Ligt het aan mij of wat is dit?

19-11-2017 18:11 37 berichten
Hallo allemaal!

Ik ben helemaal nieuw hier dus weet niet zo goed hoe het gaat op de forum. Graag wil ik mijn verhaal kwijt en jullie reacties hierop.

Ik heb sinds 2 maanden een relatie. We hebben sex. Ik vind het heel moeilijk om te zien waar hij opgewonden van raakt. Laatst heb ik dit gevraagd en gaf hij aan dat hij zoenen erg opwindend vond. Nu geeft hij zelf aan tijdens het zoenen dat jij naar bed wilt voor sex.

Als we in bed liggen merk ik dat hij moeite heeft om een stijve te krijgen. Na veel zoenen en aanraken lukt het met moeite.
Tijdens de sex komt hij 7 van de 10 keer niet klaar..

Ik word er heel onzeker van. De eerste keren kwam hij ook niet klaar. Hij merkte dat ik dit raar vond. Hij vertelde mij dat hij het spannend vond omdat hij veel voor mij voelde en het goed wilde doen. Hier toonde ik respect voor. De dag van vandaag nog steeds.

Maar nu na 2 maanden nog steeds niet kunnen komen terwijl we om de dag sex hebben of om de 3 dagen.... en dat terwijl hij zegt dat die naar bed wilt voor sex.. vind ik een beetje raar...

Verder is alles perfect tussen ons. Ook als het niet lukt geeft hij me kusjes gaan we kroelen. Hij zegt heel vaak hoe blij hij met mij is en hoe mooi hij mij vindt.

Toch blijf ik met vraagtekens en ben ik onzeker..

Wat denken jullie hierover?

Alvast bedankt!!
Alle reacties Link kopieren
Probeer er allebei een beetje ontspannen in te staan. Ik weet niet hoe oud jullie zijn en of jullie elkaars eerste zijn?
Gewoon lekker blijven oefenen... komt vast goed.
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Hoe oud is hij? Ben jij zijn eerste vriendin?
Alle reacties Link kopieren
Geef het tijd. Mannen zijn geen machines, net zoals jij dat niet bent. Pas wanneer hij ontevredenheid laat blijken is er reden tot zorg, wat met 2 maanden echt nog niet het geval is.
bedankt voor je reactie! :heart:

Hij is 27 en ik 21. We hebben beide voor elkaar sex gehad en relaties. Heb het met mijn vorige relaties niet meegemaakt vandaar dat ik er mee zit.
Alle reacties Link kopieren
Yasmint schreef:
19-11-2017 18:20
bedankt voor je reactie! :heart:

Hij is 27 en ik 21. We hebben beide voor elkaar sex gehad en relaties. Heb het met mijn vorige relaties niet meegemaakt vandaar dat ik er mee zit.
Kom jij altijd klaar door penetratie, TO?
_Amand schreef:
19-11-2017 18:29
Kom jij altijd klaar door penetratie, TO?
Niet altijd. 7 van de 10 keer wel. Maar wanneer het niet lukt speelt hij wat en dan komt het goed. Vind het ook jammer voor hem. Wil dat hij er ook van geniet.
Maar heb je echt het gevoel dat hij er niet zo van geniet?
Alle reacties Link kopieren
Yasmint schreef:
19-11-2017 18:33
Niet altijd. 7 van de 10 keer wel. Maar wanneer het niet lukt speelt hij wat en dan komt het goed. Vind het ook jammer voor hem. Wil dat hij er ook van geniet.
Je pijpt hem wel klaar wanneer hij van penetratie niet klaarkomt, neem ik aan?
ZaraZara100 schreef:
19-11-2017 18:37
Maar heb je echt het gevoel dat hij er niet zo van geniet?

Als ik er zo aan denk ziet er naar uit van wel. Ook dat hij ieder keer naar bed wilt, zegt ook wel wat. Maar als we in bed liggen krijgt hij of geen stijve of komt hij niet klaar...
_Amand schreef:
19-11-2017 18:39
Je pijpt hem wel klaar wanneer hij van penetratie niet klaarkomt, neem ik aan?
Nee 😳.. hij gaan dan tegen me aan liggen geeft een kus op mn schouder. Zovan het is klaar en goed zo. Vind het ongemakkelijk om daarna nog verder te gaan. Misschien moet ik dat is proberen ja
Alle reacties Link kopieren
Drinkt hij veel? Gebruikt hij drugs?

Als hij op deze leeftijd al erectie problemen heeft wordt dat vast niet beter als hij ouder wordt.

Ik zou er geen zin meer in hebben.
Dat hij de eerste paar keer nerveus is oke. Maar nu nog steeds.
Alle reacties Link kopieren
Yasmint schreef:
19-11-2017 18:43
Nee 😳.. hij gaan dan tegen me aan liggen geeft een kus op mn schouder. Zovan het is klaar en goed zo. Vind het ongemakkelijk om daarna nog verder te gaan. Misschien moet ik dat is proberen ja
Nou, het is totaal niet mijn plek om om iemand voor te schrijven hoe mensen seks moeten hebben, maar klaarkomen is toch echt wel een dingetje dat niet te onderschatten is.

Zoals ik het nu aan de hand van je laatste post lees menen zowel jij als hij dat uitsluitend jouw orgasme belangrijk is, wat gewoon echt niet gaat werken op de lange termijn (ook niet als het omgekeerd zou zijn).

Hij voelt dat hij faalt, jij voelt dat hij voelt dat hij faalt. Misschien denkt hij wel dat er geen andere manier is, en van jou weten we dat je er niet eens aan gedacht hebt dat er een andere manier is.

Seks gaat vooral over jezelf volkomen vrij voelen. Dus: wanneer jij wilt dat hij klaarkomt, doe je niets liever dan wat er ook nodig is om hem klaar te laten komen, ongeacht wat hij vindt dat hij van jou zou mogen verwachten.
Gebruikt hij medicijnen die als bijwerking erectieproblemen hebben?
Alle reacties Link kopieren
Probeer er niet zoveel om te stressen en blijf proberen, misschien op verschillende manieren (genoeg verschillende standjes, pijpen tussen de seks door.. etc) Praat er met elkaar over.

Mijn vriend komt ook nooit snel klaar. Hij is bij zijn ex in 2 jaar tijd nooit klaargekomen door penetratie. Met mij lukte het na 1 maand, en sindsdien komt hij letterlijk altijd klaar. Ik denk dat het iets psychisch was waar hij zich overheen moest zetten.
Alle reacties Link kopieren
Collision schreef:
19-11-2017 18:55
en sindsdien komt hij letterlijk altijd klaar. Ik denk dat het iets psychisch was waar hij zich overheen moest zetten.
Dat kan heel goed het geval zijn bij de vriend van TO. Seks zit vooral tussen je oren, nog even naast je persoonlijke voorkeuren en mogelijke medische problemen.
_Amand schreef:
19-11-2017 18:29
Kom jij altijd klaar door penetratie, TO?
Dit lijkt me geen logische vergelijking. Je kent dat verhaal over de bloemetjes en de bijtjes? :p

Vrouwen komen maar heel zelden door penetratie klaar. Bij mannen is dat gelukkig niet het geval.

Desalniettemin snap ik de onzekerheid van TO. Ik vind dat jouw vriend het goed aanpakt door er geen groot ding van te maken. Dan komt er alleen maar meer druk op de ketel. Hoe gaat het als je hem van begin tot eind pijpt of aftrekt? Dus zonder penetratie?
Mijn ex vriend had dit ook, hij zei dat hij dat in elke nieuwe relatie had ivm spanning en het nieuwe :) Na een paar maanden was die fase voorbij en lukte het wel altijd. Heeft je vriend het in vorige relaties ook zo gehad? Ik zou er niet teveel mee bezig gaan nu, leg je er alleen meer druk op. Even afwachten en als het over een poos nog zo is, er een goed gesprek over beginnen?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dan juist weer dat de vriend van TO wellicht gebukt gaat onder het ‘moeten’ presteren in de vorm van het vullen van TO’s vagina met zijn zaad, wat om de een of andere reden niet zo makkelijk gaat.
Hij antwoordde dat hij opgewonden raakt van zoenen, vertel je. Heb je daarna ook wel eens gevraagd wat hij lekker vindt?
Hij kan je ook laten zien hoe hij masturbeert en klaarkomt, maar ik weet niet of hij dat durft.

Ik vind het trouwens knap dat jij zeven van de tien keer door penetratie een orgasme krijgt. Er zijn best veel vrouwen die alleen door clitorale stimulatie klaarkomen, nooit door slechts vaginale.
sugarmiss schreef:
19-11-2017 18:49
Drinkt hij veel? Gebruikt hij drugs?

Als hij op deze leeftijd al erectie problemen heeft wordt dat vast niet beter als hij ouder wordt.

Ik zou er geen zin meer in hebben.
Dat hij de eerste paar keer nerveus is oke. Maar nu nog steeds.

Hij drinkt wel af en toe een biertje ja. Ieder weekend. Maar hij is erg gefocust op zn sport en lichaam. Party drugs alleen.

Dat vond ik dus ook
_Amand schreef:
19-11-2017 18:51
Nou, het is totaal niet mijn plek om om iemand voor te schrijven hoe mensen seks moeten hebben, maar klaarkomen is toch echt wel een dingetje dat niet te onderschatten is.

Zoals ik het nu aan de hand van je laatste post lees menen zowel jij als hij dat uitsluitend jouw orgasme belangrijk is, wat gewoon echt niet gaat werken op de lange termijn (ook niet als het omgekeerd zou zijn).

Hij voelt dat hij faalt, jij voelt dat hij voelt dat hij faalt. Misschien denkt hij wel dat er geen andere manier is, en van jou weten we dat je er niet eens aan gedacht hebt dat er een andere manier is.

Seks gaat vooral over jezelf volkomen vrij voelen. Dus: wanneer jij wilt dat hij klaarkomt, doe je niets liever dan wat er ook nodig is om hem klaar te laten komen, ongeacht wat hij vindt dat hij van jou zou mogen verwachten.

Het is absoluut niet het geval dat ik alleen aan mij zelf denk. Ik heb vaker verschillende dingetjes geprobeerd. Maar als hij het opgeeft en rustig gaat liggen ga ik niet verder pushen om het af te maken. Het is ook allemaal best nieuw. We zijn pas 2 maanden samen. Ik neem je tips zeker mee!
Collision schreef:
19-11-2017 18:55
Probeer er niet zoveel om te stressen en blijf proberen, misschien op verschillende manieren (genoeg verschillende standjes, pijpen tussen de seks door.. etc) Praat er met elkaar over.

Mijn vriend komt ook nooit snel klaar. Hij is bij zijn ex in 2 jaar tijd nooit klaargekomen door penetratie. Met mij lukte het na 1 maand, en sindsdien komt hij letterlijk altijd klaar. Ik denk dat het iets psychisch was waar hij zich overheen moest zetten.
Oh geeft me een stuk rustiger gevoel dit. Misschien komt het bij hem ook wel goed. Hoop ik haha
Nav__ schreef:
19-11-2017 19:08
Dit lijkt me geen logische vergelijking. Je kent dat verhaal over de bloemetjes en de bijtjes? :p

Vrouwen komen maar heel zelden door penetratie klaar. Bij mannen is dat gelukkig niet het geval.

Desalniettemin snap ik de onzekerheid van TO. Ik vind dat jouw vriend het goed aanpakt door er geen groot ding van te maken. Dan komt er alleen maar meer druk op de ketel. Hoe gaat het als je hem van begin tot eind pijpt of aftrekt? Dus zonder penetratie?
Ik vind het ook erg lief van hem. Als ik heb pijp of aftrek geeft hij aan dat hij het lekker vindt maar komt niet klaar. Na een tijdje wilt het zelf door naar penetratie.
Alle reacties Link kopieren
Yasmint schreef:
19-11-2017 19:41

Maar hij is erg gefocust op zn sport en lichaam.
Gebruikt hij anabolen?
Die staan er om bekend dat ze erectie stoornissen veroorzaken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven