We hebben geen seks meer.

30-09-2017 11:07 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een klein jaar heeft mijn vriend last van problemen met zijn erectie. Na wat aan te hebben geklungeld, zijn we beginnen praten. Na meerdere gesprekken kwam het eruit en bleek het dat hij eigenlijk niet zo tevreden is. Hier ben ik van geschrokken, ik had niets in de gaten. Hij noemde mij geremd, saai. Hij zei dat ik nooit initiatief nam, wat wel deels klopt. Ik weet zelf niet goed hoe ik initiatief moet nemen. Dit was nooit nodig want hij doet het meestal. Ik ben niet echt seksueel ingesteld, maar dat ben ik ook nooit geweest. Het gesprek was ontzettend pijnlijk, plotseling lagen alle problemen bij mij. Na dat ene gesprek, zijn er nog meerdere gevolgd. Meer dan onze klachten bij elkaar neerleggen, lukt niet echt. Naast de gesprekken, is ook de seks stilgevallen. We doen het al enkele maanden niet meer.
Ik heb geen flauw idee hoe we hier uit moeten raken.
Alle reacties Link kopieren
Hm, wat naar.
Je schrijft dat je nooit echt een seksueel wezen bent geweest, ik neem aan dat hij dit vrij snel wist van je, ik vind het wel een beetje lullig dat hij alle problematiek naar jou toe schuift.
Jij bent degene die het meest geremd is, het minste zin heeft. Heb je enig idee hoe jij jullie seksleven het liefste in zou vullen?
...
Alle reacties Link kopieren
Uit elkaar gaan.
Het klinkt alsof hij zijn erectieproblemen bij jou neerlegt.
Misschien weet hij niet hoe het komt dat hij erectieproblemen heeft.
Misschien omdat hij zich schaamt.
Alle reacties Link kopieren
Hulp zoeken...
Alle reacties Link kopieren
Hij wordt dusdanig niet meer geil van je, dat hij het niet meer op je kan. Dit wordt echt niks, TO.
Alle reacties Link kopieren
_Amand schreef:
30-09-2017 11:17
Hij wordt dusdanig niet meer geil van je, dat hij het niet meer op je kan. Dit wordt echt niks, TO.
Nou, dan doet ie het toch onder haar. Gelijk wat minder saai.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
30-09-2017 11:10
Hm, wat naar.
Je schrijft dat je nooit echt een seksueel wezen bent geweest, ik neem aan dat hij dit vrij snel wist van je, ik vind het wel een beetje lullig dat hij alle problematiek naar jou toe schuift.
Jij bent degene die het meest geremd is, het minste zin heeft. Heb je enig idee hoe jij jullie seksleven het liefste in zou vullen?

Voor mij was het goed zoals het voordien was.
Alle reacties Link kopieren
Sexuloog of psycholoog? Het is wel lastig, want je bent nu eenmaal zoals je bent, maar als je er samen aan wilt werken en moeite voor wil doen, valt er misschien nog iets te redden. Kan me je gevoelens heel goed voorstellen, sterkte!
ghost79 wijzigde dit bericht op 30-09-2017 11:38
93.42% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als jullie verder allebei heel tevreden met elkaar zijn, dan is er dus niets aan de hand; het is niet altijd en voor alle mensen op aarde en voor altijd blijvend een "verplicht nummer" in een relatie.
Alle reacties Link kopieren
Stuur hem met die erectieproblemen eens naar de huisarts en daarna misschien een wat therapie. Uit elkaar gaan is soms wel erg snel gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heb je een erectieprobleem wanneer je retegeil bent en het object of your desire staat tot je beschikking en je kunt geen stijve krijgen of houden.

Je hebt geen erectieprobleem wanneer je geen stijve kunt krijgen van iemand waar je niet geil van wordt.
Alle reacties Link kopieren
_Amand schreef:
30-09-2017 11:52
Volgens mij heb je een erectieprobleem wanneer je retegeil bent en het object of your desire staat tot je beschikking en je kunt geen stijve krijgen of houden.

Je hebt geen erectieprobleem wanneer je geen stijve kunt krijgen van iemand waar je niet geil van wordt.
Dus dit!
Alle reacties Link kopieren
_Amand schreef:
30-09-2017 11:52
Volgens mij heb je een erectieprobleem wanneer je retegeil bent en het object of your desire staat tot je beschikking en je kunt geen stijve krijgen of houden.

Je hebt geen erectieprobleem wanneer je geen stijve kunt krijgen van iemand waar je niet geil van wordt.
Daarom schuilt er meer achter dan allen TO. Hij geeft haar de schuld terwijl het misschien een medisch probleem is.
Hoe oud is hij eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Dat iemand het nodig vindt om in de situatie van TO woorden als 'schuld' te gebruiken heeft niets te maken met wat er aan de hand is.

TO, je omschrijft het zelf heel goed in je OP; hij wordt niet meer geil van je, hij voelt zich niet gewild. Ergo, hij wil niet meer met je neuken. Sterker nog; het lukt hem niet eens meer.

Maar misschien hebben we een beetje te weinig info; kan-ie nog wel een stijve krijgen , bijvoorbeeld door masturbatie? Het zou kunnen dat hij een medisch probleem heeft, wat niet wegneemt dat jullie een ernstig relatieprobleem hebben dat niet opgelostwordt wanneer het mogelijke medische probleem opgelost zou worden.
Alle reacties Link kopieren
_Amand schreef:
30-09-2017 11:52
Volgens mij heb je een erectieprobleem wanneer je retegeil bent en het object of your desire staat tot je beschikking en je kunt geen stijve krijgen of houden.

Je hebt geen erectieprobleem wanneer je geen stijve kunt krijgen van iemand waar je niet geil van wordt.

Wat kwetsend, dit.
Alle reacties Link kopieren
RubyRuby schreef:
30-09-2017 12:12
Wat kwetsend, dit.
Maar hij heeft wel een heel klein beetje gelijk hè?
Ben je wel op zoek naar een oplossing of zit het je wel gescheten?

Ik krijg het idee dat je dit topic vooral hebt geopend om je gelijk te krijgen, je had naar mijn idee vooral willen lezen dat hij inderdaad een lul is omdat hij de schuld bij jou legt.
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
30-09-2017 12:21
Maar hij heeft wel een heel klein beetje gelijk hè?
Ben je wel op zoek naar een oplossing of zit het je wel gescheten?

Ik krijg het idee dat je dit topic vooral hebt geopend om je gelijk te krijgen, je had naar mijn idee vooral willen lezen dat hij inderdaad een lul is omdat hij de schuld bij jou legt.
Zijn "oplossing" is uit elkaar gaan. Is dat dan zoveel beter?
Alle reacties Link kopieren
En jullie kwamen beiden niet op het idee om een seksuoloog te raadplegen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Liefhebber 64 schreef:
30-09-2017 11:47
Stuur hem met die erectieproblemen eens naar de huisarts en daarna misschien een wat therapie. Uit elkaar gaan is soms wel erg snel gezegd.
Helemaal mee eens.

Echt gepraat is er nog niet, maak ik op uit de openingspost. Alleen klachten bij elkaar dumpen, dus ook TO is niet tevreden. Niet alleen hij, die de seks saai vindt en haar geremd. Eerst maar eens echt praten - al dan niet met hulp erbij - en een medische oorzaak uitsluiten.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
RubyRuby schreef:
30-09-2017 12:48
Zijn "oplossing" is uit elkaar gaan. Is dat dan zoveel beter?
Nogmaals, ben je op zoek naar een oplossing of zit het je wel gescheten? Wat kan jou het nou schelen wat een ander aanraadt. Als jij niet uit elkaar wilt zul je iets moeten ondernemen.
...
Alle reacties Link kopieren
Dus jullie praten niet meer en jullie neuken niet meer. Goed dat je een topic hebt geopend. Wel een beetje een gemiste kans dat je verder niets vertelt.
Alle reacties Link kopieren
Als ik zo je andere topics lees vind ik het moeilijk te geloven dat je niets in de gaten hebt gehad over de onvrede van je partner.
Waarschijnlijker lijkt het me dat je gedacht en gehoopt had dat hij er niets mee zou doen, met die onvrede.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
_Amand schreef:
30-09-2017 13:08
Dus jullie praten niet meer en jullie neuken niet meer. Goed dat je een topic hebt geopend. Wel een beetje een gemiste kans dat je verder niets vertelt.

Hij is dertig. Er zijn momenten waarop het lukt en er zijn momenten van niet. Hij wil niet naar de huisarts. Ik weet niet wat ik anders moet vertellen.
Alle reacties Link kopieren
RubyRuby schreef:
30-09-2017 13:45
Hij is dertig. Er zijn momenten waarop het lukt en er zijn momenten van niet. Hij wil niet naar de huisarts. Ik weet niet wat ik anders moet vertellen.
Wat zou jij willen? Zijn er dingen die jij mist als jullie seks hebben? Of dingen die je anders zou willen of misschien zelfs helemaal niet?
Hij vindt de seks saai, wat vind jij?
En hij noemt je geremd. Kun jij daar iets mee? Of vind je jezelf helemaal niet geremd? Of misschien juist wel, maar vind je het geen probleem.

Zijn er dingen die je aan jezelf zou willen veranderen (minder geremd?), aan hem (duidelijker/eerder aangeven wat hij vindt?), of aan jullie samen (meer praten?)
tonkje wijzigde dit bericht op 30-09-2017 14:06
0.49% gewijzigd
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven