Eerste week van de pil

17-10-2017 08:11 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees in andere topics als je de pil vergeet in week 1 je dan meeste kans heb op zwanger worden. Maar betekent dit dat - als je de pil trouw slikt - je in de eerste week een extra anticonceptiemidel moet gebruiken of werkt de pil regelrecht al?
Alle reacties Link kopieren
Heb je de bijsluiter gelezen? Nee he?
Internagelaktisch
Wil je graag zwanger worden? Je hebt het over de meeste kans om zwanger te worden. De meeste kans heb je zonder pil.
De pil werkt prima zolang je hem goed gebruikt. Toch zou ik je aanraden er nog condooms naast te gebruiken zolang je het gebruik van de pil niet goed begrijpt.
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
17-10-2017 08:18
De pil werkt prima zolang je hem goed gebruikt. Toch zou ik je aanraden er nog condooms naast te gebruiken zolang je het gebruik van de pil niet goed begrijpt.
En dit.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Lieve TO, dit is je zoveelste vraag over de pil. En je bent nog jong (17). Zeker weten, dat je klaar bent voor een serieuze seksuele relatie?
Kun je het er (buiten dit forum) met iemand (je moeder?) over hebben?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
17-10-2017 08:51
Lieve TO, dit is je zoveelste vraag over de pil. En je bent nog jong (17). Zeker weten, dat je klaar bent voor een serieuze seksuele relatie?
Kun je het er (buiten dit forum) met iemand (je moeder?) over hebben?
Dit was ook mijn gedachte. Ga eens babbelen met je ha. En lees daarnaast eens de bijsluiter van je eigen pil.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
:facepalm:

Als je geen bijsluiter kan lezen of advies durft te vragen aan je apotheker, ben je nog niet volwassen genoeg om seks te hebben.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
17-10-2017 12:02
:facepalm:

doe maar vriendelijk, het is een meisje van 17
Misschien een idee om voor anticonceptie te gaan die minder nauwkeurig gebruikt dient te worden.
Zelf vond ik een spiraaltje erg prettig, maar er zijn meer opties. Je huisarts kan je er ongetwijfeld meer over vertellen

En als je niet zwanger wil raken is het verstandig om voor de zekerheid ook een condoom te gebruiken
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
17-10-2017 12:47
doe maar vriendelijk, het is een meisje van 17

Die in de laatste paar maanden al 8 topics over de pil heeft geopend op de sekspijler. Iemand van 17 die een topic kan openen en seks kan hebben, kan ook de reacties lezen. Iedere keer komt het advies voorbij dat ze informatie moet vragen bij de huisarts of apotheker. Als ze dat elke keer vertikt om te doen, dan verdien je op een gegeven moment wel een facepalm ja.

Maar jij mag vooral doorgaan om die irreële angst van haar te stoppen met het posten van berichtjes hier hoor, succes ermee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven