Te dik voor parenclub

16-09-2017 00:30 62 berichten
Ik zit met een probleem/vraag.
Wij zijn een stel van 30v 37m maar beiden zeer gezet en dat houd ons tegen om zomaar naar een parenclub te gaan terwijl we wel gek op sex zijn en spanning. Maar onzeker over reacties etc en voelen ons onzeker in lingerie maar willen graag..... iemand die ons gerust kan stellen of iets.
Is er geen club voor dikke of oude stellen ?

Verder beide hbo niveau man bi vrouw bischierig netjes verzorgd alleen beide te zwaar en wat onzeker (zeker in lingerie/half naakt) moet er toch eens van komen
Trouwens tips over clubs zijn ook welkom wij wonen in de buurt van den bosch dus Duitsland België kan ook.
Alle reacties Link kopieren
Weetje, doe wat je niet laten kan. Er zijn genoeg fantasieën in een parenclub daar horen ook verschillende mensen bij. Dat maakt het juist zo leuk!
Bam!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben pas 1 keer in een club geweest (Fata Morgana) en zag daar alle vormen van lichamen. Dus ook de wat gezettere stellen. En eerlijk gezegd zag dat er helemaal niet verkeerd uit hoor. Zolang jullie je goed voelen qua kleding en lekker op je gemak voelen kun je een hele leuke tijd hebben.
anoniem_347136 wijzigde dit bericht op 16-09-2017 08:27
0.52% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tja, zeer gezet, hoeveel weeg je dan? Volgens mij is er wel een soort van deurbeleid bij parenclubs m.b.t. gewicht/uiterlijk. Of er clubs zijn die hier geen beleid over hebben weet ik niet.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Het is niet extreem maar beide 20kg boven streefgewicht zeker .. verder netjes verzorgd etc .
Maar gaat idd gewoon om hoe comfortabel voel je je en tussen allemaal slanke mensen ..... toch t idee dat je er niet hoort dus klinkt misschien vreemd een club met veel 55+ zou helpen denk ik
Alle reacties Link kopieren
Gewoon proberen. Kan mij niet voorstellen dat ze allemaal maatje plank zijn in zo'n setting.
Alle reacties Link kopieren
website parenclub Fata Morgana:


Wij zijn geen fotomodel en/of onzeker over ons uiterlijk. Vallen wij uit de toon in de club?

Nee, absoluut niet. Wij ontvangen gasten in alle soorten en maten met veel plezier! Erotisch uitgaan bij Fata-Morgana is niet voorbehouden aan een bepaald uiterlijk en de gasten die u in de club aantreft zijn de mensen die u ook in de supermarkt tegen kunt komen. Als u, net als bij een "gewoon" avondje uit, aandacht besteedt aan uw uiterlijk en er verzorgd uit ziet valt u zeker niet uit de toon. De sfeer in onze parenclub is gebaseerd op onderlinge acceptatie waarbij uiterlijk en leeftijd niet van belang zijn.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring? Je komt veel soorten en maten tegen, dus daar hoef je het niet om te laten.
Zorg wel dat jullie een outfit kiezen wat je figuur complimenteert i.p.v. iets dat te strak zit.
Alle reacties Link kopieren
Alixane schreef:
16-09-2017 01:21
Tja, zeer gezet, hoeveel weeg je dan? Volgens mij is er wel een soort van deurbeleid bij parenclubs m.b.t. gewicht/uiterlijk. Of er clubs zijn die hier geen beleid over hebben weet ik niet.

Onzin
Alle reacties Link kopieren
Alixane schreef:
16-09-2017 01:21
Volgens mij is er wel een soort van deurbeleid bij parenclubs m.b.t. gewicht/uiterlijk.
Ach; dat lijkt me erg om daar zo te staan; versmaad en afgewezen. Daar kan je volgens mij een psychische bluts aan overhouden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
16-09-2017 08:30
Ach; dat lijkt me erg om daar zo te staan; versmaad en afgewezen. Daar kan je volgens mij een psychische bluts aan overhouden.
Ik vind het zelfs een soort van discriminatie als dit zou gebeuren. Alsof sex alleen voorbehouden is aan mooie,slanke mensen. Word er boos van.
Alle reageerders alvast bedankt,
Timxtim80, mijn ervaring is dat je je echt geen zorgen hoeft te maken. Trek iets leuks aan waarin je je gemakkelijk voelt, google eens op clubware, en je vindt vast wel iets dat je mooi vindt. Dat deurbeleid is onzin, de enige club die dat - bij mijn weten - wel eens heeft gedaan, is de Fun4Two, maar geen idee of dat nu nog steeds geldt. Bij andere clubs is dat echt geen enkel probleem. Mijn clubervaring beperkt zich tot Mystique in Rucphen en Circle O in Antwerpen, beide mooie clubs waar jullie echt niet uit de toon zouden vallen. Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Timxtim80 schreef:
16-09-2017 02:01
Het is niet extreem maar beide 20kg boven streefgewicht zeker .. verder netjes verzorgd etc .
Maar gaat idd gewoon om hoe comfortabel voel je je en tussen allemaal slanke mensen ..... toch t idee dat je er niet hoort dus klinkt misschien vreemd een club met veel 55+ zou helpen denk ik
Lieve Tim, vooral de zinsnede "het idee hebben dat je er niet hoort", raakt me. Waarom niet, omdat je een maatje (of twee) meer hebt? Je hoort er juist wel, want je wil met je liefje een spannende avond beleven, dus dan moet je naar een plek waar een erotisch feestje is.

Je onzekerheid over je lijf gaat met je aan de haal. Doe dat alsjeblieft niet want niemand is perfect en er zijn legio mensen (pick me, pick me!) die juist liever een maatje meer dan minder zien. Wees blij dat je er anders uitziet en doe er iets mee in je outfit zodat je je comfortabel voelt want je uitstraling zegt zoveel meer dan je lijf.
Alle reacties Link kopieren
Timxtim80 schreef:
16-09-2017 11:13
Alle reageerders alvast bedankt,
Lekker gaan hé!
Alle reacties Link kopieren
Alixane schreef:
16-09-2017 01:21
Tja, zeer gezet, hoeveel weeg je dan? Volgens mij is er wel een soort van deurbeleid bij parenclubs m.b.t. gewicht/uiterlijk. Of er clubs zijn die hier geen beleid over hebben weet ik niet.
Echt waar? En word je dan geweigerd aan de deur? Godsamme, heb je al je moed verzameld om dat een keer te proberen, krijg je: "ho ho mevrouwtje en meneertje.. waar denken wij heen te gaan? U begrijpt toch zeker zélf wel dat u veel te dik/lelijk/oud bent voor onze perfectemensensenclub?"

Wat lijkt me dat erg! :'(
Alle reacties Link kopieren
QueenArachnia schreef:
16-09-2017 13:19
Echt waar? En word je dan geweigerd aan de deur? Godsamme, heb je al je moed verzameld om dat een keer te proberen, krijg je: "ho ho mevrouwtje en meneertje.. waar denken wij heen te gaan? U begrijpt toch zeker zélf wel dat u veel te dik/lelijk/oud bent voor onze perfectemensensenclub?"

Wat lijkt me dat erg! :'(
Je durft nooit meer.
Alle reacties Link kopieren
En on topic, ik denk dat ik van tevoren de website zou checken en als er dan zo'n tekst staat als bij de Fata Morgana zou ik het wel aandurven. Succes, TO!
Enne.. niet om het 1 of ander, ik vind mensen met een maatje meer helemaal niet persé onaanaantrekkelijker hoor. En ik geloof niet dat ik de enige ben, die zullen er ook in parenclubs zijn.
Alle reacties Link kopieren
Tarlin schreef:
16-09-2017 13:22
Je durft nooit meer.
Nee, precies!
Alle reacties Link kopieren
QueenArachnia schreef:
16-09-2017 13:19
Echt waar? En word je dan geweigerd aan de deur? Godsamme, heb je al je moed verzameld om dat een keer te proberen, krijg je: "ho ho mevrouwtje en meneertje.. waar denken wij heen te gaan? U begrijpt toch zeker zélf wel dat u veel te dik/lelijk/oud bent voor onze perfectemensensenclub?"

Wat lijkt me dat erg! :'(

Zoiets zou nooit geaccepteerd worden. Clubs kunnen zich dat echt niet veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Liefhebber 64 schreef:
16-09-2017 13:46
Zoiets zou nooit geaccepteerd worden. Clubs kunnen zich dat echt niet veroorloven.
Dat gebeurde vroeger (en waarschijnlijk nog steeds) bij discotheken ook. Ik heb genoeg mensen geweigerd zien worden in de rij, maar dat had niets met sex te maken natuurlijk.
Keep on, keep keepin' on....
Alle reacties Link kopieren
Tea_bee schreef:
16-09-2017 13:58
Dat gebeurde vroeger (en waarschijnlijk nog steeds) bij discotheken ook. Ik heb genoeg mensen geweigerd zien worden in de rij, maar dat had niets met sex te maken natuurlijk.
Ja vreselijk toch? Echt, wat ben ik blij dat uitgaan in discotheken totaal niet mijn "scene" was toen ik jong was, ik was al onzeker genoeg zonder afwijzing aan de deur.
Maargoed, dat is wel heel off-topic. :$
Bij de fun weet ik dat het kon voorkomen dat je geen lidmaatschap kon krijgen als je qua uiterlijk heel erg buiten de lijntjes kleurde. Zo heb ik me eens laten vertellen dat houden van heel dik meer iets voor een fettisj club was en niet iets voor in een sjieke avondclub, waar uiterlijk en verzorging best wel belangrijk zijn.
Zo wordt een witte hema onderbroek ook niet per se gewaardeerd. Het gaat er toch om dat je er een beetje moeite voor doet. Dat houdt het publiek van een bepaalde club ook exclusief en onderscheidend.
Wat ik er van vind doet er niet toe.
Maar heel dik of op een andere manier afwijkend wordt niet geweigerd bij de deur, je krijgt volgens mij alleen geen vervolg lidmaatschapskaart met bijbehorende korting. Maar het kan dat dat tegenwoordig anders is.
Kijk anders eens op de site van de fun for two, misschien is er daar nog iets over te vinden?

Ik wens je iig een fijne avond.
Laat je nog even weten hoe het is geweest? Ben wel benieuwd! Ik hoop dat jullie een heel leuke avond hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven