Beginner fetish party

01-10-2017 14:43 10 berichten
Hoi,

Mijn vriendin en ik willen graag eens naar een fetish party.
Wij hebben niks met sm en bdsm of sex met anderen.
Het gaat ons om de latex kleding fetish.

Welk feest kunnen we het beste heen gaan?
Hoe gaat dit in zijn werk en wat kunnen we verw88?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind zelf Kinky Paradise in de club Party Players in Lelystad een aanrader. Het is een club, dus er wordt (wat) gesekst in de daarvoor bestemde kamertjes, en in de kelder wordt soms ook wat gezweept (zelden), maar daar hoef je niets van mee te krijgen als je daar geen behoefte aan hebt. Er is iedere maand een Kinky Paradise feest, de ene keer met een thema (dan mag je ook in stoffen kleding komen als dat binnen het thema past), de andere keer gewoon met de dresscode latex/leer/etc.
Er komen ongeveer 300 mensen op Kinky Paradise, en de sfeer is heel vriendelijk en gemoedelijk.
Ik vond Toxic veel te druk en te vol, en veel lastiger om daar makkelijk met anderen in contact te komen, het was veel meer ons kent ons. Met Bitch etc heb ik geen ervaring.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Latexlover.

Hier ook een liefhebber van fetish en kinky feestjes.
Eigenlijk zijn alle fetish feesten erg leuk.
Maar als je een beginner ben,of je gaat voor de eerste keer,dan zal ik toxic en kinky on the beach aanraden.
Toxic vind plaats in Tilburg en dat is op 28 oktober,je kunt dus kaartjes op hun site bestellen.
dit feest vind 2 keer per jaar plaats,en kinky on the beach meerdere keer per jaar,de eerst volgende is op 2 dec in Beesd.

Je kan het het vergelijken met een dance feest,op dit soort feesten wordt dus dance muziek gedraaid,maar ik ben dan ook een groot dance liefhebber,je kan dus lekker dansen en praten met andere mensen,je leg gemakkelijk contact met de anderen.

RESPECT staat hoog in het vaandel !!
Je hoef echter geen sex te hebben,want dat heb ik ook niet,er zijn wel kamertjes waar je je terug kan trekken.
Maar niets moet op dit soort feesten.
Single mannen zie je weinig,want die worden zo veel mogelijk geweerd,ze proberen dat iedegeval.
dat komt omdat ze de rotte appels buiten willen houden,helaas moeten de nette mannen ook onder lijden.

Ik zou zeggen probeer het, ik ben daar vaak te vinden.
Leer latex en lak is toegestaan,hou je niet aan de dresscode ,dan word je geweigerd aan de deur,want daar staan door bitches die streng controleren.

En heel veel plezier gewenst,mocht je vragen hebben,kan je me een pbtje sturen.
Bedankt voor jullie antwoord.
Het lijkt ons erg leuk maar ook heel spannend.

Is het wel leuk om met zn tweeën heen te gaan.
Wij kennen verder niemand met deze interesse dus kunnen niet met een groepje heen gaan.

Hoe doen jullie dat met omkleden?
Doen jullie dat thuis al en dan zo over straat?

Groetjes.
anoniem_64422b1288fab wijzigde dit bericht op 16-01-2019 22:14
0.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
:-)
anoniem_350928 wijzigde dit bericht op 17-10-2017 06:52
Reden: overbodig
99.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
:-)
anoniem_350928 wijzigde dit bericht op 17-10-2017 06:53
Reden: overbodig
99.03% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_350928 wijzigde dit bericht op 17-10-2017 06:22
Reden: overbodig
96.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi latexlover.

Even een late reactie.

je kan je om kleden op een feest,ze hebben een kleed ruimte,ook met kluisjes,die kan je huren.
En kan je je spulletjes in bewaren,
Moch je meer weten,je kan me een pbtje sturen.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-11-2017 11:18
Reden: ivm hengelen
98.75% gewijzigd
Tim je hengelt en dat is hier verboden!
Er zijn voldoende andere sites hiervoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven