Skwirten tijdens de seks

18-11-2017 02:07 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello,

Ik zit met een vervelende situatie. Ik heb namelijk elke keer als ik seks heb, dan skwirt ik (een stroom aan vocht uit mijn vagina) en buiten dat de ondergrond (bed, vloer ed.) dan heel erg nat word. Is mijn vagina dus ook heel erg vochtig waardoor je elkaar dus minder goed voelt.
Ik merk dat de seks daarom minder word.. het maakt me heel onzeker want ik heb het niet in de hand.. hoe stop ik dit?
Alle reacties Link kopieren
Skwirten :mrgreen:
Squirten stop je niet. Genoeg middelen om je matras droog te houden. En eenh handdoek bij de hand om de boel af en toe droog te wrijven.
Alle reacties Link kopieren
Handdoek inderdaad al eens geprobeerd... het blijft alleen van binnen een kletsnatte boel.
Zou het wel zuur vinden als ik het hier maar mee moet doen want ons seksleven is daardoor wel een beetje een domper geworden
Ik vind het wel een gave nieuwe spelling, skwirten. Mooie Nederlandse term.
Alle reacties Link kopieren
Sorry haha ik had geen idee hoe je het spelde ... Je begrijpt wat in bedoel, dat is het belangrijkste
Alle reacties Link kopieren
Een waterdichte hoeslaken gebruiken
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het ook niet heel prettig en ben op gaan letten bij welk standje en welke gevoelens bij mij het vocht kwam. Met wat bekkenbodem aanspanning en m’n bekken anders kantelen komt het nu niet vaak meer voor. Overigens maakte dat het in het begin wel minder lekker voor mij. Goed opletten is toch anders dan volledige overgave... Maar het heeft wel geholpen.
Het leven is niet eerlijk
Alle reacties Link kopieren
En ik maar proberen om het te kunnen omdat mannen het zo geil vinden...
Kan me Best in vinden,
afdrogen zodra j vind dat het te vochtig aan t worden is..
Alle reacties Link kopieren
ander standje proberen
goed afdrogen,ook tussen de klapdeuren
afwisselen met over en weer handarbeid (dat doen wij juist niet,want daar word ik na een orgasme juist droog van en wil ie er niet meer in.misschien werkt het bij jou ook zo en is het juist in je voordeel)
Alle reacties Link kopieren
spraakwaterval schreef:
18-11-2017 02:46
Ik vind het wel een gave nieuwe spelling, skwirten. Mooie Nederlandse term.
Jouw nickname doet me denken aan een... skwirtwaterval! :mrgreen:
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
clueless17 schreef:
18-11-2017 08:40
ander standje proberen
goed afdrogen,ook tussen de klapdeuren
afwisselen met over en weer handarbeid (dat doen wij juist niet,want daar word ik na een orgasme juist droog van en wil ie er niet meer in.misschien werkt het bij jou ook zo en is het juist in je voordeel)
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor de tips! Ik ga het uitproberen :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook last van. Vriend vind het echter geen probleem en denkt gewoon ontzettend praktisch;
Beter dan te droog en met een handdoek is het zo opgelost.
Hij wil graag dat ik geniet en vind het vreemd dat ik mij nog steeds een beetje geneer voor de bende die ik maak. Hij kent mij toch al langer dan vandaag!

Ik ben heel blij dat hij zo denkt en het ligt dan ook echt puur aan mijzelf. Meer oplossingen dan hierboven genoemd zijn heb ik dan ook niet. Er zijn in elk geval wel meer van dit soort topics.
Alle reacties Link kopieren
Ondanks alle mannen die zeker weten dat ze me kunnen laten skwirten (bedankt voor deze term:) ), skwirt ik niet. Ik heb wel altijd gehad dat ik behoorlijk nat wordt. Persoonlijk heb ik dat nooit echt als een nadeel ervaren, maar misschien verklaart het wel mijn voorkeur voor groot. Zoals anderen ook al zeiden: standjes wisselen kan wel een verschil maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me er niet druk om maken, want squirtende vrouwen zijn heerlijk! Het kan mij niet nat genoeg zijn. Dat je daarna wat minder voelt betekent dat je vriend wat creatiever moet worden 😁
Alle reacties Link kopieren
Stop er een DikkeDodo in om het vocht tegen te houden.
Niet geschoten is altijd mis
Misschien is zo'n afzuigertje zoals bij de tandarts een oplossing?

Afbeelding
https://www.praxisdienst.nl/nl/Dental/V ... igers.html
Alle reacties Link kopieren
Skwirten, ik vind het een mooi woord, veel leuker dan met een q.

Standje kan echt uitmaken hoor! Idd je bekkenbodem kantelen kan al veel schelen.
Alle reacties Link kopieren
Tussen de klapdeuren... :HA:
Don't waste your time or time will waste you.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven