Verlangen in sex met een ander.

04-11-2017 11:32 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb inmiddels 6 jaar een relatie.
Ik ben 21 en ben op m'n 16e ontmaagd door m'n vriendin. Ik was ook haar eerste. Ons relatie is goed. Sex kon wel wat beter, maar is ook oke.

Ik heb alleen heel erg het verlangen om eens sex met een ander te hebben, dat lijkt me heel spannend en nieuwsgierig. Ik heb maar 1 bed partner gehad en als ik m'n vrienden hoor over dat ze sex hebben gehad met iemand, dan denk ik van: ooh dat wou ik ook wel meegemaalt hebben." Van die spannende en uitdagende dingen..

Ik heb soms echt het gevoel dat ik veelste vroeg in een relatie ben beland en dat ik niet van mn vrije jonge jaren heb kunnen genieten..
Alle reacties Link kopieren
Kun je dit bespreken met je vriendin? Misschien heeft zij dezelfde verlangens en kunnen jullie daar samen wat mee doen.
Alle reacties Link kopieren
blond009 schreef:
04-11-2017 11:35
Kun je dit bespreken met je vriendin? Misschien heeft zij dezelfde verlangens en kunnen jullie daar samen wat mee doen.

Niet echt, is wel eens beetje besproken maar zij heeft die verlangens niet.. overigens moet ik er ook niet aan denken dat ze sex met een ander heeft.

Ze wil (vast) ook niet dat ik dat doe
Ja als je op je 15e al vastzit heb je veel dingen gemist. Soms gaat het goed, meestal word de schade later toch nog ingehaald.
Alle reacties Link kopieren
Volkomen normaal dat je je dit afvraagt. Als je relatie verder prima is, zou ik het niet buiten de deur zoeken. Misschien kan je proberen de seks met je vriendin wat leuker te maken?
Alle reacties Link kopieren
En je vraag is: Wie wil me helpen met vreemdgaan zonder mijn relatie kapot te maken? Zit een beetje met hetzelfde dilemma, maar ik zie seks zonder liefde niet zitten. Dus het blijft bij fantasie
Saai maar spannend
Alle reacties Link kopieren
bagagewagen schreef:
04-11-2017 11:51
En je vraag is: Wie wil me helpen met vreemdgaan zonder mijn relatie kapot te maken? Zit een beetje met hetzelfde dilemma, maar ik zie seks zonder liefde niet zitten. Dus het blijft bij fantasie
Dit is jou aanname.
Ik wil gewoon mn hart luchten en het erover hebben
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
04-11-2017 11:49
Volkomen normaal dat je je dit afvraagt. Als je relatie verder prima is, zou ik het niet buiten de deur zoeken. Misschien kan je proberen de seks met je vriendin wat leuker te maken?
Relatie is wel prima. Sex zou beter kunnen. We doen het niet vaak en is nooit echt wilde sex. Altijd het standaard shit.. ze daagt me ook nooit echt uit. Dat mis ik ook wel. Maar als ik daar om ga vragen, dan voelt het ook niet prettig, want dan meent ze het niet..
Wat ik ook erg mis is dat ze me bijna nooit pijpt
Alle reacties Link kopieren
melvindv115 schreef:
04-11-2017 11:58
Relatie is wel prima. Sex zou beter kunnen. We doen het niet vaak en is nooit echt wilde sex. Altijd het standaard shit.. ze daagt me ook nooit echt uit. Dat mis ik ook wel. Maar als ik daar om ga vragen, dan voelt het ook niet prettig, want dan meent ze het niet..
Wat ik ook erg mis is dat ze me bijna nooit pijpt
Maar als het altijd dezelfde standaard shit is ben jij ook zelf niet heel inventief.

Dus in plaats van erom te vragen kan je zelf ook eens wat anders uit de kast trekken.

Vind wel dat het het te makkelijke allemaal bij je vriendin legt nu
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nou zal ik wel iets heel vreemd zeggen:
praat er eens over met je vriendin.
Je bent 21 en hebt nu al het sexleven van een bejaarde. Je kan je er bij neerleggen of daar iets aan veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Summerdance schreef:
04-11-2017 12:03
Maar als het altijd dezelfde standaard shit is ben jij ook zelf niet heel inventief.

Dus in plaats van erom te vragen kan je zelf ook eens wat anders uit de kast trekken.

Vind wel dat het het te makkelijke allemaal bij je vriendin legt nu
Juist! Wees creatief. Seks is niet gebonden aan een bepaald tijdstip, een vaste plek of steeds dezelfde standjes.

Laat ook buiten de slaapkamer zien dat je haar aantrekkelijk vind. Zo kan een onverwachte zoenpartij in de bioscoop wonderen doen voor de rest van de avond.
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
04-11-2017 12:28
Juist! Wees creatief. Seks is niet gebonden aan een bepaald tijdstip, een vaste plek of steeds dezelfde standjes.

Laat ook buiten de slaapkamer zien dat je haar aantrekkelijk vind. Zo kan een onverwachte zoenpartij in de bioscoop wonderen doen voor de rest van de avond.

Haha ja maar dan voel ik me ongemakkelijk omdat andere mensen het zien..
Alle reacties Link kopieren
Je klaagt zonder een vraag te stellen. Wat wil je horen? Wat rot voor je. Ik snap dat je het buiten de deur gaat zoeken. Nou ik zou zeggen, probeer het spannender en leuker te maken. Volgens mij ben je daar nog niet eens mee begonnen. En als dat niet werkt dan kun je je zelf afvragen of je niet moet breken. Of in overleg buitenshuis seksen.
Ik kan me voorstellen dat mijn vrouw bij me weg gaat als ik haar niet meer kan bevredigen, maar ik hoop dat onze relatie meer is
Saai maar spannend
Alle reacties Link kopieren
bagagewagen schreef:
04-11-2017 14:45
Je klaagt zonder een vraag te stellen. Wat wil je horen? Wat rot voor je. Ik snap dat je het buiten de deur gaat zoeken. Nou ik zou zeggen, probeer het spannender en leuker te maken. Volgens mij ben je daar nog niet eens mee begonnen. En als dat niet werkt dan kun je je zelf afvragen of je niet moet breken. Of in overleg buitenshuis seksen.
Ik kan me voorstellen dat mijn vrouw bij me weg gaat als ik haar niet meer kan bevredigen, maar ik hoop dat onze relatie meer is

Ik kan het daar toch niet over hebben, ze vind dat heel rot om te horen en haar vertrouwen zal dan aangetast worden. Of ze wordt boos..
Alle reacties Link kopieren
Daarom moet je het er ook niet over hebben, maar zelf anders doen.

Mijn hemel, zo moeilijk is het toch allemaal niet?

Wil je hete stomende seks, dan zorg je voor hete stomende seks
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
bagagewagen schreef:
04-11-2017 14:45
Je klaagt zonder een vraag te stellen. Wat wil je horen? Wat rot voor je. Ik snap dat je het buiten de deur gaat zoeken. Nou ik zou zeggen, probeer het spannender en leuker te maken. Volgens mij ben je daar nog niet eens mee begonnen. En als dat niet werkt dan kun je je zelf afvragen of je niet moet breken. Of in overleg buitenshuis seksen.
Ik kan me voorstellen dat mijn vrouw bij me weg gaat als ik haar niet meer kan bevredigen, maar ik hoop dat onze relatie meer is

Ik kan het daar toch niet over hebben, ze vind dat heel rot om te horen en haar vertrouwen zal dan aangetast worden. Of ze wordt boos..
Alle reacties Link kopieren
melvindv115 schreef:
04-11-2017 16:06
Ik kan het daar toch niet over hebben, ze vind dat heel rot om te horen en haar vertrouwen zal dan aangetast worden. Of ze wordt boos..
O nee, straks wordt het prinsesje boos! The horror!

Je moet niet voor een ander denken. Zeg tegen haar wat je te zeggen hebt en laat haar reactie bij haar. Anders verandert er toch nooit iets man.

Of denk je dat ze liever heeft dat je stiekem vreemd gaat?
Alle reacties Link kopieren
21 en 6 jaar een relatie?

Man man, wat doe je jezelf aan. Ga je dit nog 60 jaar volhouden?
Er lopen zoveel mooie vrouwen rond en geloof me, ieder vrouwenlichaam dat je tegen je aandrukt is anders.

Je hebt, en gaat ook nog, een heleboel missen.
Alle reacties Link kopieren
Snap wel een beetje dat je het moeilijk vind om er over te hebben. Zij is ook nog jong en ik weet dat ik toen ook nog heel anders in het leven sta dan nu. Maar als jou vriendin niet de behoefte heeft om met een ander wat te doen dan houd het voor jou ook een beetje op denk ik. Wat de rest zegt ben ik het wel mee eens. Probeer het zelf leuker te maken. Je hoeft niet perce gelijk de touwen uit de kast te halen. Ik was vroeger ook niet echt dat het van mij kant kwam. Heel veel meiden hebben daar iets meer problemen mee dan mannen. Denken snel dat iets gek is. Maar probeer eerst is een ander standje en opper is wat. En neem gewoon lekker zelf het touw in handen. Ik ben ook in de loop der jaren 180 graden gedraaid. En dan nog begint mijn man meestal. En misschien is het wat om het na een avondje stappen iets anders te proberen. ( of drinkt ze niet) succes
Alle reacties Link kopieren
powergirl84 schreef:
04-11-2017 18:32
Snap wel een beetje dat je het moeilijk vindt om er over te hebben. Zij is ook nog jong en ik weet dat ik toen ook nog heel anders in het leven stond dan nu. Maar als jou vriendin niet de behoefte heeft om met een ander wat te doen dan houdt het voor jou ook een beetje op denk ik. Wat de rest zegt ben ik het wel mee eens. Probeer het zelf leuker te maken. Je hoeft niet perse gelijk de touwen uit de kast te halen. Ik was vroeger ook niet echt dat het van mijn kant kwam. Heel veel meiden hebben daar iets meer problemen mee dan mannen. Denken snel dat iets gek is. Maar probeer eerst eens een ander standje en opper eens wat. En neem gewoon lekker zelf het heft in handen. Ik ben ook in de loop der jaren 180 graden gedraaid. En dan nog begint mijn man meestal. En misschien is het wat om het na een avondje stappen iets anders te proberen. ( of drinkt ze niet) succes
Doe er je voordeel mee.
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
04-11-2017 16:22
21 en 6 jaar een relatie?

Man man, wat doe je jezelf aan. Ga je dit nog 60 jaar volhouden?
Er lopen zoveel mooie vrouwen rond en geloof me, ieder vrouwenlichaam dat je tegen je aandrukt is anders.

Je hebt, en gaat ook nog, een heleboel missen.
TO vindt het al oncomfortabel om zijn eigen vriendin in een bioscoop te zoenen omdat hij denkt dat iedereen ze dan kan zien. Ik vrees dat er inderdaad weinig spannends zal gebeuren als hij er zo over denkt.
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
04-11-2017 19:01
Doe er je voordeel mee.
Willem. Je bent " jouw vrouw" vergeten
Saai maar spannend
Alle reacties Link kopieren
Hij wil wel vreemdgaan want daar heeft ze geen last van en bovendien is de behoefte dan ook minder. Ik vind hem wel praktisch. Waarom hij onze mening nodig heeft weet ik niet. Ik kan wel zeggen dat ik dat niet eerlijk vind en tamelijk stiekem, maar ik zeg dat niet. Ik Ik keur het niet goed of af. Maar ik denk niet dat ze het leuk vindt als het bekend wordt.
Saai maar spannend
Alle reacties Link kopieren
Jemig 21 jaar en dan zo'n topic openen? Je kunt er beter nu met of zonder haar aan gaan werken om je sexleven te verbeteren..maar niet door vreemdgaan. Duidelijk over praten en goed nadenken over de reactie..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven