Seksueel benaderen mannen wel normaal?

16-09-2017 13:30 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
bericht verwijderd
hebeenvraag wijzigde dit bericht op 07-10-2017 16:35
99.31% gewijzigd
Nee dit is het dubbele in de maatschappij.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik vind het niet kunnen hoe je vrouwelijke collega's zich gedragen...sowieso..hadden ze geen werk te doen ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Absoluut not done op je werk.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
Zo lang de persoon in kwestie zich niet geïntimideerd voelt en de "lol" er van inziet is het denk ik geen probleem. Of het gaat om een man of vrouw, maakt de situatie verder ook niet anders.
Hoewel ik het persoonlijk niet echt gepast vind op de werkvloer en er behoorlijk ongemakkelijk van zou worden :)
bellocci wijzigde dit bericht op 16-09-2017 13:37
1.31% gewijzigd
Vreselijk. Zou me doodschamen voor zulke types. Enorm seksistisch en inderdaad, als het een vrouw betrof was het huis (kantoor) te klein geweest.
Alle reacties Link kopieren
In een situatie andersom waren de vrouwen helemaal over de rooie gegaan en mogen de twee heren blij zijn als ze er alleen met een negatieve aantekening in hun personeelsdossier vanaf komen.
Alle reacties Link kopieren
Not done en behoorlijk sneu gedrag.
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt me gewoon seksuele intimidatie. Belachelijk dat die man dit zich allemaal moeten laten welgevallen, op zijn werk nog wel.
Alle reacties Link kopieren
SaveAngie schreef:
16-09-2017 13:34
Absoluut not done op je werk.
Hier ben ik het sowieso mee eens. Het zijn wat dat betreft ook wel zo'n beetje de meest extraverte types van de afdeling die er ook al het langst zitten en het soms een beetje als hun eigen huiskamer lijken te zien.

Maar ik ben vooral benieuwd naar jullie mening ten opzichte van dit soort uitspraken richting mannen in plaats van een mening over de werkhouding an sich.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ditzelfde op de tennisclub gehad. Mannen die zulke opmerkingen naar mij maakten en zulke vragen aan mij stelden. Ik vind het net zo niet oke als mannen het bij een vrouw doen als vrouwen die het bij een man doen. Alleen mensen denken misschien dat mannen het minder erg zouden vinden denk ik. Terwijl ik het allebei gewoon hetzelfde vind.
Alle reacties Link kopieren
Wat vond jij? En als je het niet ok vond, waarom heb je er dan niets van gezegd? Gewoon opmerken dat je de vragen of grappen te ver vindt gaan is niet zo moeilijk, toch?
Alle reacties Link kopieren
QueenArachnia schreef:
16-09-2017 13:37
Not done en behoorlijk sneu gedrag.
Dít, naar mannen én naar vrouwen toe.
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
De dames laten zich vooral kennen
Alle reacties Link kopieren
aikidoka schreef:
16-09-2017 13:42
Wat vond jij? En als je het niet ok vond, waarom heb je er dan niets van gezegd? Gewoon opmerken dat je de vragen of grappen te ver vindt gaan is niet zo moeilijk, toch?
Ik denk niet dat ik hem daar nu heel blij mee had gemaakt. Het is een vent van bijna twee meter, en dan kom ik er tussen staan om voor hem het woord te voeren.

Hij is zelf geen type die zijn mannetje niet echt durft te staan, en als het hem écht te ver was gegaan had hij dit zelf wel durven aangeven. Maar het was wel duidelijk dat hij het niet heel erg prettig vond en er een beetje zo bijzat van ''Laat me lekker met rust''.
Alle reacties Link kopieren
aikidoka schreef:
16-09-2017 13:42
Wat vond jij? En als je het niet ok vond, waarom heb je er dan niets van gezegd? Gewoon opmerken dat je de vragen of grappen te ver vindt gaan is niet zo moeilijk, toch?
Op het begin dacht ik nou oke een grapje kan wel. Maar op een gegeven moment bleef hij maar doorgaan. Het klinkt mischien heel stom, maar ik sla dan dicht. De keren daarop gebeurde weer hetzelfde, deze keer ook met meerdere mannen die de opmerkingen maakten.
Ik zou die mokkels zo voor paal hebben gezet dat ze het nooit meer zouden doen. Sneu gedrag zeg.
Alle reacties Link kopieren
Marina24 schreef:
16-09-2017 13:40
Ik heb ditzelfde op de tennisclub gehad. Mannen die zulke opmerkingen naar mij maakten en zulke vragen aan mij stelden. Ik vind het net zo niet oke als mannen het bij een vrouw doen als vrouwen die het bij een man doen. Alleen mensen denken misschien dat mannen het minder erg zouden vinden denk ik. Terwijl ik het allebei gewoon hetzelfde vind.
Toch valt me wel op dat de tendens vaak is dat het bij mannen maar moet kunnen. Want mannen zijn van die wezens met een penis en willen die het liefst in elke vrouw steken en moeten alle aandacht van een vrouw maar als wenselijk en een compliment zien.
Alle reacties Link kopieren
hebeenvraag schreef:
16-09-2017 13:47
Toch valt me wel op dat de tendens vaak is dat het bij mannen maar moet kunnen. Want mannen zijn van die wezens met een penis en willen die het liefst in elke vrouw steken en moeten alle aandacht van een vrouw maar als wenselijk en een compliment zien.
Ja dat is precies wat ik bedoelde. Dat mensen vinden dat het bij mannen maar moet komen, idd omdat ze toevallig een penis hebben en sexbommen zouden zijn. Ik ben het hier dus niet mee eens. Het is net zo fout bij mannen als bij vrouwen.
dat doe je niet maar ik zie het niet zo vaak. andersom gebeurt veel vaker
Voor mij zou dit als man ook nogal ongewenst en storend gedrag kunnen zijn, als ik ze niet leuk vind dan.
En ja vrouwen mogen zich wel zo gedragen in deze maatschappij, maar mannen niet.
Bijzonder dat niemand die tokkies erop heeft aangesproken!
Alle reacties Link kopieren
Waarom kunnen mannen van 2m zich niet geïntimideerd voelen door ongewenste aandacht? Dat is echt projectie van je. Als jij vond dat hij uitstraalde dat hij het niet prettig vond had je of aan die dames aan kunnen geven dat jij get gesprek vervelend vond of dat het je stoorde in je werk. Of hem uit de situatie kunnen halen en aangeven dat je het gevoel had dat hij het niet prettig vond en of hij het prettig vindt als jij er wat van zegt. Dat hij een man is en lang maakt hem niet ongevoelig voor schaamte of intimidatie.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
16-09-2017 13:50
dat doe je niet maar ik zie het niet zo vaak. andersom gebeurt veel vaker
Klopt. Andersom gebeurt het zoveel dat het bijna normaal is.
Alle reacties Link kopieren
Oh oeps.. Ik antwoorde op een vraag die niet voor mij was. sorry xD

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven