Borsten

17-10-2017 14:26 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er vrouwen die haar borsten tonen op een site of in het openbaar?
Ik zelf heb daar soms wel behoefte aan of is dit een beetje raar?
Alle reacties Link kopieren
Reddit staat er vol mee (subreddit /r/gonemild). Niet raar, dus.
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je dat?
Gewoon doen, ik hou er wel van.
Alle reacties Link kopieren
Koffiehagedis schreef:
17-10-2017 14:28
Waarom wil je dat?
Denk omdat het herfstvakantie :lightbulb: is.
Alle reacties Link kopieren
Is niet raar, kijk maar eens op i shot myself of xhamster bijv, zijn blijkbaar veel meer mensen met die behoefte
Maakt het uit wat wij ervan vinden?
Als jij die behoefte voelt, leef je uit zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doen, er zijn er zo veel meer. Het internet staat er vol mee en wij (meeste mannen en ook heel veel vrouwen) zien het graag.
Alle reacties Link kopieren
In het openbaar vind ik dan weer niet nodig. Als ik aan het winkelen ben, hoef ik jouw memmen niet te zien. Heb ook graag dat mannen de piemel in de broek houden.
Alle reacties Link kopieren
Ik open mjn blouse wel eens als ik in het schemer donker over een parkeerplaats loop of als ik een plekje vind waar (ik denk) niemand mij ziet of waar ik soms juist wel de kans krijg 'betrapt' te worden. (Wandeling in het bos/ in de duinen/ ) of als ik ga winkelen dan soms met een doorzichtige trui/blouse zonder iets eronder
:kwijl:
Alle reacties Link kopieren
Dus je hebt exhibitionistische neigingen, nou en? Je bent zeker weten niet de enige.
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
baby52 schreef:
17-10-2017 14:52
Ik open mjn blouse wel eens als ik in het schemer donker over een parkeerplaats loop of als ik een plekje vind waar (ik denk) niemand mij ziet of waar ik soms juist wel de kans krijg 'betrapt' te worden. (Wandeling in het bos/ in de duinen/ ) of als ik ga winkelen dan soms met een doorzichtige trui/blouse zonder iets eronder
Dus? Wat is dan je probleem?
Alle reacties Link kopieren
ishotmyself.nl
btw je kan me in een pb ook een preview sturen.
:P succes.
Gewoon doen maar zorg ervoor dat je gezicht niet op de foto staat
Wie goed doet, wie goed ontmoet.
Alle reacties Link kopieren
Ah, vandaar je vraag op het kletstopic.

Doe je ding maar dit forum is daar geen geschikt medium voor. Viva is nl niet 18 plus.
...
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doen inderdaad! Wees er alleen wel bewust van dat er veel freaks achter de pc zitten die er screenshots van maken en verder kunnen verspreiden!
Maar zolang je gezicht onherkenbaar is en op de achtergrond niks herkenbaars te zien is zal ik zeggen, waarom niet?
Alle reacties Link kopieren
Je spoort niet. Ga lekker topless op het strand of naar de sauna als je het gevoel van zo'n op je huid en zonder kleding lekker vindt. Maar met open bloesje over straat!? Hotter than my dother?
Klaar mee
Alle reacties Link kopieren
Borsten zijn geweldig mooi om te zien.
Maar om dat nu op straat te tonen is wel overdreven. :-D
Alle reacties Link kopieren
Nien91 schreef:
18-10-2017 01:24
Gewoon doen inderdaad! Wees er alleen wel bewust van dat er veel freaks achter de pc zitten die er screenshots van maken en verder kunnen verspreiden!
Maar zolang je gezicht onherkenbaar is en op de achtergrond niks herkenbaars te zien is zal ik zeggen, waarom niet?

Je gezicht moet niet op die foto natuurlijk. Duh

En hoezo screenshots verder verspreiden? Internet staat vol met foto's van borsten, waarom zouden ze nou net jouw amateurfoto zo geweldig vinden?

En tot slot, het is anoniem. Mocht iemand jou door het slijk willen halen dan hebben ze geen foto van jouw borsten nodig, dat kunnen ze wel shoppen.
lilalinda schreef:
17-10-2017 14:42
In het openbaar vind ik dan weer niet nodig. Als ik aan het winkelen ben, hoef ik jouw memmen niet te zien. Heb ook graag dat mannen de piemel in de broek houden.
Ik heb hem er altijd uithangen als ik naar de supermarkt ga. Zo raar is dat toch niet?
Alle reacties Link kopieren
_Marana_ schreef:
18-10-2017 09:54
Je gezicht moet niet op die foto natuurlijk. Duh

En hoezo screenshots verder verspreiden? Internet staat vol met foto's van borsten, waarom zouden ze nou net jouw amateurfoto zo geweldig vinden?

En tot slot, het is anoniem. Mocht iemand jou door het slijk willen halen dan hebben ze geen foto van jouw borsten nodig, dat kunnen ze wel shoppen.
Ik spreek uit eigen ervaring schat. Dus niet doen alsof iedereen zo onschuldig is. Er zijn zat mensen die foto's van andere gebruiken op andere sites. En ja, ook als je gezicht er niet op staat kunnen mensen je herkennen. "Hey, is dat niet jouw slaapkamer?"
Alle reacties Link kopieren
Nien91 schreef:
18-10-2017 10:40
Ik spreek uit eigen ervaring schat. Dus niet doen alsof iedereen zo onschuldig is. Er zijn zat mensen die foto's van andere gebruiken op andere sites. En ja, ook als je gezicht er niet op staat kunnen mensen je herkennen. "Hey, is dat niet jouw slaapkamer?"


oh dan zal ik wel altijd geluk hebben gehad...
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet? Het is tegenwoordig ook normaal om behoefte te hebben aan zweepslagen en nog vreemder.
Without music life would be a mistake.
Earth without art is just.... Eh?

There is no love that is not an echo.
Alle reacties Link kopieren
Nien91 schreef:
18-10-2017 10:40
Ik spreek uit eigen ervaring schat. Dus niet doen alsof iedereen zo onschuldig is. Er zijn zat mensen die foto's van andere gebruiken op andere sites. En ja, ook als je gezicht er niet op staat kunnen mensen je herkennen. "Hey, is dat niet jouw slaapkamer?"
Klopt, sluit ik me helemaal bij aan altijd oppassen wie je naaktbeelden stuurt. Niet iedereen zal betrouwbaar zijn. Ze kunnen altijd screenshots nemen van het gesprek en op sociaal media gooien. Er is onlangs een groep op Telegram Messenger aangepakt. Meer dan 5000 leden en 3000 naaktbeelden van naïeve meiden gedeeld met de buitenwereld. Alles werd gedeeld, dus wees op je hoede.
Alle reacties Link kopieren
Heb een aantal maanden geleden topless foto's gemaakt in een park. Tussen de bomen en het was heel spannend om ze te maken. Ook natuurlijk omdat de kans bestond dat je toch onvetwacht betrapt zou kunnen worden . (Ben dus inderdaad ook "gezien" door 2 heren bij het maken van de foto's)
Ik denk dat ze wel alles gezien hebben van begin tot het eind grzien hun reactie toen ze langs kwamen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven