pijn bij het vrijen

22-11-2017 17:58 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lang verhaal kort:

Ik ben begin 30.
Bij huidige sekspartner pijn bij het vrijen. Is geen liefdesrelatie, ook geen fwb. Nog het meest te vergelijken met een gigolo -> niet nuttig om hier dieper op in te gaan.
Is een beetje kunstmatig omdat de dag dat we afspreken al weken vast ligt. Zin hebben kan je niet vooraf plannen.

Concreet:

Man in kwestie is normaal geschapen.
Zijn penis is aan de basis wat dikker dan de rest vd schacht.
Voorspel is lang genoeg.
Ik ben vochtig genoeg (mede met dank aan medicatie die zorgt dat ik vochtig genoeg ben -> gevraagd aan dokter).
Hij heeft een stevige erectie.
We vrijen met condoom, ik doe daar nog een beetje glijmiddel over + tussen mijn schaamlippen ook.
Ik vraag telkens om zachtjes te penetreren, vooraf wrijft hij met z'n penis nog tussen m'n schaamlippen zodat ik de tijd heb om te ontspannen.
Pijn is gelegen aan het begin van m'n vagina. Telkens de eerste +/- 15 à 30 seconden (gokje). Pijn is niet extreem, wel onaangenaam.
Ik durf dit niet altijd aan te geven.
Nadien geen pijn meer.

Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Dokter...
Andere lover?
Alle reacties Link kopieren
yourlocalhero schreef:
22-11-2017 18:15
Dokter...
Bij eerdere sekspartners had ik geen pijn -> ook betaalde seks.
Bij mijn weten geen schimmelinfectie of soa (steeds veilig).
Sorry, ben koppig.
w817 wijzigde dit bericht op 22-11-2017 19:04
4.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Uomo schreef:
22-11-2017 18:55
Andere lover?
Ze zijn helaas niet dik gezaaid :| in deze categorie.
Voor de rest doet ie het wel goed hoor ;)
Als ik wel aangeef dat het pijn doet, doet ie het rustiger aan/past hij de penetratie aan zodat de pijn dan minder is/weg is.
Alle reacties Link kopieren
Niet direct tips, wel vragen, als dat mag :
Heb je ook pijn wanneer je het zelf doet (met vingers of dildo) ?
Kun je het niet plannen wanneer jij zin hebt ?

Ik vind het wel ernstig dat je het niet durft aan te geven terwijl jij betaalt.
Dan zou het toch alleen om jouw genot moeten gaan ?
Misschien iets anders doen dan neuken, of eerst iets anders ?
nounou
W817 schreef:
22-11-2017 19:01
Ze zijn helaas niet dik gezaaid :| in deze categorie.
Voor de rest doet ie het wel goed hoor ;)
Als ik wel aangeef dat het pijn doet, doet ie het rustiger aan/past hij de penetratie aan zodat de pijn dan minder is/weg is.
ik wordt toch nieuwsgierig..betaald en niet dik gezaaid?
Alle reacties Link kopieren
zazamaenade schreef:
22-11-2017 19:09
Niet direct tips, wel vragen, als dat mag :
Heb je ook pijn wanneer je het zelf doet (met vingers of dildo) ?
Kun je het niet plannen wanneer jij zin hebt ?

Ik vind het wel ernstig dat je het niet durft aan te geven terwijl jij betaalt.
Dan zou het toch alleen om jouw genot moeten gaan ?
Misschien iets anders doen dan neuken, of eerst iets anders ?
Vingers of "dildo op ware grootte" doen geen pijn -> als ik masturbeer is dit een tikje anders, ik ben dan wel opgewonden en masturbeer omdat ik zin heb. Eerdere sekspartners ook pijnloos.
Misschien nog te gespannen.
Plannen wanneer ik zin heb is niet mogelijk.

Klopt, ik zou zeker moeten aangeven dat het pijn doet, is nooit de bedoeling uiteraard. Als ik het niet aangeef kan hij het niet weten.

Voorspel is compleet en lang genoeg. Hij laat me clitoraal al komen, dus op dat vlak is het wel oké.

Enige verschil met andere sekspartners (heb er nog niet zoveel) is dat zijn penis wat dikker is aan de basis.
Voor de rest wel een lieve, zachte man hoor, ook tijdens de seks.
Alle reacties Link kopieren
Uomo schreef:
22-11-2017 19:17
ik wordt toch nieuwsgierig..betaald en niet dik gezaaid?
sekswerker voor mensen met een handicap (handicap kan zeer breed zijn)
buiten Nederland
W817 schreef:
22-11-2017 19:19
sekswerker voor mensen met een handicap (handicap kan zeer breed zijn)
buiten Nederland
Ah op die manier..ja dat is dan wat lastiger wisselen ja.
Alle reacties Link kopieren
Uomo schreef:
22-11-2017 19:22
Ah op die manier..ja dat is dan wat lastiger wisselen ja.
Idd ;) :-[
Briljante nickname op het forum trouwens, mijn complimenten :)
Alle reacties Link kopieren
W817 schreef:
22-11-2017 19:18
Vingers of "dildo op ware grootte" doen geen pijn -> als ik masturbeer is dit een tikje anders, ik ben dan wel opgewonden en masturbeer omdat ik zin heb. Eerdere sekspartners ook pijnloos.
Misschien nog te gespannen.
Plannen wanneer ik zin heb is niet mogelijk.

Klopt, ik zou zeker moeten aangeven dat het pijn doet, is nooit de bedoeling uiteraard. Als ik het niet aangeef kan hij het niet weten.

Voorspel is compleet en lang genoeg. Hij laat me clitoraal al komen, dus op dat vlak is het wel oké.

Enige verschil met andere sekspartners (heb er nog niet zoveel) is dat zijn penis wat dikker is aan de basis.
Voor de rest wel een lieve, zachte man hoor, ook tijdens de seks.
Het enige dat ik kan bedenken, maar dat zal je zelf ook wel bedacht hebben : jij bovenop.
Glaasje wijn of een paar haaltjes van een joint om te ontspannen al geprobeerd ?
Hopelijk krijg je reacties waar je meer aan hebt :bonk:
nounou
Laat hij je clitoraal komen tijdens het voorspel? Dan zou je toch ontspannen genoeg zijn voor een penetratie, lijkt me.

Nog meer glijmiddel? En dan specifiek op de plek waar het pijn doet. Misschien is het de oppervlakkige huid die dan geïrriteerd raakt en gebeurt dit niet als je er extra glijmiddel op doet.
Alle reacties Link kopieren
@zazamaenade
normaal beginnen we idd met hij bovenop.
bij ik bovenop voel ik niet zoveel (dat is best wel lullig :proud: :facepalm: ), bewegen is moeilijk, ik krijg snel kramp :bonk:
plus als ik m'n bekkenbodemspieren aanspan krijg ik klachten dat hij te snel gaat komen :nope:

Voor alcohol of joint pas ik :nooo:

Toch bedankt voor de tips ;)
Alle reacties Link kopieren
Valeriaansnoepje schreef:
22-11-2017 19:48
Laat hij je clitoraal komen tijdens het voorspel? Dan zou je toch ontspannen genoeg zijn voor een penetratie, lijkt me.

Nog meer glijmiddel? En dan specifiek op de plek waar het pijn doet. Misschien is het de oppervlakkige huid die dan geïrriteerd raakt en gebeurt dit niet als je er extra glijmiddel op doet.
Ja, clitoraal orgasme tijdens voorspel.
Ik doe "voor de zekerheid" dus nog wat glijmiddel tussen mijn schaamlippen. (dat is al drie keer vocht: mijn eigen vocht, glijmiddel bij mij en bij hem)
Pijn zit binnenin vagina.

Ik zal volgende keer m'n mond op tijd opendoen :idee: (om te praten hé in dit geval)
Alle reacties Link kopieren
Huisarts! Dit zijn vrij veel voorkomende problemen. Maar een huisarts zal je waarschijnlijk ook willen testen op soa's. De pijn bij het vrijen is namelijk een symptoom. En zolang de oorzaak niet bekend is, is het vaak een kwestie van uitsluiten... Lees: https://testalize.me/blog/5-symptomen-chlamydia/.
Alle reacties Link kopieren
Reacties nog steeds welkom.
Ik zal vast niet de enige zijn met dit probleem?
Alle reacties Link kopieren
Chlamydia is het volgens mij niet (steeds veilig gevreeën), herken de rest van de symptomen niet.

Bedankt voor jullie reacties!
Alle reacties Link kopieren
W817 schreef:
23-11-2017 11:32
Chlamydia is het volgens mij niet (steeds veilig gevreeën), herken de rest van de symptomen niet.

Bedankt voor jullie reacties!
Veilig vrijen is geen 100% garantie dat je gevrijwaard blijft van een SOA. Denk aan bijvoorbeeld Herpes. Ik wil hiermee niet zeggen dat je een SOA hebt, maar een bezoekje aan een (huis)arts kan geen kwaad. Betere tip kun je eigenlijk niet krijgen; een juiste diagnose kunnen (en mogen!) we hier niet geven.
wilhetnietweten wijzigde dit bericht op 23-11-2017 12:58
Reden: Interpunctie
0.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik had een vergelijkbaar iets (ben 32), maar mij belemmerde het wel. Een FWB, normaal geschapen en ik altijd pijn bij de ingang. Ik verkrampte dan telkens. Lang voorspel en glijmiddel konden dit niet voorkomen. Vingers gingen wel. Volgens mijn huisarts heb ik Vulvair Vestibulitis en vaginisme.
Dit was mijn 1e sekspartner. Na hem heb ik nog niemand gehad dus ik heb alleen die ervaring. Ik zal het pas weten als ik weer iemand heb. Maar ik zie dat niet gauw gebeuren. Aangezien ik blijkbaar meer voor iemand moet voelen en ik nog nooit verliefd ben geweest. Daar komt ook bij dat ik een einzelgänger ben.
Ach gut..hondenmens.. je krijgt een dikke knuffel van dit kattenmens :hug:

hoop dat je je dekseltje vindt
Alle reacties Link kopieren
Uomo schreef:
24-11-2017 17:35
Ach gut..hondenmens.. je krijgt een dikke knuffel van dit kattenmens :hug:

hoop dat je je dekseltje vindt
Dank je. Ik vind mijn singleleven overigens heerlijk rustig. Geen schoonouderverplichtingen. Maar soms speelt de angst dat ik nooit ga weten wat fijne seks is. Dat iets dat voor de meeste mensen een weet is, voor mij een vraag blijft.
Je kan prima gelukkig zijn zonder seks, maar fijne seks als resultaat van liefde, genegenheid, samen in een bubbel zitten, het is de moeite waard om te ontdekken.

Maar het is ook de oorzaak van veel ellende..veel mensen vinden monogaam zijn moeilijk omdat de fijnste seks een periode is..in het begin is het zoeken, dan is het heel fijn, en dat wordt het weer minder.
Heb je bij een ander standje ook pijn? Hondjes ofzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven