Fantasie over urineren

18-11-2017 22:09 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Ik lees hier al een tijdje mee ondertussen, maar ik zit met iets waar ik al een tijdje over aan het mijmeren ben.

Mijn vriend en ik hebben een fijn seksleven, maar er schort toch nog iets langs mijn kant.

Ik heb al enkele maanden fantasieën mbt golden showers, dus ik zou graag aan mijn vriend willen vragen of hij op mij kan plassen.

Nu vroeg ik mij af hoe ik dit het best zou anpakken? Hebben jullie hier zelf al ervaring in en tips om te delen?

Bedankt voor de input!
Ik zou het niet buiten doen. Wildplassen is verboden
'Schat, wil jij op mij plassen?'

Zoiets?
Briefje in zijn schoen.

Lieve schat,
Ik wilgraag dat je in mijn mond pist,
En misschien een keertje kakt.
anoniem_338027 wijzigde dit bericht op 18-11-2017 22:13
1.89% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er gewoon onder gaan hangen als hij naar de wc gaat en gaat plassen.. Dan weet hij genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Ach wat schattig.. eergisteravond laat vertelde je vriend hier hoe hij merkte dat je dit wilde, ik citeer uit mijn hoofd: "ze vraagt er om, zeg maar met haar ogen". Herkenbaar? ;)

De arme schat had geen idee hoe dit aan te pakken joh maar hij wil! :lol:

Het laatste wat ik zag was dat hij bar weinig bruikbare tips kreeg en nu is zijn topic weg. Jammer hoor maar ik denk dat je hem gewoon even dit topic moet laten lezen.

Zorg ervoor dat hij geen seconde met een leeg glas voor zijn neus zit! :idee:
Goh, geef ik per ongeluk toch nog een goed advies. Denk ik. :cheers:
Alle reacties Link kopieren
Er schijnt nog ergens een filmpje rond te gaan. Die dame zat in bad.
Alle reacties Link kopieren
Joostisandersgeaard2 schreef:
18-11-2017 22:36
Er schijnt nog ergens een filmpje rond te gaan. Die dame zat in bad.
Nou, die liet zich inderdaad makkelijk paaijen!
Nee, geen ervaring mee maar veel succes joh.
Alle reacties Link kopieren
Zoals met alles, gewoon samen over praten op een rustig moment. Is veel makkelijker dan hier een topic openen.
Sciocco schreef:
18-11-2017 22:38
Nou, die liet zich inderdaad makkelijk paaijen!
Padum-tss

Maar;
:rofl: :rofl: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat mensen hier zo op reageren !
Ik zelf geen niks om urine van mijn man, maar kan begrijpen. Dat het je interesseert . Praat hier over. Dwong hem niet maar vraag of hij hier voorlopen staat.
Sexadicted schreef:
19-11-2017 01:13
Jammer dat mensen hier zo op reageren !
Ik zelf geen niks om urine van mijn man, maar kan begrijpen. Dat het je interesseert . Praat hier over. Dwong hem niet maar vraag of hij hier voorlopen staat.
Oh, je moet in geheimtaal schrijven begrijp ik.
Ga samen douchen en probeer het. Laat je hier weten hoe het ging?

En wil je uitleggen wat hier aantrekkelijk aan is? Ik kan me er totaal niet bij inleven.
Uitleggen waarom je iets aantrekkelijk vindt?
Afbeelding

Ik denk bij pissebedden altijd hieraan
Alle reacties Link kopieren
Ik moet bekennen: mijn vriend en ik houden soms weddenschappen. Ik verloor, en mijn opdracht was om hier een topic te plaatsen, waarvan hij het onderwerp mocht kiezen.

We hebben ons alleszins rot gelachen met de antwoorden, bedankt voor de grappige en gevatte reacties :)!
Lach je je hier al rot om?
DEATH schreef:
19-11-2017 19:34
Lach je je hier al rot om?
Dit. Wat sneu. Ik zou euthanasie overwegen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou even de HAP bellen, dit is niet normaal hoor. Zijn jullie wel goed?
MoirenPhae schreef:
19-11-2017 19:38
Dit. Wat sneu. Ik zou euthanasie overwegen.
Misschien leuk voor hun volgende weddenschap.
Dafalgannetje schreef:
19-11-2017 19:28
Ik moet bekennen: mijn vriend en ik houden soms weddenschappen. Ik verloor, en mijn opdracht was om hier een topic te plaatsen, waarvan hij het onderwerp mocht kiezen.

We hebben ons alleszins rot gelachen met de antwoorden, bedankt voor de grappige en gevatte reacties :)!
Dat zou ik ook zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Voorspelbare reacties zodra het over urine gaat. Vooral van mensen die in andere gevallen een helder standpunt hebben over intolerantie. Heerlijk zulke tolerante mensen. Als je maar even iets anders wilt lachen ze je uit of stellen dat je een afwijking hebt. Waarom denken sommigen dat alleen moslims op seksueel terrein intolerant en achterlijk zijn?
Eric-de-Blois schreef:
22-11-2017 20:45
Voorspelbare reacties zodra het over urine gaat. Vooral van mensen die in andere gevallen een helder standpunt hebben over intolerantie. Heerlijk zulke tolerante mensen. Als je maar even iets anders wilt lachen ze je uit of stellen dat je een afwijking hebt. Waarom denken sommigen dat alleen moslims op seksueel terrein intolerant en achterlijk zijn?
Sommige mensen zijn zo slim dat ze na het lezen van de OP al weten dat het een troltopic is. Dat kan niet iedereen, dat geeft niet.
Alle reacties Link kopieren
Pay bellen,die weet er wel raad mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven