Size matters

20-10-2017 07:52 308 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laten we er niet omheen draaien, size matters wel degelijk ;-) Nou ben ik eigenlijk wel benieuwd waar de gemiddelde voorkeur ligt. Persoonlijk word ik erg blij van 20 cm+ met 6 cm doorsnee. Gewoon het gevoel lekker opgevuld te worden, heerlijk. Daarbij vind ik het behoorlijk opwindend om te zien, zelfs een lange slappe kan me bekoren merk ik soms. Ben benieuwd naar jullie meningen.
Alle reacties Link kopieren
Mooi tijdstip voor een topic over piemels.
Internagelaktisch
Je bent benieuwd naar meningen? Of zoek je opwindende verhalen? Dat is nogal een verschil.

Hoe zoek je de voor jou perfecte man? Je neemt een meetlat mee naar elke date die je hebt?
Alle reacties Link kopieren
En ik vind piemels lelijk, in welk formaat dan ook. Jammer dat ik hetero ben.. Slap is het helemaal niet om aan te zien.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
20-10-2017 08:01
Je bent benieuwd naar meningen? Of zoek je opwindende verhalen? Dat is nogal een verschil.

Hoe zoek je de voor jou perfecte man? Je neemt een meetlat mee naar elke date die je hebt?
Bij sex dates wel :-D via chatsites weet je vaak al wat ze hebben hangen
Alle reacties Link kopieren
Maaique schreef:
20-10-2017 08:01
Mooi tijdstip voor een topic over piemels.
Tja heb je soms ;-)
Maaique schreef:
20-10-2017 08:03
En ik vind piemels lelijk, in welk formaat dan ook. Jammer dat ik hetero ben.. Slap is het helemaal niet om aan te zien.
Dit dus!
Alle reacties Link kopieren
Maaique schreef:
20-10-2017 08:03
En ik vind piemels lelijk, in welk formaat dan ook. Jammer dat ik hetero ben.. Slap is het helemaal niet om aan te zien.
Er zitten echt wel mooi tussen hoor, niet de kleintjes verstopt in een flinke bos maar de kale varianten van pakweg 15 cm plus vind ik best een mooi aanzien
Alle reacties Link kopieren
Lonnie26 schreef:
20-10-2017 08:04
Tja heb je soms ;-)
Geen last van persoonlijk.
Internagelaktisch
Lonnie26 schreef:
20-10-2017 08:03
Bij sex dates wel :-D via chatsites weet je vaak al wat ze hebben hangen

O ja? Omdat ze dan meteen voor de camera met hun leuter lopen te zwaaien?
Tja, als jouw leven bestaat uit seksdates en chatsites, dan snap ik dat zoiets als de maat erg interessant is voor je. De rest boeit niet lijkt me als het enkel om lust draait.
Alle reacties Link kopieren
Lonnie26 schreef:
20-10-2017 08:06
Er zitten echt wel mooi tussen hoor, niet de kleintjes verstopt in een flinke bos maar de kale varianten van pakweg 15 cm plus vind ik best een mooi aanzien
Ik vind kaal dan ook weer niets.. Doe maar gewoon bijgehouden. Maar het lijkt wel of de mannen die ik tref alleen een scheermes kennen of er gewoon niks aan doen, jammer.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Lonnie26 schreef:
20-10-2017 08:06
Er zitten echt wel mooi tussen hoor, niet de kleintjes verstopt in een flinke bos maar de kale varianten van pakweg 15 cm plus vind ik best een mooi aanzien
Nee, vind ik niet. Vind ze echt allemaal lelijk. Maar ben alsnog blij met die van vriend hoor en ons seksleven is prima. Mooie middenmaat, dat vind ik dan ook het meest prettig. Te groot (vind ik al snel) doet pijn aan mijn baarmoedermond, te klein doet niets.
Alle reacties Link kopieren
Tevens; de beste seks die ik ooit heb gehad was met een man met eentje van kleiner dan gemiddeld, de slechtste was die ene met dat monster tussen z’n benen.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Het is niet belangrijk in de zin dat ik alleen geil word van een grote. Maar vind groot wel leuker ja. Geen harde eis, wel een voorkeur.
Alle reacties Link kopieren
Klopt, kan liefde en pure lust goed scheiden. Vind het erg fijn om het met een maatje meer te doen. Helaas heeft mijn man niet zo'n joekel dus op z'n tijd ff een date met een jongen met wel een flinke.
Alle reacties Link kopieren
Lonnie26 schreef:
20-10-2017 08:12
Klopt, kan liefde en pure lust goed scheiden. Vind het erg fijn om het met een maatje meer te doen. Helaas heeft mijn man niet zo'n joekel dus op z'n tijd ff een date met een jongen met wel een flinke.
‘Zeg schat ik ben dat kleine pikkie van je weer eens zat, ik ga ff met een gast met een grote leuter neuken, doeiiii’
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Maaique schreef:
20-10-2017 08:09
Tevens; de beste seks die ik ooit heb gehad was met een man met eentje van kleiner dan gemiddeld, de slechtste was die ene met dat monster tussen z’n benen.
Kan je idd treffen. Had ook eens een jongen met echt een enorme joekel op de koffie. Helaas worden de hele grote formaatjes niet keihard idd
Lonnie26 schreef:
20-10-2017 08:12
Klopt, kan liefde en pure lust goed scheiden. Vind het erg fijn om het met een maatje meer te doen. Helaas heeft mijn man niet zo'n joekel dus op z'n tijd ff een date met een jongen met wel een flinke.
Je man vindt het geen probleem dat je in je vrije tijd via chatsites op zoek gaat naar jongens (hoe jong zijn ze wel niet dat ze geen man mogen heten?)?
Alle reacties Link kopieren
Maaique schreef:
20-10-2017 08:13
‘Zeg schat ik ben dat kleine pikkie van je weer eens zat, ik ga ff met een gast met een grote leuter neuken, doeiiii’
Nee hoor, meeste vertel ik ook niet omdat hij het niet wil weten. Hij gunt het me wel.
Alle reacties Link kopieren
Lonnie26 schreef:
20-10-2017 08:18
Nee hoor, meeste vertel ik ook niet omdat hij het niet wil weten. Hij gunt het me wel.
Het is maar waar je van houd.. blegh
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
20-10-2017 08:18
Je man vindt het geen probleem dat je in je vrije tijd via chatsites op zoek gaat naar jongens (hoe jong zijn ze wel niet dat ze geen man mogen heten?)?
Soms begin 20, maar wat maakt dat uit voor Just lust. Is win/win. Zo'n jongen word ik niet verliefd op en vaak vinden zij het behoorlijk spannend met een wat "oudere" vrouw (ben zelf 36)
Alle reacties Link kopieren
heee, heeft ´beer´ zich nog niet gemeld?
Lonnie26 schreef:
20-10-2017 08:18
Nee hoor, meeste vertel ik ook niet omdat hij het niet wil weten. Hij gunt het me wel.
Even lekker 'me time' voor mama.
Mama brengt de kinderen naar school en gaat daarna op chatsites zoeken naar grote piemels.
Mag je man ook op zoek naar aantrekkelijke meisjes?
Alle reacties Link kopieren
Maaique schreef:
20-10-2017 08:20
Het is maar waar je van houd.. blegh
Mijn man is veel van huis, hij doet ook wel eens wat
Alle reacties Link kopieren
Lonnie26 schreef:
20-10-2017 08:24
Mijn man is veel van huis, hij doet ook wel eens wat
Nogmaals, blegh.
Internagelaktisch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven