel om daar zo min mogelijk te praten.
komt vast wel goed, daarvoor ga je niet naar zo'n club. :)
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Ivy_Signe schreef:
08-09-2017 16:36
Welke regio woon je?
Ik weet eigenlijk niet of de kans nu wel zo groot is dat je in een parenclub iemand treft die ook seksverslaafd is.
Een verslaving is sowieso niet leuk. In een parenclub komen mensen voor de hele setting, de gezelligheid, niet primair voor seks. Er kán seks uit voortvloeien maar is geen must.
Dankjewel voor je reactie! Ik woon regio Zonhoven. Nu het is niet zo dat ik echt een sex verslaving heb maar zoals iedereen hier waarsch wel gewoon enorm veel fantaseer en eens eindelijk de vrouwe vind die me hierin kan volgen. Een leuke babbel is natuurlijk ook fijn he maar met alle respect, daar ga ik geen €80 voor betalen...
Jarjar schreef:
08-09-2017 19:06
Dankjewel voor je reactie! Ik woon regio Zonhoven. Nu het is niet zo dat ik echt een sex verslaving heb maar zoals iedereen hier waarsch wel gewoon enorm veel fantaseer en eens eindelijk de vrouwe vind die me hierin kan volgen. Een leuke babbel is natuurlijk ook fijn he maar met alle respect, daar ga ik geen €80 voor betalen...
Waarom schrijf je consequent vrouwe in plaats van vrouw?
Alle reacties Link kopieren
Jarjar schreef:
08-09-2017 19:06
Dankjewel voor je reactie! Ik woon regio Zonhoven.
Voordat iedereen gaat googelen dat is een kleine plaats in het noord-oosten van België.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
En , hihi, weer een vent die gratis en makkelijk een neukertje wil zonder gezeik.

Gaat 'm niet worden.
Alle reacties Link kopieren
Lucky_Birdie schreef:
08-09-2017 19:12
Waarom schrijf je consequent vrouwe in plaats van vrouw?
Niks mis mee bedoeld. Mss omdat dat respectvoller klinkt...
Alle reacties Link kopieren
Jarjar schreef:
08-09-2017 19:23
Niks mis mee bedoeld. Mss omdat dat respectvoller klinkt...
Het klinkt vooral middeleeuws.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
08-09-2017 19:20
En , hihi, weer een vent die gratis en makkelijk een neukertje wil zonder gezeik.

Gaat 'm niet worden.
Sssttt je mag geen hihi zeggen hier... Grappig toch eigenlijk dat mensen zo snel een stempel op iemand drukken he. Ik zoek heus geen snel neukertje want daar zijn heus oplossingen voor hoor. Ik vroeg me gewoon wat af en dacht om het eens in een groep te gooien...
Alle reacties Link kopieren
Jarjar schreef:
08-09-2017 19:27
Sssttt je mag geen hihi zeggen hier... Grappig toch eigenlijk dat mensen zo snel een stempel op iemand drukken he. Ik zoek heus geen snel neukertje want daar zijn heus oplossingen voor hoor. Ik vroeg me gewoon wat af en dacht om het eens in een groep te gooien...
Van mij mag je best 'hihi' zeggen hoor, het kost me dan alleen wel moeite je serieus te nemen. Toch meer iets voor tienermeiden, dat hihi.

Maar wat zoek je nu eigenlijk wel? Volgens mij een seksvriendin? Wel leuk seks hebben, maar niet het gedoe van een relatie?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
tonkje schreef:
08-09-2017 19:41
Van mij mag je best 'hihi' zeggen hoor, het kost me dan alleen wel moeite je serieus te nemen. Toch meer iets voor tienermeiden, dat hihi.

Maar wat zoek je nu eigenlijk wel? Volgens mij een seksvriendin? Wel leuk seks hebben, maar niet het gedoe van een relatie?
Ma Neen, die heb ik als ik wil, een sex vriendin. Ik zoek eigenlijk net hetgeen je met een sexpartner hebt dus stomende hete sex, elkaar bv opgeilen in een restaurant, sliploos weg gaan, masturberen in de auto langs me enz maar dat dan eigenlijk binnen een relatie... Eigenlijk zoek ik iemand die mijn gekheid en speelsheid heeft op sex vlak, op alle vlakken eigenlijk.
Maaique schreef:
08-09-2017 16:42
Kleine tip, de gemiddelde vrouw vind 'hihi' van een volwassen man niet bepaald aantrekkelijk.
Inderdaad, droog er spontaan van op. Brr..
Alle reacties Link kopieren
In een parenclub zul je met name stellen treffen waarbij je misschien mee mag doen. Single dames die in hun eentje naar een club gaan, zijn op een avond op één hand te tellen. Sterker nog, grote kans dat je op hooguit één vinger mag rekenen.
Verder... Ik zag eerder een opmerking over dat het meer om de seks als om een leuke babbel zou draaien. Forget it. Single dames zitten niet te wachten op iemand die geen communicatie- en leuke flirtskills heeft. Niets erger als een man die nog geen woord of blik met je durft te wisselen, maar wel zijn hand in het bubbelbad opeens op je bovenbeen parkeert. Oftewel, reken je niet alvast rijk. Je moet echt verdomd leuk zijn, wil je in een swingersclub een single dame scoren.
Well behaved women rarely make history.
Jarjar schreef:
08-09-2017 21:23
Ma Neen, die heb ik als ik wil, een sex vriendin. Ik zoek eigenlijk net hetgeen je met een sexpartner hebt dus stomende hete sex, elkaar bv opgeilen in een restaurant, sliploos weg gaan, masturberen in de auto langs me enz maar dat dan eigenlijk binnen een relatie... Eigenlijk zoek ik iemand die mijn gekheid en speelsheid heeft op sex vlak, op alle vlakken eigenlijk.
Volgens mij wil jij net als veel andere mannen dat gelijk. Dat je amper namen hebt uitgewisseld en dan wil jij dat ik sliploos in auto kom zitten masturberen. Zo werkt dat niet.
Ik wil eerst iemand leuk vinden. Zodra hij me heeft geraakt ben ik vast gekker en speelser dan jij je kunt voorstellen.
Dat is dus mijn tip TO, zorg dat je eerst een vrouwe's hart een beetje verovert, dan krijg je daarna alle geslachtsorganen er gratis bij.
Jarjar schreef:
08-09-2017 21:23
maar dat dan eigenlijk binnen een relatie...

En dat zoek je in een parenclub? :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven