Doorgeef-vraag-seks-deel-92

03-10-2017 22:34 3001 berichten
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.

Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
Alle reacties Link kopieren
Neen.

Grote of kleine borsten?
Alle reacties Link kopieren
Vind bij een man kleine borsten net iets geiler...

Na de seks altijd douchen of met geile sappen en lucht op je lijf een dag nameuren?
Grote borsten

Douchen na seks vind ik overrated

Van welke 3 uiterlijke kenmerken krijg je het behoorlijk warm?
Alle reacties Link kopieren
Kan er geen drie noemen.. de juiste blik in zn ogen, daar gaat het mij om.

Douchen voor seks net zo zinloos als daarna? :P
Echt niet!!
Wat is er nu lekkerder dan nog heel even viezelevozen als toetje onder de douche?

Ook zo gek op seks onder de douche?
Alle reacties Link kopieren
Nee, spoelt al t geil en lekkere luchtjes weg... En wordt daardoor stroever.

Hoe lang ruik jij je partner nog nadat je fijn gesekst hebt?
Alle reacties Link kopieren
Tot de volgende douchesessie, en dat kan ook wat later zijn.

Ik had eens een vriendin die nog even met het sperma wilde spelen als het uit haar sijpelde. De meesten vegen het af of rennen naar de wc. Hoe doe jij het als vrouw? Wat zou jij als man het liefste zien dat ze deed?
Alle reacties Link kopieren
Wij doen nog even na "kroelen", dan snel een handdoekje om weg te vegen en evt. douchen, naar het toilet of wassen voor het in het bed gaat lekken....
Echt nog nooit over nagedacht dat een ander daar een voorkeur voor had :-o

Ik laat dezelfde vraag nog een rondje staan.... Wat doen jullie het liefste na de sex met de sperma?
Geniet!
Alle reacties Link kopieren
Ligt aan het moment of we er mee spelen of het gewoon afpoetsen

Hoe vind jij het of zou jij het vinden om je partner met iemand anders te zien seksen?
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het supergeil om m'n partner met een ander te zien seksen. Zeker op een thuisfeestje met meerdere stellen. Soms stop ik zelf even met seks hebben om alleen te kijken. Als hij mij dan ook aankijkt terwijl hij neukt en geniet mmmmmm.

Vinden jullie seks in het zwembad/bubbelbad (waar het mag) ook zo lekker?
Geniet!
Alle reacties Link kopieren
Oh nee, helemaal niet, veel te stroef.

(liefhebber, dat naar de wc gaan is vaak om het risico op een blaasontsteking te verkleinen, heeft bij mij niet veel te maken met het lozen van het sperma)


seks je zelf graag met een ander terwijl je partner toekijkt?
Alle reacties Link kopieren
Ja

Hoe is de seks thuis na een thuisfeestje of bezoek pc?
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Heeeerlijk! Wat ben je dan ook weer gek op elkaar he



Wat doe je liever, een thuisdate of een thuisfeest met meerdere stellen of een parenclubbezoekje of naar een kinky party?
Alle reacties Link kopieren
Nog geen ervaring. Alleen een keer een pc bezocht maar niet met anderen plezier gehad. Binnenkort misschien een huisbezoek met een beginnend stel maar nog even zonder volledige pr. Alleen wat hand en mondwerk wisselen.

Zijn jullie ook zo begonnen of hebben jullie de eerste keer gelijk volledige sex met anderen gehad?
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn met apart daten begonnen..daarna pas het swingen..en het wisselt erg of we wel of niet all the way gaan..ligt ook aan de anderen.

Wat vind jij het intiemste aan seks?
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Zoenen maar eigenlijk is alles aan sex wel intiem naar mijn mening.

Als je swingt zijn jullie het dan altijd eens over de partnerkeuze?
Alle reacties Link kopieren
Ja, meestal hebben wij al een aantal keer contact met elkaar gehad voor we seksen en ik vind het voorstuk, het teasen/pleasen wel heel lekker

Zoen jij met al je sekspartners?
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Tot nu toe zijn mijn sekspartners ook mijn relaties geweest dus ja. Of dat nu een ONS was of een langere relatie, zoenen is gewoon lekker. Ik zou denk ik eerst overleggen met mijn huidige vriendin of we ook zoenen met swingen.

Ik laat jou vraag even staan. Zoen jij met al je sekspartners?
Alle reacties Link kopieren
Ja


zit er een max aan het aantal keren daten met een scharrel/stel, kijk je na x aantal keren weer verder naar de volgende? (en welk getal is x dan ongeveer)
Alle reacties Link kopieren
Nee, zolang het voor iedereen leuk is zit er geen Max aan, wij daten ook een paar “vaste” stellen, maar daarmee doen we ook andere dingen..en zonder zoenen geen seks..

Hoe vaak daten jullie met anderen en plan je soms ook bewust een tijdje niets?
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Eens in de 3-6 weken daten we, we vinden de thuisdates het fijnst, het liefst met 3-4 koppels. Af en toe een club of grotere party.
Na iedere date/party/club toch zeker weer drie weken niks. En we vinden het ook prima als het om de 6 weken is, tussendoor lekker samen. Daar heb ik dan toch wel behoefte aan.

Wij zijn het nog nooit tegengekomen dat anderen niet wilden zoenen maar wel seks, al zou ik het persoonlijk wel prima vinden. Vind dat m'n vriend het allerlekkerst zoent van iedereen en dat maar weinig mensen lekker kunnen zoenen.

Is zoenen intiemer dan neuken?
Geniet!
Alle reacties Link kopieren
Zoenen associeer ik met liefde, sex en liefde kan ik behoorlijk uit elkaar houden als het moet. Nu heb ik nog geen ervaring met swingen dus weet nog niet of ik dan ook zoen. Maar aan jullie verhalen te lezen is het niet gebruikelijk om niet te zoenen. Ik ben zowiezo dol op zoenen.

Ik heb eens een ONS gehad die niet wilde dat ik haar likte en zij wilde niet pijpen omdat ze dat voor een ONS te intiem vond. Neuken wilde ze natuurlijk wel. Ben jij het met haar eens?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me voorstellen dat pijpen en likken intiemer voelt dan neuken, maar het hoort er voor mij wel gewoon bij (net als zoenen dus :proud: )


waarmee heeft jouw partner jou de laatste keer verrast?
Alle reacties Link kopieren
Spanking

Wie van de vier (manueel, oraal, vaginaal of anaal) heeft jouw voorkeur?
anoniem_351226 wijzigde dit bericht op 05-10-2017 13:42
Reden: Veel te laat
24.17% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven