Eerste keer parenclub

07-11-2017 21:40 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wij gaan binnenkort voor de eerste keer naar de pc ik heb een mooie boxer e.d luxe slippers maar wat moet ik voor de dresscode aan kan een lichte spijkerbroek met een strak shirt helluuup
Ik doe altijd een zware spijkerbroek aan
Alle reacties Link kopieren
Gewoon kleding aantrekken waar jij je happy in voelt. Dus een spijkerbroek met een strak shirt is prima
huh..voor de dresscode gewoon iets aan wat je bij het reguliere uitgaan ook aan hebt zou ik zeggen..bijzonder dat je naar een parenclub gaat en je zorgen maakt om wat je voor de dresscode draagt :whip:
Alle reacties Link kopieren
Ik wil goed voor de dag komen maak me er niet echt zorgen over hoor je leest zoveel verschillende dingen dat ik het me echt af vroeg wat moet ik nou aan
Alle reacties Link kopieren
Ik wil goed voor de dag komen maak me er niet echt zorgen over hoor je leest zoveel verschillende dingen dat ik het me echt af vroeg wat moet ik nou aan
Patriek41 schreef:
07-11-2017 22:39
Ik wil goed voor de dag komen maak me er niet echt zorgen over hoor je leest zoveel verschillende dingen dat ik het me echt af vroeg wat moet ik nou aan
Waar lees je die dan?
Alle reacties Link kopieren
Uomo schreef:
07-11-2017 22:21
huh..voor de dresscode gewoon iets aan wat je bij het reguliere uitgaan ook aan hebt zou ik zeggen..bijzonder dat je naar een parenclub gaat en je zorgen maakt om wat je voor de dresscode draagt :whip:
Slecht advies dit.



Een PC is geen reguliere uitgaansgelegenheid en er is inderdaad een dresscode.
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Benedryl-Cabbagepatch schreef:
07-11-2017 22:44
Slecht advies dit.

Een PC is geen reguliere uitgaansgelegenheid en er is inderdaad een dresscode.
Klopt.

En om te weten te komen wat die dresscode is kun je beter naar een forum ipv even bij die pc te informeren ..
Alle reacties Link kopieren
Een mooie lange, strakke, zwarte kanten jurk met hoge split, diep decolleté en een lage rugdecolleté en aan je voeten naaldhakken.
anoniem_330911 wijzigde dit bericht op 07-11-2017 22:50
3.94% gewijzigd
Tu imaginación está jugando con ti, querido.
Corona67 schreef:
07-11-2017 22:46
Klopt.

En om te weten te komen wat die dresscode is kun je beter naar een forum ipv even bij die pc te informeren ..
Hij vraagt wat hij aanmoet VOOR de dresscode..kom op zeg..lekker interessant doen alsof het zo bijzonder is in een parenclub..in een normale club zijn ze beter gekleed (voor de dresscode, geen idee wat ze daar onder hebben..behalve de vrouwen..en das wel mooi.. enzo..)
Alle reacties Link kopieren
Ok bedankt voor de tip.

Mischien een beetje rare vraag maar hoe word er om gegaan met squirten van een vrouw in dit geval mijn vrouw😁
Patriek41 schreef:
07-11-2017 22:51
Ok bedankt voor de tip.

Mischien een beetje rare vraag maar hoe word er om gegaan met squirten van een vrouw in dit geval mijn vrouw😁
Meestal wordt dat op youtube gezet
Alle reacties Link kopieren
Patriek41 schreef:
07-11-2017 22:51
Ok bedankt voor de tip.

Mischien een beetje rare vraag maar hoe word er om gegaan met squirten van een vrouw in dit geval mijn vrouw😁
Squirten doen ze allemaal rond middernacht.
Tu imaginación está jugando con ti, querido.
Patriek41 schreef:
07-11-2017 22:51
Ok bedankt voor de tip.

Mischien een beetje rare vraag maar hoe word er om gegaan met squirten van een vrouw in dit geval mijn vrouw😁
Als je het aangeeft kom ik even kijken :yes: maar verder..zolang je maar opruimt en het een beetje netjes achterlaat..en ik zou jullie eventuele partners even waarschuwen bij voorbaat als die het niet weten.
Alle reacties Link kopieren
Corona67 schreef:
07-11-2017 22:41
Waar lees je die dan?

Hier, bijvoorbeeld.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
lovebot schreef:
07-11-2017 22:49
Een mooie lange, strakke, zwarte kanten jurk met hoge split, diep decolleté en een lage rugdecolleté en aan je voeten naaldhakken.
Ja, leuk. Voor een man. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
spraakwaterval schreef:
07-11-2017 23:58
Ja, leuk. Voor een man. :facepalm:
Is inderdaad een beetje afgezaagd. Fursuit dan? Kuttenlikkerpakje? :puppy: Meteen een goed excuus om je uit te mogen kleden.
Tu imaginación está jugando con ti, querido.
Alle reacties Link kopieren
Romantisch hoor.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Hehe. Wat een flauwe reacties hoor.
Nou patriek. Gewoon een lekkere jeans met een mooi t-shirt of een blouse. Er zijn zowel mannen op sneakets als op leten heten schoenen. Dat laatste heeft wel mijn voorkeur. Het geheel ( ook voor de dresscode) moet wel als bijzonder voelen.
Squirten? Er liggen daar overal handdoeken. Leg die er dan onder. Het is voor de volgende die jullie plekje wil gebruiken nl niet zo fijn om op een natte plek te moeten liggen.

Succes!
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
thanx schreef:
08-11-2017 07:01
Hehe. Wat een flauwe reacties hoor.
Nou patriek. Gewoon een lekkere jeans met een mooi t-shirt of een blouse. Er zijn zowel mannen op sneakets als op leten heten schoenen. Dat laatste heeft wel mijn voorkeur. Het geheel ( ook voor de dresscode) moet wel als bijzonder voelen.
Squirten? Er liggen daar overal handdoeken. Leg die er dan onder. Het is voor de volgende die jullie plekje wil gebruiken nl niet zo fijn om op een natte plek te moeten liggen.

Succes!
Probleempje met je R?


On topic;
Gewoon aankleden zoals je ook uit zou gaan als je niet naar een pc zou gaan. Waar jullie je prettig in voelen dus.
Voor meer info Kun je je ook laten informeren hier op het forum speciaal voor parenclub en thuisdates.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel voor je serieuze reactie ik ga is ff shoppen en neem wel extra kleding mee,squirten is zeker heel heel bijzonder misschien kunnen er meer van mee genieten en zien ze t niet als overlast we denken er over om naar mystique te gaan
Alle reacties Link kopieren
Squirten is helemaal niet bijzonder. Gooi er een paar handdoeken onder en klaar ben je.
Mystique is een heel easy going club, door de weeks dien je je overigens meteen om te kleden in lingerie/boxer oid. Je hoeft geen rekening te houden met een dresscode bij binnenkomst.

In het weekend is er inderdaad een omkleedmoment en dan kom je prima weg met een goede spijkerbroek en een blouse of shirt.
...
Alle reacties Link kopieren
Voor mij is het nog steeds bijzonder😁😁😁 het is de bedoeling dat we op zaterdag gaan
Alle reacties Link kopieren
Dat snap ik maar over het algemeen genomen is het niet zeldzaam en in die zin dus niet bijster bijzonder.
Zorg er wel voor dat anderen er geen last van hebben. Handdoeken dus. Of een teiltje onder de bibs.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven