Seks drugs en relatie

19-09-2017 21:23 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben nieuw hier. Ik was mijn probleem aan het googleen en kwam viva tegen. Ik heb denk ik een groot probleem. Mijn man en ik zijn ruim 20 jaar samen. Hij wilt 1 x per 2 maanden xtc gebruiken tijdens seks. Ik wil dat niet meer en hij blijft zeuren en houdt maar niet op. Hij zeurt nu al een jaar. Dus heb ik voorgesteld dat als hij dat zo graag wilt buiten de deur mag doen. Ik wil er niks mee te maken hebben. Is het normaal wat ik heb voorgesteld? Krijg ik daar geen spijt van? Ik denk het zelf niet maar heb ook geen ervaring.
Alle reacties Link kopieren
Buiten de deur?
Nouja als jij dat verder prima vind?..
Alle reacties Link kopieren
Als jij er geen probleem mee hebt, is het geen probleem lijkt me. Alleen jij weet of je er spijt van krijgt. Je bent zo wel van het gezeur van je man af. Zo to horen voel je je niet comfortabel bij het xtc gebruik van je man. Hoe lang doet ie dat al?
Alle reacties Link kopieren
Nou, dat klinkt niet echt als een leuke relatie. waarom ben je er zo fel tegen als ik vragen mag? Want blijkbaar deed je voorheen wel mee.
Ja en?
Buiten de deur seks met XTC? Of alleen de XTC?

Zou voor mij nogal een verschil maken.
Waarom zijn die drugs zo belangrijk?
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat je dit forum hebt gevonden voor je vraag. :hug:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
19-09-2017 22:03
Wat fijn dat je dit forum hebt gevonden voor je vraag. :hug:
Viva, voor al uw drugs- en seksissues.
MoirenPhae schreef:
19-09-2017 21:42
Waarom zijn die drugs zo belangrijk?
Omdat verslaafden zo denken?
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
19-09-2017 21:42
Waarom zijn die drugs zo belangrijk?
Goede vraag.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
SilverShadow schreef:
19-09-2017 22:27
Omdat verslaafden zo denken?
Eens in de paar maanden maakt geen verslaafde indruk.
Alle reacties Link kopieren
En ook:

Je schrijft dat je voorheen dit wel deed en wilde, wat is er gebeurd waardoor dit veranderd is?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
En als hij het dan met iemand anders met XTC doet, mag jij dan een lekkere vent zoeken om het daar mee te doen zonder XTC ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
We waren toen jong en na een tijdje vond ik het niks aan meer. Dat kan toch? Maar hij daarentegen wilt nog steeds. Laatst heeft hij allen gebruikt en ik niet maar ik vind het erg saai. Ik hoef niet meer uren te vrijen en seksen. Hij heeft ook een paar jaar niet gebruikt hoor, maar laatste tijd wilt hij weer, grrrr. Ik heb er over nagedacht om onze relatie te beëindigen maar dat wil ik niet. Ik wil geen drugs en ik wil hem ook niet zien gebruiken. Dus zei ik doe maar buiten. Zijn vast wel mensen die dat ook willen. Hij denkt er over na. Hij vindt t belangrijk en ik heb zoiets van als hij dat zo graag wilt waarom niet, ga je uitleven. Is het raar hoe ik denk, dat ik niet bijvoorbeeld jaloers ben. Is mijn voorstel schadelijk voor een relatie?
Alle reacties Link kopieren
Nah als jij niet jaloers bent en je senang voelt hierbij, waarom zou het dan schadelijk zijn? Jullie bepalen samen wat de grenzen zijn in jullie relatie en als jullie het eens zijn, waarom twijfel je dan nog?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
@blijgewoonbianca ik mag het ook wel maar heb geen behoefte. Nu nog niet iig :)

@enn ja wij bepalen wel de regels maar ik wilde raad van anderen en misschien herkenning oid
Nou gewoon bij je stand punt blijven het is jou lijf moet je man maar accepteren en nog iets je zegt als ik het goed begrijp mag ie buiten de deur seksen met xtc met een ander, denk je wel aan ziektes dan wat ie dan kan overbrengen naar jou ??? dus ja ik vind het schadelijk voor je relatie en dit is mijn mening misschien ben ik wel ouderwets haha. Denk goed na !!!
Maar waarom wil hij nu ineens weer drugs gebruiken?
Ik zou er zo op afknappen.
Alle reacties Link kopieren
Ik knap er ook bijna op af, word bijna depressief. Maar als hij niet gebruikt vind ik hem leuk en daarom is t lastig.

@maflodder daar heb ik ook wat op verzonnen. Dan moeten we condoom gebruiken en zo weinig mogelijk seks. Tot dat hij er klaar mee is en dan een soa test laten dien. Hij zal toch ook een keer willen stoppen, hij is 45jr. Of denken jullie dat hij tot zijn 80 e door wil gaan? Pff :-o
God wat kansloos. Nou, succes met hem en zijn midlifecrisis.
Alle reacties Link kopieren
Nou lekker dan dankjewel
Anastasia43 schreef:
19-09-2017 23:16
Nou lekker dan dankjewel
Niet persoonlijk naar jou hè, maar ik vind zijn gedrag echt kansloos.
Alle reacties Link kopieren
Anastasia43 schreef:
19-09-2017 23:11
Ik knap er ook bijna op af, word bijna depressief. Maar als hij niet gebruikt vind ik hem leuk en daarom is t lastig.

@maflodder daar heb ik ook wat op verzonnen. Dan moeten we condoom gebruiken en zo weinig mogelijk seks. Tot dat hij er klaar mee is en dan een soa test laten dien. Hij zal toch ook een keer willen stoppen, hij is 45jr. Of denken jullie dat hij tot zijn 80 e door wil gaan? Pff :-o
Euh.....

Jij staat hier helemaal niet achter, je wilt ervan af zijn en denkt hiermee de oplossing gevonden te hebben. Als ik bovenstaande goed lees dan denk ik dat de shit door deze keuze alleen maar groter zal gaan worden.
enn wijzigde dit bericht op 19-09-2017 23:24
1.69% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat gedrag van hem ook niet leuk, probeer hem te begrijpen, maar kom er niet uit
Alle reacties Link kopieren
Anastasia43 schreef:
19-09-2017 23:24
Ik vind dat gedrag van hem ook niet leuk, probeer hem te begrijpen, maar kom er niet uit
Misschien is hij niet te volgen? Beetje hitsig en Wappie? Wil hij de tijden van weleer doen herleven? Hij wordt er echt niet 20 jaren jonger van.
Welke reden geeft hij dan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven