Wennen aan groot

27-09-2017 09:34 215 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een nieuwe lover. We zijn nu 3 keer uit geweest en bij de derde date vond ik het wel tijd voor een beetje sex ;). Maar ik kwam er toen achter dat hij erg groot geschapen is, zo groot dat ik het niet aandurfde om me te laten neuken. Heb hem tegen mijn principes in klaar laten komen tijdens het pijpen.

De reden van dit topic. Het is echt een leuke jongen, relatie potentieel :). Maar zijn pik is echt groot, zijn er hier dames die tips hebben? Ben met sexen echt wel van het uitproberen, maar met een nieuwe relatie is dat toch lastig.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ervoor tekenen :biggrin:

Verder geen zinnige bijdrage, sorry..
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Ik zou er ook blij mee zijn. Gewoon doen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de indruk dat mannen die een grote hebben zelf ook wel weten dat ze wat voorzichtig moeten zijn, en niet direct diep doorstoten. Vertel hem dat je geen ervaring hebt met zo'n grote pik, en vraag hem voorzichtig te doen. Bij een attente lover komt het dan helemaal goed.
Alle reacties Link kopieren
Bij echt groot laat ik me liever neuken, dan dat ik pijp.
Heb niet zo'n grote mond zeg maar :-p

Mijn ervaring is dat standjes veel verschil kunnen maken. Gewoon missionaris vind ik bij echt groot het prettigst, omdat ik het niet fijn vind als hij te hard tegen mijn baarmoedermond beukt.
Zorg dat je goed nat bent, rustig opbouwen en ook gewoon uitproberen wat voor jou werkt qua stadje.
Bedenk je ook dat jij niet de eerste bent waar hij seks mee hebt, dus dat het goed mogelijk is dat hij hier al vaker een oplossing voor heeft moeten verzinnen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Puur biologisch gezien rekt de vagina mee met de penis. Het meeste gereedschap past dus gewoon, al is er net als bij mannen variatie qua formaat bij vrouwen. Als jij gemiddeld bent dan moet t lukken. Hoe geiler je bent hoe makkelijker je lichaam zich aan hem aanpast. Mijn 1e grote liefde was ook echt groot. De eerste weken/maanden dat we seks hadden was ik wel wat 'beurs' nadien. Dat kwam ook door mijzelf, ik houd niet van vanilla :-p
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je met groot lang of dik of beide? Ik vind lang vervelender, wat lollypopje ook aangeeft, dat stoten tegen de baarmoedermond is niet fijn. Dik is even voorzichtig zijn met naar binnen gaan (genoeg glijmiddel gebruiken) maar verder vooral erg lekker.
Ik zou zeggen, enjoy :jump:
Rustig opbouwen en genieten.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat je schrikt, die angstige oogjes zie ik ook vaak omdat ik zelf een beer van een kerel ben.
Maar als je het met glijmiddel en beleid doet, dan gaat het toch echt wel goedkomen. Er passen ook kinderhoofdjes door die vagina. Okee, dan scheuren ze soms wat in en dat is niet wat je wilt met seks, maar zo dik zal die van hem niet zijn.
Alle reacties Link kopieren
BeerVanEenVent schreef:
27-09-2017 09:54
Ik snap dat je schrikt, die angstige oogjes zie ik ook vaak omdat ik zelf een beer van een kerel ben.
Maar als je het met glijmiddel en beleid doet, dan gaat het toch echt wel goedkomen. Er passen ook kinderhoofdjes door die vagina. Okee, dan scheuren ze soms wat in en dat is niet wat je wilt met seks, maar zo dik zal die van hem niet zijn.
Wat doet een beer van een vent op het vivaforum?
Alle reacties Link kopieren
Misschien voor de eerste keer zelf de regie in handen houden en er op gaan zitten. Zo Kun je zelf de mate van indringen bepalen.
Is Charles al online?
Alle reacties Link kopieren
BeerVanEenVent schreef:
27-09-2017 09:54
Ik snap dat je schrikt, die angstige oogjes zie ik ook vaak omdat ik zelf een beer van een kerel ben.
Maar als je het met glijmiddel en beleid doet, dan gaat het toch echt wel goedkomen. Er passen ook kinderhoofdjes door die vagina. Okee, dan scheuren ze soms wat in en dat is niet wat je wilt met seks, maar zo dik zal die van hem niet zijn.
Eehhhh, je weet dat die van de andere kant komen en dat het lichaam er maanden op wordt voorbereid dat die er uit komt?
Dus sorry, echt niet vergelijkbaar.

Dat jij af en toe een hele dikke drol uit je kont perst, maakt het ook niet meteen dat je er ook makkelijk een dikke lul in douwt.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
27-09-2017 10:04
Eehhhh, je weet dat die van de andere kant komen en dat het lichaam er maanden op wordt voorbereid dat die er uit komt?
Dus sorry, echt niet vergelijkbaar.

Dat jij af en toe een hele dikke drol uit je kont perst, maakt het ook niet meteen dat je er ook makkelijk een dikke lul in douwt.
Pure poëzie.
Wat doe ik op het viva forum?
Alle reacties Link kopieren
DEATH schreef:
27-09-2017 10:06
Pure poëzie.
Dank. Ik had een inspirerende muze.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
anettesd schreef:
27-09-2017 09:56
Wat doet een beer van een vent op het vivaforum?
Wat een vreemde reactie van een TO.
Je kunt alle gebruikers hier wel vragen waarom ze hier zijn. Ieder zal z'n eigen reden hebben.
Jij vond het in ieder geval nodig om je eigen topicje te openen over je onzekerheid vanwege die grote pik.
Is het dan niet juist fijn dat er ook een beer van een kerel met dito lul zich onder de gelederen bevindt die jou van passend advies kan dienen.
Dus nogmaals, glijmiddel en beleid... daarmee kom je een heel eind. Hij hoeft hem er ook niet volledig in te duwen. Hij kan ook iets minder diep gaan als het pijn doet.
Ik heb een sexvriendje gehad met een dikke en lange pik, ik vond het genieten al moest ook ik er wel even aan wennen.
Idd lekker veel glijmiddel en bij de eerste keer zelf bepalen hoe en wat, maak er niet een te groot issue van in je hoofd, dan gaat het zeker niet werken.

Enjoy!!
Alle reacties Link kopieren
anettesd schreef:
27-09-2017 09:56
Wat doet een beer van een vent op het vivaforum?
Waarom is dat de enige post waarop je reageert?
Er zijn meer mannen hier op het forum hoor, vind je dat niet kunnen?
Alle reacties Link kopieren
GirlPowerrrrr schreef:
27-09-2017 10:29
Ik heb een sexvriendje gehad met een dikke en lange pik, ik vond het genieten al moest ook ik er wel even aan wennen.
Idd lekker veel glijmiddel en bij de eerste keer zelf bepalen hoe en wat, maak er niet een te groot issue van in je hoofd, dan gaat het zeker niet werken.

Enjoy!!
En na de eerste keer ging het vanzelf?
Het blijft bij het begin van een vrijpartij altijd belangrijk dat je glad genoeg bent, van jezelf of dmv wat glijmiddel (niet op waterbasis).
Bij mij werd het steeds makkelijker en kon ik hem steeds beter ontvangen.
(Ik praat hier over een pik van ong. 25 lang en 7 doorsnee)
Hij vertelde mij wel dat ik vrijwel de enige dame was waarbij hij echt kon doorstoten en dat zijn relaties om deze reden (grote pik) weleens eindigden. Ik zou m niet wegsturen :proud:
lollypopje schreef:
27-09-2017 10:18
Dank. Ik had een inspirerende muze.
Dat is eigenlijk al het halve werk.
Alle reacties Link kopieren
Standjes zoals doggy of jij boven moet je niet doen. Dat gaat te diep.
Als jij boven zit kun je niet helemaal zakken, dus heb je goede been spieren nodig.
Om te beginben is gewoon missionaris het beste.
En vertel hem ook dat je een beetje bang bent dat zijn grootte jou pijn zal doen.

@ lollypopje; super verwoord!

@beervaneenvent; mannen zijn best welkom. En een beetje lol maken ook wel. Maar jij loopt in alle topics te pochen. Geloof me, dat is echt niet aantrekkelijk.
Oja, voordat een vrouw gaat bevallen gaat het schaambeen verder uit elkaar staan. Dat heeft moeder natuur zo geregeld.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Oeps dubbel
thanx wijzigde dit bericht op 27-09-2017 11:32
Reden: Dubbel
97.36% gewijzigd
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
BeerVanEenVent schreef:
27-09-2017 09:54
Er passen ook kinderhoofdjes door die vagina.
wat een dommigheid
wat dacht je, dat die kindjes er uitgloepen als je beetje nat wordt??
Daar lig je eerst uren weeën voor op te vangen hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven