wanneer beginnen met de pil?

19-11-2017 18:18 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb een jongen leren kennen van mijn leeftijd ook 25. We zijn een paar keer op date geweest, maar nog niet naar elkaar uitgesproken of het nou echt serieus is. Denk erover na om aan de pil te gaan, ook vanwege buikkrampen met ongesteldheid. Wat zouden jullie doen, of echt wachten tot het serieus is.
Wachten met beginnen met de pil? Wachten met neuken? Wachten tot de jongen een man is?
Alle reacties Link kopieren
je moet aan de pil gaan, wanneer jij dit wil. maarruh, mocht je seks hebben met deze jongen, dan hoop ik dat je verstandig genoeg bent om niet alleen de pil te gebruiken. van de pil kun je tenslotte nog steeds soa's krijgen..
Ik zou er mee beginnen. Ookal wordt het niet serieus heb je toch wat aan de pil voor je pijn klachten tijdens je menstruatie.
Alle reacties Link kopieren
deb42 schreef:
19-11-2017 18:28
je moet aan de pil gaan, wanneer jij dit wil. maarruh, mocht je seks hebben met deze jongen, dan hoop ik dat je verstandig genoeg bent om niet alleen de pil te gebruiken. van de pil kun je tenslotte nog steeds soa's krijgen..
ook condoom inderdaad of soa en hiv test van tevoren
Alle reacties Link kopieren
Alleen al vanwege die buikkrampen zou ik aan de pil gaan.

Ik heb geen relatie en slik de pil, gewoon tegen het hele ongesteld worden. Ik heb ook geen krampen en rugpijn meer. Ook is het allemaal lekker voorspelbaar geworden :thumbsup:
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
Liever veel te vroeg aan de pil dan 1 tel te laat....

En gebruik inderdaad ook condooms als je het gaat doen
Alle reacties Link kopieren
Ik zou aan de pil gaan als ik jou was.
Als je dat niet doet en het condoom scheurt/je vergeet hem een keer/doet hem niet om in the heat of the moment, dan is er een kans dat je zwanger raakt. Wil je dat risico lopen? Zo nee, maak een afspraak met je huisarts voor de pil.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
ik zou condooms gebruiken word het een relatie dan aan de pil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven