Kamer gezocht

13-09-2017 14:26 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan me helpen?
Mijn back-up verkering en ik zijn op zoek naar een kamer waar we af en toe kunnen afspreken. We zijn allebei getrouwd dus thuis is geen optie. Dat is wel gebeurd maar is te link dus dat willen we niet meer en Van der Valk begint ook aardig in de papieren te lopen ;-) Weet iemand waar je voor niet al teveel geld een (simpele) kamer kan huren in de omgeving Ede/Wageningen - Arnhem/Nijmegen? Airbnb of een b&b zijn allemaal voor een nacht maar het gaat ons om een paar uur in de ochtend of middag.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon lekker t bos in joh
Alle reacties Link kopieren
Om je vraag te beantwoorden: https://kamernet.nl/huren/studio-wageningen
Is het overigens niet beter om te gaan scheiden?
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.
In de auto? Hahaha, we willen wel vreemdgaan maar t mag geen geld kosten :rofl:
Weet je wat scheiden kost?
Alle reacties Link kopieren
Pluisi schreef:
13-09-2017 14:30
In de auto? Hahaha, we willen wel vreemdgaan maar t mag geen geld kosten :rofl:
Weet je wat scheiden kost?


:cheer: :lol:
Alle reacties Link kopieren
Back-up verkering?

Oh man, ik word oud.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
TO, daar ga je echt geen antwoord op krijgen hier.
Maar ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe zoiets werkt. Durft iemand dat te vertellen? Kun je anoniem een kamer huren?
Ik wil TO´s topic niet vervuilen (aan de andere kant, dat gaat toch wel gebeuren).
Maar hoe doen andere mensen met een "back up-verkering" dat? In een auto is toch ook een beetje sneu?
Alle reacties Link kopieren
schaf een campertje aan.
Niet geschoten is altijd mis
Nou, dat hoeft vast geen chique kamer te zijn, he?
Alle reacties Link kopieren
:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Huur ergens een garagebox. Of een Shugard storage unit en zet daar een bed neer met van alles erop en eraan, inclusief water voorraad.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
lilalinda schreef:
13-09-2017 14:34
In een auto is toch ook een beetje sneu?

Zo'n hele 'back-upverkering' zonder dat de wederzijdse partners er vanaf weten is natuurlijk al hartstikke sneu. En triest voor die partners, die zonder het te weten in een liefde- en respectloos huwelijk zitten.
lilalinda schreef:
13-09-2017 14:34
TO, daar ga je echt geen antwoord op krijgen hier.
Maar ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe zoiets werkt. Durft iemand dat te vertellen? Kun je anoniem een kamer huren?
Ik wil TO´s topic niet vervuilen (aan de andere kant, dat gaat toch wel gebeuren).
Maar hoe doen andere mensen met een "back up-verkering" dat? In een auto is toch ook een beetje sneu?

Vreemdgaan is sowieso sneu, dus wat dat betreft kan het prima in een auto.
lilalinda schreef:
13-09-2017 14:34
TO, daar ga je echt geen antwoord op krijgen hier.
Maar ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe zoiets werkt. Durft iemand dat te vertellen? Kun je anoniem een kamer huren?
Ik wil TO´s topic niet vervuilen (aan de andere kant, dat gaat toch wel gebeuren).
Maar hoe doen andere mensen met een "back up-verkering" dat? In een auto is toch ook een beetje sneu?
Back-up verkering is ook sneu.
Ik heb geen idee hoe vreemdgangers dat doen, is ook geen onderwerp voor op een verjaardag.
Alle reacties Link kopieren
1 persoons puptentje misschien?
Lekker goedkoop. Past ook wel in het totaalplaatje.
Fuck die spaarrekening, ik stack in schoenendoos
In het pashok bij de H&M werkt ook prima
Alle reacties Link kopieren
Pluisi schreef:
13-09-2017 14:38

Ik heb geen idee hoe vreemdgangers dat doen, is ook geen onderwerp voor op een verjaardag.
daarom probeer ik het hier maar eens
Alle reacties Link kopieren
Je hebt vreemdgangers en je hebt gierige vreemdgangers. Het één is al triest, maar ook nog eens een knieperd zijn wordt bijna lachwekkend.
Maar wellicht dat je iets kunt huren wat bij jullie persoonlijkheid past. Een dixie ofzo?
Nou ik heb ff gegoogled: secretrooms.nl Kost nog steeds wel rond de 100 euro hoor.
Een pied a terre aanschaffen? Wellicht goedkoper dan regelmatig vandervalken. Kun je die buiten je eigen gebruik airbnb'en.

Dan heeft die pied a terre ook direct een alibi voor jouw poetsvrouw/kok thuis
Alle reacties Link kopieren
nessemeisje schreef:
13-09-2017 14:46
Je hebt vreemdgangers en je hebt gierige vreemdgangers. Het één is al triest, maar ook nog eens een knieperd zijn wordt bijna lachwekkend.
Maar wellicht dat je iets kunt huren wat bij jullie persoonlijkheid past. Een dixie ofzo?
:HA:
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.
Het spreekwoord "wel de lusten, niet de lasten" is hier wel heel erg toepasselijk...
Alle reacties Link kopieren
Waar zijn de normen en waarden van de goede oude tijd toch gebleven?
Wij gingen vroeger gewoon met een auto de polder in want o wee als je met je vriend/vriendin op je slaapkamer kwam! Tegenwoordig probeer je scharrels niet meer voor je ouders maar voor je andere lief te verbergen :applause:
nerdopviva schreef:
13-09-2017 14:50
Het spreekwoord "wel de lusten, niet de lasten" is hier wel heel erg toepasselijk...
:cheer:
Alle reacties Link kopieren
Denk dat alles geld kost.
Wat dacht je van kiezen? Tussen vriend 1&2. Of opbiechten? Of erover praten en de relatie open breken.
Waarom heb je een back-up relatie?
de wereld wacht om ontdekt te worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven