Seks met getrouwde man

12-10-2017 11:38 318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vele van jullie zullen mijn gedrag wel afkeuren, maar ik heb een affaire met een getrouwde man. Ik heb hem leren kennen op een datingsite (dat hij als getrouwde man daar zit dat is natuurlijk al fout), eerst waren we alleen aan het appen maar ondertussen is hij al meerdere keren langs geweest en hebben we ook sex. Ikzelf vind dat ik niet fout ben, hij is getrouwd en hij kiest ervoor om zijn lul achterna te lopen en dat is niet mijn zaak. Wat vinden jullie; is hij alleen een enorme eikel dat hij zijn vrouw bedonderd, of zijn wij beide fout en moet ik maar van getrouwde mannen afblijven....
Alle reacties Link kopieren
en wat maakt jou het uit, wat een anoniem forum vindt??
Kom je gewoon even lekker rellen?
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik vraag alleen jullie mening. Meer niet. Ik vraag mezelf alleen af wat een ander ervan vindt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het allemaal prima
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem meer fout dan jij, maar jij bent ook niet vrijgepleit van schuld. Kap er gewoon mee.
Alle reacties Link kopieren
So what?
Ik heb ook seks met een getrouwde man.
Alle reacties Link kopieren
Het is maar net wat je jezelf gunt en wat je wilt

Is het puur voor de sex? Dan ben je niet van plan om een relatie met hem aan te gaan en ben je dus ook geen bedreiging voor het huwelijk.

Een affaire klinkt meer als een relatie die hij ernaast heeft, dat jij zijn minnares bent en dan gaat de vlieger 'DAT IS MIJN ZAAK NIET, niet op. Zeker wel jouw zaak want zonder jouw medewerking is deze affaire niet mogelijk.
Alle reacties Link kopieren
Stom gedoe.komt alleen maar ellende van.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ook jij bedriegt zijn vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Laat je niet kwetsen, besef je, dat je voor de neuk bent en inwisselbaar. En dat bedoel ik absoluut niet lullig.
Laat maar
anoniem_333809 wijzigde dit bericht op 12-10-2017 12:19
94.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Geen poll? Zonde..

Als wij allemaal zeggen dat je fout bezig bent, stop je dr dan mee? Verandert dan opeens je mening over wat wel en niet kan, mag of hoort? Vast niet.. dus lekker doen waar je zin in hebt.

Als hij jou niet meer kan doen, zoekt ie wel weer een ander neukertje. Jij maakt daarin echt niet het verschil.
Lach hard, duik diep, kom terug..
-jolijn- schreef:
12-10-2017 11:45
Ook jij bedriegt zijn vrouw.
Ja dit, je doet het samen, dus allebei schuldig. Stom gedoe, bah!
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik weet van soa's. Doe het dan ook veilig. En hij zegt dat ie amper seks heeft met zijn vrouw en dat hij daarom het bij een ander zoekt. Of dat waar is, tja, maakt mij eigenlijk niet veel uit. En een poll; kan dat nog?
Alle reacties Link kopieren
snowflake23 schreef:
12-10-2017 11:41
Nee, ik vraag alleen jullie mening. Meer niet. Ik vraag mezelf alleen af wat een ander ervan vindt.
Ik denk dat zijn vrouw hem niet begrijpt en ze al jaaaaaaaaaaaaaren een broer zus relatie hebben
ik heb seks met een getrouwde vrouw
(wel mijn eigen vrouw)
1 woord: triest.
Alle reacties Link kopieren
Wat kan jij trots zijn op jezelf
Alle reacties Link kopieren
bumbly schreef:
12-10-2017 11:48
Geen poll? Zonde..

Als wij allemaal zeggen dat je fout bezig bent, stop je dr dan mee? Verandert dan opeens je mening over wat wel en niet kan, mag of hoort? Vast niet.. dus lekker doen waar je zin in hebt.

Als hij jou niet meer kan doen, zoekt ie wel weer een ander neukertje. Jij maakt daarin echt niet het verschil.
Exact. Het mooiste vind ik dat de meeste die met getrouwde mannen gaan zich bijzonder voelen. En denkt hij wil me. Maar iedereen weet hoe goed mannen zijn om je in te palmen. Ze weten dondersgoed wat je wil horen. En wat zou de cijfers zijn dat de MAN kiest voor jouw en thuis de boel gaat verlaten. Weinig. Als de man betrapt wordt door vrouw is de kans GROOT dat hij naar je toe komt. (Ach de volgende staat al op me te wachten, ideaal).
En nog mooier, wie zegt dat hij nooit vreemd zal gaan als hij eenmaal bij jouw is? Alle vrouwen zeggen dat hij dat niet doet. Maar ook hier zal de cijfers laten zien dat het anders gaat.
En na het lezen van dit zal jouw liefde/sekspartner vast anders zijn dan de rest. Ik geloof het ook!
Bam!!!!
Alle reacties Link kopieren
Laat maar...
anoniem_319507 wijzigde dit bericht op 12-10-2017 12:09
90.86% gewijzigd
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Gewoon lekker neuken zonder de complexe toestanden van gezin en financiën.
Alle reacties Link kopieren
Jij weet dat hij een vrouw heeft dus jij bent even goed fout.

Maar wat doet onze mening er toe.
Beide fout
Alle reacties Link kopieren
yourlocalhero schreef:
12-10-2017 12:11
Jij weet dat hij een vrouw heeft dus jij bent even goed fout.

Maar wat doet onze mening er toe.
Maar misschien neukt ie niet met zijn vrouw.
Je weet hoe het gaat he. Vrouw, kindje, weg seks.

Ja, dan zoek je als man elders je heil. Zo zijn mannen.
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
12-10-2017 12:14
Maar misschien neukt ie niet met zijn vrouw.
Je weet hoe het gaat he. Vrouw, kindje, weg seks.

Ja, dan zoek je als man elders je heil. Zo zijn mannen.

Still no excuse.

En kinderen hebben betekent niet dat je seksleven met elkaar ophoud...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven