swingen

02-10-2017 15:29 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
ky
anoniem_355778 wijzigde dit bericht op 25-10-2017 15:55
99.57% gewijzigd
Wie goed doet, wie goed ontmoet.
Alle reacties Link kopieren
Een tip voor hier voor je van allerlei dingen naar je hoofd krijgt waar je niet op zit te wachten.
Kijk eens hier op:
seks/parenclub-swingen-thuis-date-vrage ... ges/363175
Alle reacties Link kopieren
IK vind dat super raar ja, waarom zou je je partner met iemand anders willen zien neuken?
Maar wat doet mijn mening er toe? Ik ben niet degene met wie je gaat neuken.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me aan bij Maaique. Maar het is jullie leven, dus veel plezier zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt als... mijn man wil mij niet kwijt dus mag ik seks hebben met anderen, want dat wil ik héél graag.
Alle reacties Link kopieren
Best raar ja. Meestal doe je zoiets omdat je dat samen leuk lijkt.
Hier komen alleen maar problemen van denk ik...
Veel plezier.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Huh, je man wilde geen man erbij, jij wilde geen vrouw erbij en nu komen ze er toch allebei samen erbij...
hahaha.
Och als het in goed samen overleg is gegaan dan word het vast een geil avondje...
hopelijk loopt het daarna ook nog goed af....
Er is een topic voor swingers, misschien vind je daar wat nuttige info
seks/parenclub-swingen-thuis-date-vrage ... ges/363175
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal bedankt.
En als antwoorden op de vragen :-)
-We willen allebei geen trio (Dus of twee mannen, of twee vrouwen)

En ja het lijkt ons samen heel leuk om te doen.

En ook wij begrijpen dat het sommige mensen helemaal niets lijkt. Wij kiezen ervoor om wel te doen omdat het ons wel leuk lijkt en om op sexueel gebied nog meer te kunnen genieten.

Er zijn denk ik genoeg stellen die helemaal geen intiem contact meer hebben (Dat lijkt ons dan weer niet gezond).
maar wij zijn hier niet om meningen, die weten we inmiddels wel. Juist voor adviezen of tips van de meer ervaren swingers.
Wie goed doet, wie goed ontmoet.
Alle reacties Link kopieren
LZHW schreef:
02-10-2017 16:33
Hoi allemaal bedankt.
En als antwoorden op de vragen :-)
-We willen allebei geen trio (Dus of twee mannen, of twee vrouwen)

En ja het lijkt ons samen heel leuk om te doen.

En ook wij begrijpen dat het sommige mensen helemaal niets lijkt. Wij kiezen ervoor om wel te doen omdat het ons wel leuk lijkt en om op sexueel gebied nog meer te kunnen genieten.

Er zijn denk ik genoeg stellen die helemaal geen intiem contact meer hebben (Dat lijkt ons dan weer niet gezond).
maar wij zijn hier niet om meningen, die weten we inmiddels wel. Juist voor adviezen of tips van de meer ervaren swingers.
Jullie willen wel een trio, alleen wil de man geen extra man, en de vrouw geen extra vrouw.

En jij wil dit meer dan je man.... dus....
Alle reacties Link kopieren
"Vinden jullie dit raar" is niet vragen om meningen, Marloes? Volgens mij wel eigenlijk.

En tips, tja eh, wat verwacht je daarbij? Doe het veilig en hou elkaars gemoed in de gaten. Veel meer is er niet te tippen hoor, ga er gewoon voor.
Of niet.
...
Alle reacties Link kopieren
Mijn advies: doe het veilig en niet verliefd worden, dan kom je al een heel eind.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Waarom vraag je dit inderdaad niet in het bestaande topic? Dat is handiger omdat daar vooral swingers schrijven. Maar goed, dat hoeft niet natuurlijk!
In de OP beschrijf je het trouwens anders dan in je reactie op de antwoorden hierboven. In de OP staat toch duidelijk dat jij het zelf meer wilt dan je man en hij je dit gunt. Dat is anders dan dat je het allebei heel graag wilt.
Op zich een belangrijk verschil. Want de partij die dit doet omdat de ander zo graag wil krijgt hier geheid problemen mee of zal zich er niet gelukkig bij voelen. Zelf zou ik me er niet happy bij voelen als mijn man alleen met mij meegaat omdat hij mij dat zo gunt.

En of het raar is? Er swingen heel wat meer mensen dan dat over het algemeen gedacht wordt. Echter is het nog een taboe en het wordt nog echt veroordeeld.
Verder nog tips? Ja, doe het veilig en doe nooit iets wat jij of je partner niet wilt en praat hierover.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Jullie mogen wel hele goede afspraken maken zeg pfffff
Jullie vinden trio MMV en MVV niks en hele partnerruil wel??? Ja dat is best vreemd ja!!!!
Alle reacties Link kopieren
Raar? Nee hoor. Wij doen het al jaren.
Maar wij hebben dan ook een hele lange relatie.
Door het swingen ben ik mijn man meer gaan waarderen en hij mij ook. Goed praten is dus belangrijk.
We genieten nog meer van elkaar.
Maak van te voren afspraken. Wat mag wel en wat absoluut niet?
Heb je voor de afspraak nog contact met jullue stelletje? Bv via app ofzo?
Stel dat ook vragen aan hun. Wat verwachten hun? Wat zijn hun grenzen? Geef ook die van jullie aan.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Maar hoezo wel swingen en geen trio’s dan?
Mijn kopje thee is het niet.
Ik heb toch het idee dat het vlammetje aardig uitgedoofd is als je dit nodig hebt om je relatie op te spicen.
En je vent staat er ook niet om te springen hij doet het puur om jou te pleasen en dan zou het van mij al niet meer hoeven.
Dingen tegen je zin indoen zorgt uiteindelijk alleen maar voor ellende.
Alle reacties Link kopieren
vlinder9876 schreef:
11-10-2017 12:26
Maar hoezo wel swingen en geen trio’s dan?
Voor ons: we hebben met onze fwb ook wel eens een trio ( als eentje niet wil meedoen, of gewoon omdat we het de andere gunnen).
Waarom swingen? We zochten eerst een vrouw voor een trio, maar die vind je bijna niet. Na bezoek van pc hebben we toen een koppel gezocht. En dat is nog steeds fijn. Zo staat er niemand ongewild buiten spel.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet raar hoor. Veel plezier. :)
Alle reacties Link kopieren
Ja ik vind het raar, en nu??. Waarom wil je dat weten?.
Het gaat erom wat jullie zelf willen toch.
Alle reacties Link kopieren
Ja oké , als je het zo uitlegt Thanx dan kan ik daar ook wel weer inkomen ja
Alle reacties Link kopieren
Maaique schreef:
02-10-2017 15:41
IK vind dat super raar ja, waarom zou je je partner met iemand anders willen zien neuken?
Maar wat doet mijn mening er toe? Ik ben niet degene met wie je gaat neuken.
Je mening doet er wel toe, net als die van ieder ander. Ieder zijn smaak. Zolang maar nooit iemands smaak of mening als norm voor de ander moet gelden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven