Vriendin buikpijn door seks

21-09-2017 23:36 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen.. ik heb een probleempje waar ik en mn vriendin niet al te goed uit komen en ik wou graag mn verhaal kwijt. We hebben inmiddels 2 jaar een relatie en de eerste 1.5 jaar was ons seks leventje prima, alleen laatste half jaar duren onze sessies niet meer zo lang en hebben we vaak 1 ronde als we sex hebben.. (wat vroeger 2 - 3 was).

Dit komt omdat me vriendin last heeft van buikpijn.. nog geen 5 minuten nadat we beginnen, zoals we het altijd deden begint de “buikpijn” op te komen en is het feestje eingelijk al voorbij.

We hebben elk standje geprobeerd maar het is in principe niet meer te doen zo.. weet iemand ons te helpen?
Huisarts
Slotje
Alle reacties Link kopieren
Wat zegt de (huis)arts?
Heeft ze misschien gewoon geen zin meer na ronde 1 en gebruikt ze 't als smoes?
Huisarts
Alle reacties Link kopieren
nee ik denk geen smoes, Veel vrouwen schijnen er last van te hebben.

Pfff als jij kiespijn hebt is dat dan een smoes om niet te hoeven p**pen?
chillzone schreef:
22-09-2017 00:08
nee ik denk geen smoes, Veel vrouwen schijnen er last van te hebben.

Pfff als jij kiespijn hebt is dat dan een smoes om niet te hoeven p**pen?
Poepen?
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
22-09-2017 00:10
Poepen?
:rofl: :facepalm: Zo las ik het ook.
Bam!!!!
Kan ze ook niet meer typen?

Huisarts.
Ycjoo- schreef:
22-09-2017 00:16
:rofl: :facepalm: Zo las ik het ook.
Had voor de Belgen onder ons gekund.
Alle reacties Link kopieren
Even een paar dagen niet neuken, geef haar wat rust, TO! :whip:

Maar even serieus, in feite vraag je om een diagnose van ons. Maar als je de forumregels kent, weet je dat je die hier niet zult krijgen. Het enige advies wat je hier krijgt is dat je je huisarts moet bezoeken. En dat is natuurlijk ook het enige juiste wat je kunt doen met zulke klachten.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn veel soorten buikpijn mogelijk. Ik weet er al zó vijf te noemen. Dus zij zal zelf het initiatief moeten nemen om naar een arts te gaan. Handig is om dit goed voor te bereiden zodat ze niet even vaag is als in je OP. Dat kost alleen maar tijd.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Is dit rond haar eisprong? Dan krijg ik nl ook erge buikpijn ..
Hoeveel rondes is normaal? Ik heb geen idee hoeveel rondes wij doen eigenlijk. Wanneer is een ronde afgelopen?

O en je vriendin moet even langs de huisarts als dit structureel is. Waarom vraag jij dat eigenlijk en doet ze dat niet zelf?
Alle reacties Link kopieren
Na anderhalf jaar is de spanning er af en vindt vriendin één keer meer dan genoeg.
Als je twee jaar verder bent mag je blij zijn als je twee keer in de week mag.
Alle reacties Link kopieren
Ycjoo- schreef:
22-09-2017 00:16
:rofl: :facepalm: Zo las ik het ook.
ik ook
you go girl
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
22-09-2017 00:10
Poepen?
Neeeeeeeee!! geen poepen, :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
tampontouwtje schreef:
22-09-2017 00:44
Kan ze ook niet meer typen?

Huisarts.
Heb je het over mij?

:-O$
Alle reacties Link kopieren
Huisarts.

Of ze is zwanger, kan ook.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is je lul dusdanig groot dat je te diep gaat.
Ik ben zelf nogal een beer van een kerel en heb daar regelmatig last van, dat de vrouwtjes au au au roepen.
Alle reacties Link kopieren
BeerVanEenVent schreef:
22-09-2017 13:42
Misschien is je lul dusdanig groot dat je te diep gaat.
Ik ben zelf nogal een beer van een kerel en heb daar regelmatig last van, dat de vrouwtjes au au au roepen.
zal dit wel? anders had de man wel net als jij een beetje stoer ( uit de hoogte ) gereageert, maar geen woord gerapt over het formaat van de penis! Maar mischien was hij even vergeten dat zijn piemel heel groot is..
Die piemel is ineens gaan groeien?
BeerVanEenVent schreef:
22-09-2017 13:42
Misschien is je lul dusdanig groot dat je te diep gaat.
Ik ben zelf nogal een beer van een kerel en heb daar regelmatig last van, dat de vrouwtjes au au au roepen.
Die vrouwtjes toch.
Lijkt mij wijs als jouw vriendin naar de huisarts gaat.Het eerste dat in mij opkomt is endometriose maar kan net zo goed iets anders zijn.De huisarts kan jullie verder helpen en evt. doorverwijzen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven