Ben je nog maagd als je anaal sex heb gehad?

19-09-2017 09:48 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb twee maanden terug een jongen gepijpt en anaal sex gehad. Ik was daarvoor nog maagd. Ik werd weleens gebeft en gaf iemand wat handwerk. Maar van voren gaat het gewoon niet in, te strak en veels te pijn. De reden waarom ik pas op mijn 22ste begon met seks is dat ik van een vrij ander cultuur kom waar seks een taboo is zoiets doe je in het huwelijk of als je een vaste relatie hebt maar tot dan blijf je bij je ouders wonen en verzorgen. Natuurlijk nu ik op mezelf woon realiseer ik dat ik echt ouderwets ben opgevoed.
Alle reacties Link kopieren
nee natuurlijk niet
Alle reacties Link kopieren
Dit had je toch al eens gevraagd? :facepalm:
Mooie woorden zijn niet altijd eerlijk, eerlijke woorden zijn niet altijd mooi.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-09-2017 11:04
Reden: Op de man
91.67% gewijzigd
Hey daar is ze weer hoor.

Volgens mij heb ik dit kort geleden ook voorbij zien komen op het forum.
Alle reacties Link kopieren
Sex op wat voor manier ook, is sex. Antwoord is: Ja je bent ontmaagd.
Alleen omdat je geen vaginaal sex hebt gehad, is je 'maagdenvlies' nog intact, dus stel dat je zou trouwen zou je alsnog kunnen bloeden (mocht dat bewijs nodig zijn).

Alleen wil ik je wel de tip geven niet met zoveel mannen het bed te gaan delen, je moet het zelf weten natuurlijk alleen het schaadt echt je reputatie en mannen praten er altijd over met elkaar.
enorah wijzigde dit bericht op 19-09-2017 09:58
24.89% gewijzigd
Never judge a book by it's cover, know the story first!
Nou ja, je kan nog wel op je 1e huwelijksnacht je lakens met bloed aan je ouders laten zien ten bewijze van ontmaagding. Van voren ben je nog maagd, van achteren niet. Zelf vind ik je niet echt maagd meer nee, maar mij doet het er totaal niet toe. Als andere mensen er wel iets van vinden zeg je gewoon wat je kwijt wil erover, of niet.
Alle reacties Link kopieren
enorah schreef:
19-09-2017 09:55
Sex op wat voor manier ook, is sex. Antwoord is: Ja je bent ontmaagd.
Alleen omdat je geen vaginaal sex hebt gehad, is je 'maagdenvlies' nog intact, dus stel dat je zou trouwen zou je alsnog kunnen bloeden (mocht dat bewijs nodig zijn).

Alleen wil ik je wel de tip geven niet met zoveel mannen het bed te gaan delen, je moet het zelf weten natuurlijk alleen het schaadt echt je reputatie en mannen praten er altijd over met elkaar.
tot nu toe 9 mannen gehad met alles wel wat seksueels gedaan
Alle reacties Link kopieren
Aha een ander cultuur, nu begrijp ik je topics pas.
Alle reacties Link kopieren
Serieus? Jij weer,....echt niet te geloven over wat voor dingen jij je druk maakt.

Ouderwets opgevoed??? Really!!! :facepalm:
Juist. Van voren is het te strak en doet het teveel pijn. En van achteren gaat het prima???
Alle reacties Link kopieren
nicole6592 schreef:
19-09-2017 10:00
tot nu toe 9 mannen gehad met alles wel wat seksueels gedaan
Echt je moet het zelf weten, alleen wees zuinig op jezelf ;).

Uiteindelijk als jij hierin bij mannen vaker Nee dan Ja zegt, win je juist meer respect en zal dat ook jou in de toekomst ook ten goede komen. Die regel van 'maagd blijven voor het huwelijk' is meer een beschermend advies. Tegenwoordig zijn de meesten geen maagd meer voor het huwelijk, alleen zoals ik al zei: pas op dat het niet teveel bedpartners worden.
Goede mannen willen liever iets veroveren, iets wat waarde heeft (niet makkelijk te krijgen is).
Never judge a book by it's cover, know the story first!
Alle reacties Link kopieren
enorah schreef:
19-09-2017 09:55
Sex op wat voor manier ook, is sex. Antwoord is: Ja je bent ontmaagd.
Alleen omdat je geen vaginaal sex hebt gehad, is je 'maagdenvlies' nog intact, dus stel dat je zou trouwen zou je alsnog kunnen bloeden (mocht dat bewijs nodig zijn).

Alleen wil ik je wel de tip geven niet met zoveel mannen het bed te gaan delen, je moet het zelf weten natuurlijk alleen het schaadt echt je reputatie en mannen praten er altijd over met elkaar.
Schaadt je reputatie? Ik zie nog een ouderwets idee hier..
Alle reacties Link kopieren
SinDudas schreef:
19-09-2017 10:05
Juist. Van voren is het te strak en doet het teveel pijn. En van achteren gaat het prima???
Ik wilde exact dit typen.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap echt niet waarom jij topics blijft openen.
dolfje schreef:
19-09-2017 10:08
Ik wilde exact dit typen.
:high5:
Alle reacties Link kopieren
Koettie schreef:
19-09-2017 10:08
Schaadt je reputatie? Ik zie nog een ouderwets idee hier..
Nee hoor, ik ben heel vrij opgevoed alleen heb wel de nodige adviezen gekregen.
Als een vrouw met heel veel mannen het bed deelt, krijg je een naam (schaadt je reputatie). Niet dat ik het ermee eens ben, alleen het gebeurt wel.
Never judge a book by it's cover, know the story first!
Alle reacties Link kopieren
Koettie schreef:
19-09-2017 10:08
Schaadt je reputatie? Ik zie nog een ouderwets idee hier..
Een vrouw die alleen anaal neukt en pijpt, krijgt denk ik wel een bepaald soort reputatie ja. Zeker in andere culturen.
Maar in theorie ben je nog maagd, aangezien je geen geslachtsgemeenschap hebt gehad : Geslachtsgemeenschap, coïtus, copulatie, neuken of bijslaap[1] is het inbrengen van de penis in erectie in de vagina.

Als het zo moeilijk gaat, heb je geen last van vaginisme?
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, je bent nog maagd. En nu?
Alle reacties Link kopieren
rotterdammert23 schreef:
19-09-2017 10:18
Een vrouw die alleen anaal neukt en pijpt, krijgt denk ik wel een bepaald soort reputatie ja. Zeker in andere culturen.
Maar in theorie ben je nog maagd, aangezien je geen geslachtsgemeenschap hebt gehad : Geslachtsgemeenschap, coïtus, copulatie, neuken of bijslaap[1] is het inbrengen van de penis in erectie in de vagina.
dan vraag ik me toch af: hoe worden homo´s/lesbo´s ontmaagd?
Alle reacties Link kopieren
Nee natuurlijk ben je dan geen maagd. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
:woa: Hoe oud ben jij TO ?
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
enorah schreef:
19-09-2017 10:07

Goede mannen willen liever iets veroveren, iets wat waarde heeft (niet makkelijk te krijgen is).
Dus, volgens jouw bekrompen gedachtengang zou mijn vriend geen goede man zijn, want hij heeft mij niet veroverd.
En ik ben waardeloos, want mijn bedpartners zijn niet op 2 handen te tellen.
Koekkoek....

TO, nee je bent geen maagd meer en het aantal bedpartners doet er echt niet toe. Zolang je het doet om de juiste redenen en daar ontbreekt het bij jou aan. Echt.
Ga aan jezelf werken.
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel...
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
19-09-2017 10:27
dan vraag ik me toch af: hoe worden homo´s/lesbo´s ontmaagd?
Dat blijft toch anders. Als je vrouw alleen gevingerd en gebeft wordt door je vriend, dan ben je niet ontmaagd mijn inziens. Zo heb ik dat zelf ook nooit ervaren. Maar geldt dat dan bij lesbiennes wel als ontmaagding? Heel plastisch gezien worden lesbiennes dan niet ontmaagd als het enkel bij mond en handwerk blijft.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven