Sekswerk topic

29-10-2017 16:26 617 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Een jaartje geleden ongeveer ben ik begonnen met werken als sekswerker. Ik ben een typische “happy hooker”; iemand die haar werk oprecht leuk vindt.
Voordat ik begon met werken zocht ik heel veel informatie maar kon niet echt antwoorden vinden op vragen als:
Wat voor mensen doen dit werk?
Wat voor mensen bezoeken de dvp’s?
Hoe werkt dat opting-in eigenlijk?
Wat doe je zoal de hele dag?
Wat moet je met Hookers (de site)?
Hoe weet je of een club of huis ok is?
Wat doe je aan?
Hoe werkt het bij de GGD?

Mochten er hier nou mensen op zoek zijn naar antwoorden dan wil ik daar graag bij helpen. En als mensen dit topic willen gebruiken om sekswerkers te bashen (want ook dat gebeurt) dan ook prima. Of misschien hebben mensen wel gewoon vragen uit nieuwsgierigheid want het is ook wel een beetje een geheime/verborgen wereld.

Voor de beeldvorming: ik ben begin 30, kom uit een leuke familie, heb gestudeerd, heb een baan voor 4 dagen in de week in het vakgebied waar ik voor gestudeerd heb en 1 dag per week werk ik in een privehuis. Voor de kick, de spanning, de gezelligheid en het extra geld. Ik heb kort in een ander huis gewerkt waar ik de sfeer niet fijn vond en nu werk ik in een heel gezellig huis. Dit deel van mijn leven deel ik met niemand: echt niemand weet dat ik dit werk doe. Deels omdat het voor mij onderdeel van de spanning is, deels omdat ik er ooit mee ga stoppen en niet nog jarenlang het labeltje “sekswerker” wil hebben want hoe jammer ook, er wordt nog steeds door mensen op neergekeken.

Dus, shoot :)
Wat doe je zoal de hele dag?
Deze vraag, echt. Ten out of ten. :lol: :popcorn:
Tjonge. :nope:
Alle reacties Link kopieren
Ik wil wel weten wat voor mensen sekswerker zijn, want blijkbaar heb jij daar een antwoord op?
If I can't dance, it's not my revolution!
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me vooral af of je met dit werk nou echt zo goed verdient, of valt het wel mee?

Verder vind ik het wel een goed idee, zo'n topic. :thumbsup:
Shoot ? Wat ? my shot ?

So divine

https://www.youtube.com/watch?v=ExL6GxFWpiE
Wat doe je als op een avond plotseling je buurman/collega/werkgever/zwager voor je neus staat?

En heb je nu wel alle antwoorden op de vragen uit je OP?
anoniem_146139 wijzigde dit bericht op 29-10-2017 16:50
23.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat doe je als jouw dubbelleven uitkomt?
If I can't dance, it's not my revolution!
Grobbekuiken schreef:
29-10-2017 16:48
Wat doe je als op een avond plotseling je buurman/collega/werkgever/zwager voor je neus staat?

En heb je nu wel alle antwoorden op de vragen uit je OP?
Kan erger, heb ooit een docu gezien waarbij out of the blue de vader ineens als klant voor de hoteldeur stond.

En vadertje had als voorkeurtjes SM en anaal doorgegeven bij burootje. En toen kwam dochtertje ineens uit de sexhoed.

Er is toen niet geneukt......
Grappig. In de Linda vond ik Amber ook leuk om te lezen. Wat doe je dan als een vent echt niet om aan te zien is en stinkt. Ik zou het geloof echt niet kunnen. Vind snel mensen vies.
Zelfde vraag als Grobbekuiken. Heb je een relatie of ben je vrijgezel?
Mag je een klant ook weigeren?
aatjuhh123 schreef:
29-10-2017 16:53
Kan erger, heb ooit een docu gezien waarbij out of the blue de vader ineens als klant voor de hoteldeur stond.

En vadertje had als voorkeurtjes SM en anaal doorgegeven bij burootje. En toen kwam dochtertje ineens uit de sexhoed.

Er is toen niet geneukt......
Ooow...pijnlijk @(
Alle reacties Link kopieren
Wat als je later kinderen krijgt? Blijf je het werk dan doen?

Of is het zodra je een partner vind einde van het werk? (Ik zie in je OP niets over een relatie voorbij komen...)

Oh and what drove you into it?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het eerlijk gezegd prettig om te lezen dat je dit ook voor je eigen plezier doet.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Cateautje schreef:
29-10-2017 16:45
Tjonge. :nope:
Want? Je hóeft niet te reageren hè O_o
loisnvt schreef:
29-10-2017 16:59
Want? Je hóeft niet te reageren hè O_o

Ik lees ook liever dit dan topics over vrouwen die gedwongen worden.
Fijn dat je er wel van geniet. Dat is dan een win-winsituatie.
Mijn vraag: waarom denk je dat mensen willen weten wat je doet? Waarom denk je dat mensen dat leuk zouden vinden om te weten?
Ik vind Amber ook wel vermakelijk om te lezen in de Linda. Maar zij zit in het hoger segment, ik denk niet dat alle sekswerkers zo goed verdienen.

Mvp, als je een relatie krijgt (of heb je die al, je schrijft dat niemand het weet) ga je ermee stoppen? Zou je het vertellen aan je partner, zowel als je wel/niet bent gestopt?

De andere dames in jouw huis, doen zij dit als hoofdwerk of bijbaan, zoals jij?

Is dit topic spam voor de genoemde website?

Er zijn trouwens wel vaker dit soort topics geweest.
anoniem_342341 wijzigde dit bericht op 29-10-2017 17:07
5.64% gewijzigd
loisnvt schreef:
29-10-2017 16:59
Want? Je hóeft niet te reageren hè O_o
Het gaat mij niet om het topic, maar om te hysterische sensatiepost die boven mij staat.

TO is een happy hooker, dus dan vind ik alles best.
Ik heb geen vragen, maar lees rustig mee.
Grobbekuiken schreef:
29-10-2017 17:01
Ik lees ook liever dit dan topics over vrouwen die gedwongen worden.
Ik lees liever helemaal niet over vrouwen die zichzelf laten gebruiken voor het geld. Ik snap wel dat mensen erop neerkijken. Dat doe ik in iedergeval wel. Respect hoef je als prostituée die dit vrijwillig doet voor de poen van mij niet te verwachten.
sinnombre schreef:
29-10-2017 17:08
Ik lees liever helemaal niet over vrouwen die zichzelf laten gebruiken voor het geld. Ik snap wel dat mensen erop neerkijken. Dat doe ik in iedergeval wel. Respect hoef je als prostituée die dit vrijwillig doet voor de poen van mij niet te verwachten.
Waarom? Als iemand er zelf toch van geniet, wat is dan het probleem? Ik bespeur in geen enkel opzicht dat TO geen zelfrespect heeft, dus waarom kun jij haar (werk) niet respecteren?
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
29-10-2017 17:08
Ik lees liever helemaal niet over vrouwen die zichzelf laten gebruiken voor het geld. Ik snap wel dat mensen erop neerkijken. Dat doe ik in iedergeval wel. Respect hoef je als prostituée die dit vrijwillig doet voor de poen van mij niet te verwachten.
Als TO het uit vrije wil doet en er plezier in heeft en ervoor betaalt krijgt.
Wie gebruikt wie dan?

TO zit ook vast niet op jouw respect te wachten.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Ach, ieder zijn ding/keuze.

Alleen, als iemand aan mij zou vragen naar de meest respectabele , vrouwelijke beroepen, ik niet bij de top tien "hoer" zou opschrijven
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
29-10-2017 17:04
Fijn dat je er wel van geniet. Dat is dan een win-winsituatie.
Mijn vraag: waarom denk je dat mensen willen weten wat je doet? Waarom denk je dat mensen dat leuk zouden vinden om te weten?
Ik wil het wel weten, en ik vind het ook wel leuk om te lezen.
En blijkbaar meer mensen met mij..
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je na een jaar ervaring antwoord geven op de vragen die zelf had:

Wat voor mensen doen dit werk?
Wat voor mensen bezoeken de dvp’s?
Hoe werkt dat opting-in eigenlijk?
Wat doe je zoal de hele dag?
Wat moet je met Hookers (de site)?
Hoe weet je of een club of huis ok is?
Wat doe je aan?
Hoe werkt het bij de GGD?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven