Erotische massage van een aantrekkelijke man

17-11-2017 21:40 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,

Al enige tijd ben ik op zoek naar een professionele mannelijke masseur met een aantrekkelijk voorkomen. Maar jee, hoe moeilijk dat te vinden is!

Uiteindelijk vond ik Ignatius Jeroe. Aantrekkelijk, professioneel, goede recensies. Maar helaas, toen ik besloot te boeken, bleek hij die week gestopt te zijn met zijn werkzaamheden..

Op het forum heb ik ernaar gezocht, maar vond oude topics.
Heeft iemand hier tips?

Alvast bedankt :redrose:

Dorene
Ik ben en niet aantrekkelijk en kan niet masseren.

Ik heb ook altijd pech in mijn leven :-(
Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
Op elke hoek van de straat en op internet wordt toch zoiets aangeboden?
Of hoop je hier een seksdate te scoren?
Zoek via Google, niet via een forum van Viva.
Had gereageerd maar laat maar.
Gaat echt om een erotische massage.
Alle reacties Link kopieren
En je wilt nu dat we gaan googlen op Ignas ofzo?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Waarom wordt er een topic over mij geopend? Kap daar nou eens mee.
Het is niet te moeilijk dorene,
Googelen...
Man17 schreef:
18-11-2017 08:09
Het is niet te moeilijk dorene,
Googelen...
+1
Viel me ook al op. Misschien moet je ervoor naar een andere stad rijden, maar als dat alles is.
@zarazara100
Ja idd niks komt vanzelf je moet er wel wat voor over hebben😊
Ze bellen niet bij mij aan.
Gelukkig niet.
Alle reacties Link kopieren
Als ik aangeef dat het moeilijk is, dan zal ik dat zo ervaren toch?
Nu begrijp ik dat snel kan worden gedacht dat een vraag zomaar op een forum wordt gebombardeerd, vandaar mijn inleiding dat ik de moeite allang heb gedaan ;)

Uiteraard de bekende zoekmachine geraadpleegd op diverse zoektermen, fora gekeken, damesbladen etc.. Het zal waarschijnlijk nog niet uit de taboesfeer zijn om als dame zoiets te ondergaan, anders zou er wel meer (professionele!) aanbod zijn.

Het punt is dat elke man graag zoiets doet, maar meer voor zijn eigen trekken. En dat is precies de reden om niet "op elke hoek" te zoeken. Net zoals er dames zijn die liever een gigolo bezoeken, dan ''gratis'' van marktplaats of de kroeg een dienst afnemen.

Wellicht dat er nog een reactie komt van dames die ervaring hebben met het verkrijgen van een erotisch massage.
Er zijn veel minder mannelijke erotische masseurs dan vrouwelijke. Dat is bekend. Die je via internet kon vinden, zijn voor jou niet mooi genoeg?
Alle reacties Link kopieren
ik vind je vraag helemaal niet raar! ik heb denk ik wel informatie voor je! maar niet voor hier zo op het forum, dus stuur je me een berichtje?
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je zoeken op tantramassage ofzo, of yonimassage. Dan heb je het erotische deel. En dan verder schiften naar ‘professioneel’ en ‘aantrekkelijk’. Of je doet je ogen dicht tijdens de massage.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ogen dicht, zeker een optie ;) Tantramassage inderdaad al op gezocht, in ieder geval bedankt!

Anoukkk, ik stuur je een berichtje. Thanks! :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Btw wat is er mis met een vrouwelijke masseur? DIe weten misschien nog wel beter hoe en wat .
Ik begrijp wel dat TO zich als single geruster voelt bij een mannelijke masseur. Klassieke wellnesscentra bieden het niet dikwijls aan en een gigolo is best een stap te ver, want een erotische massage beoogt vooral sensualiteit en niet onmiddellijk puur seksuele handelingen. In een intieme sfeer is het heerlijk om een vrouw te zien genieten en zichzelf te verliezen tijdens het geven van tantra en Yoni-massage...
nina1966 schreef:
20-11-2017 21:01
Btw wat is er mis met een vrouwelijke masseur? DIe weten misschien nog wel beter hoe en wat .
Dan is er toch niks erotisch aan als je hetero bent. Dat het een aantrekkelijke man is maakt het al opwindend volgens mij.
Blondie456 schreef:
21-11-2017 09:11
Dat het een aantrekkelijke man is maakt het al opwindend volgens mij.
Inderdaad. De massage verloopt ook naakt... Er hangt best spanning in de lucht.
Alle reacties Link kopieren
Precies, jullie begrijpen het!
Het gaat om wat goed voelt.
Alle reacties Link kopieren
Als ik nu de berichtgeving over tantramasseurs lees, lijkt het me wel een hoogrisico beroep. Zouden er daarom zo weinig zijn?
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Wellicht... jammer dat er misbruik van wordt gemaakt..
Alle reacties Link kopieren
Kulderzipken schreef:
22-11-2017 09:11
Als ik nu de berichtgeving over tantramasseurs lees, lijkt het me wel een hoogrisico beroep. Zouden er daarom zo weinig zijn?

Of de eisen van TO qua professionaliteit en aantrekkelijkheid liggen hoog.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Dorene schreef:
23-11-2017 21:37
Wellicht... jammer dat er misbruik van wordt gemaakt..
Ja, die arme masseurs.
Carpe diem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven