Seks in zijn slaap

19-10-2017 14:04 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Dit is mijn eerste keer hier omdat ik veel ervaringen hier op zag. Dacht ik. Ik wil die van mij ook delen

Ik heb al een lange relatie en de laatste tijd ( jaar/jaren) gebeurd het telkens vaker dat mijn vriend mij ongewenst snachts seksueel gebruikt.

Het gaat hier om seks.. maar ook hand bevrediging. Als ik hier op in ga. En aangeef dat ik niet wil kan hij erg boos worden en pakt die mij soms ook hard aan.

Maar de volgende ochtend weet mijn vriend van niks.... op dat moment krijg ik hem ook niet wakker..


Wat Moet ik nu...

Ik heb het bespreekbaar gemaakt. Maar hij weet van niks en voelt zich er rot door
Alle reacties Link kopieren
:O
Alle reacties Link kopieren
Naar de huisarts dan maar. Dit lijkt me op een soort slaapwandelen en daar is best wat aan te doen.
Alle reacties Link kopieren
Goh hij kon op de bank of logeer bed en dan een stevig slot op de slaapkamerdeur zetten.
:bonk:
Alle reacties Link kopieren
Groot glas water op nachtkastje en dan vol in gezicht kiepen. Schrikt hij wel wakker. En naar de huisarts asap.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties ! Ik zal de huisarts is bespreekbaar maken. Bedankt :-D
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
D20 schreef:
19-10-2017 14:12
Bedankt voor jullie reacties ! Ik zal de huisarts is bespreekbaar maken. Bedankt :-D
Je doet er erg luchtig over.
Alle reacties Link kopieren
Wel een heel sterk verhaal. :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra schreef:
19-10-2017 14:17
Je doet er erg luchtig over.
Ja wat moet je anders. Je bent stapel gek op het persoon en het persoon voelt zich er ook erg schuldig door... wat moet ik dan ? Een oorlog beginnen ? We zijn gewoon al jaren gek op elkaar en alles loopt goed. Behalve dit soms. Ja soms voel ik me er zwaar kloten door en gebruikt omdat je er niks tegen kunt doen
Alle reacties Link kopieren
Max1984 schreef:
19-10-2017 14:22
Wel een heel sterk verhaal. :popcorn:
Niks beters te doen? Dan nare reacties sturen.
Waarom is dit nu weer een sterk verhaal?

Dit komt vaker voor en is best een bekend verschijnsel.

Ik ben zelf als kind ook een slaapwandelaarster geweest, en ben ook bekend met seksslaap. Gelukkig niet ongewenst, en halverwege word ik wakker. Niet zo vaak, het is sporatisch voorgekomen en dan is het nog wel leuk.

Vaak nemen dit soort verschijnselen toe als de mate van stress oploopt. Kijk daar eens naar. En inderdaad, samen een gesprek met jullie huisarts kan geen kwaad, omdat dit best wel ernstige vormen aanneemt zo.
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra schreef:
19-10-2017 14:17
Je doet er erg luchtig over.
En soms je medemens bedanken omdat ze tips geven is dus er luchtig over denken ? Daarom bedanken ze elkaar tegenwoordig amper als je er zo over denkt.
Alle reacties Link kopieren
Perzina schreef:
19-10-2017 14:29
Waarom is dit nu weer een sterk verhaal?

Dit komt vaker voor en is best een bekend verschijnsel.

Ik ben zelf als kind ook een slaapwandelaarster geweest, en ben ook bekend met seksslaap. Gelukkig niet ongewenst, en halverwege word ik wakker. Niet zo vaak, het is sporatisch voorgekomen en dan is het nog wel leuk.

Vaak nemen dit soort verschijnselen toe als de mate van stress oploopt. Kijk daar eens naar. En inderdaad, samen een gesprek met jullie huisarts kan geen kwaad, omdat dit best wel ernstige vormen aanneemt zo.
Bedankt voor je reactie had zelf nog niet aan de huisarts gedacht. Dit is wel een goed idee. Ik vind het zelf gewoon erg rot.. maar weet niet goed wat ik kan doen om hem op dat moment wakker te maken.
Alle reacties Link kopieren
Dit kan inderdaad een vorm van slaapwandelen zijn TO. Mijn man heeft het ook wel eens gedaan, net als een hoop andere gekke dingen tijdens het slaapwandelen. Ontremd gedrag is daar een bekend symptoom van, mijn man kan bijvoorbeeld heel kwaad worden ‘s nachts als ik dan contact met hem probeer te maken. Ik hoor aan hoe hij praat dat hij niet echt wakker is, en de volgende dag weet hij er ook niets meer van.

Het is dus geen onzinverhaal, maar echt iets waar je hulp voor kunt zoeken. Oververmoeidheid is hier de grootste trigger, dus nu onze kinderen uit de baby-fase zijn gaat het gelukkig een stuk beter.
Alle reacties Link kopieren
huh?wtf
D20 schreef:
19-10-2017 14:31
Bedankt voor je reactie had zelf nog niet aan de huisarts gedacht. Dit is wel een goed idee. Ik vind het zelf gewoon erg rot.. maar weet niet goed wat ik kan doen om hem op dat moment wakker te maken.
Daarom is de huisarts een goed idee, wellicht heeft die tips, of kan jullie doorverwijzen naar een slaapdeskundige (oid, ik zeg ook maar wat), niet zelf blijven tobben hiermee.

En tip: er komen op het Vivaforum meestal wel flauwe of stomme reacties. Lees daar gewoon overheen en pik eruit waar je wel iets mee kunt. Verder niet op reageren.
Google maar eens op sexsomnia
Alle reacties Link kopieren
Perzina schreef:
19-10-2017 14:34
Daarom is de huisarts een goed idee, wellicht heeft die tips, of kan jullie doorverwijzen naar een slaapdeskundige (oid, ik zeg ook maar wat), niet zelf blijven tobben hiermee.

En tip: er komen op het Vivaforum meestal wel flauwe of stomme reacties. Lees daar gewoon overheen en pik eruit waar je wel iets mee kunt. Verder niet op reageren.
Ja bedankt hij heeft een tijd wel terug een slaap apneu test gedaan omdat die s nachts best vaak adem stops heeft.

Ja ik ben net nieuw en vind dat gewoon niet netjes want ik heb een serieus probleem.. bedankt dat je mij dat aangeeft zal het in vervolg mooi laten gaan die stomme reacties.
ik weet niet of ik direct dit bij huisarts zou willen neerleggen, kunnen jullie niet zelf eerst kijken met onderlinge afspraken? Matras klaar hebben dat hij of jij dan even ergens anders gaat slapen? Na natuurlijk water in gezicht of wat dan ook helpt met hem wakker maken. Deze gewoonte afbouwen gaat tijd kosten, dus verwacht niet direct succes, maar wel kleine succesjes!
anoniem_636ec96671ca6 wijzigde dit bericht op 19-10-2017 15:22
0.94% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
smart79 schreef:
19-10-2017 14:37
Google maar eens op sexsomnia
Dit klopt.. zou dit het dus kunnen zijn. Maar weet je ook wat je hier aan kunt doen ?
Alle reacties Link kopieren
swifty schreef:
19-10-2017 14:39
ik weet niet of ik direct dit bij huisarts zou willen neerleggen, kunnen jullie niet zelf eerst kijken met onderlinge afspraken? Matras klaar hebben dat hij dan even ergens anders gaat slapen? Na natuurlijk water in gezicht of wat dan ook helpt met hem wakker maken. Deze gewoonte afbouwen gaat tijd kosten, dus verwacht niet direct succes, maar wel kleine succesjes!
Ja gelijk na de huisarts is wel een grote stap natuurlijk.. probeer hem altijd wakker te maken maar dat is echt moeilijk.. heb je nog meer tips ?
D20 schreef:
19-10-2017 14:40
Dit klopt.. zou dit het dus kunnen zijn. Maar weet je ook wat je hier aan kunt doen ?
Nee, maar wilde je laten weten dat het iets is wat echt bestaat. Wellicht staat er ergens online een tip.
Alle reacties Link kopieren
weet je zeker dat die "slaapwandelt" wanneer die dit doet of is het misschien een "geile fantasie" van hem want in dat geval gaat die te ver wanneer je dit niet wilt.
Wie goed doet, wie goed ontmoet.
Alle reacties Link kopieren
mijn man doet dat ook.het is idd een vorm van slaapwandelen.
als ik hem afkap wordt hij ook boos,alleen dan draait hij zich gepikeerd om en gaat verder slapen.de volgende dag weet hij van niks.
wij hebben ook weleens op het punt gestaan om naar de huisarts te gaan,omdat het op een gegeven moment erg vaak voor kwam dat hij schreeuwend uit bed sprong,naar beneden ging op een of andere missie en zelfs een keer in de auto is gestapt in de veronderstelling dat hij moest gaan werken en te laat was. toen vond ik het toch wel beangstigend worden.
maar omdat het toen opeens weer over was en tegenwoordig nog maar weinig voorkomt is hij nooit gegaan.
volgens zn moeder heeft hij dit zijn hele leven al. ervaring leert dat stress een enorme trigger is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven