Geen seks

23-11-2017 10:53 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
27/11 update. 👇🏻
anoniem_359370 wijzigde dit bericht op 28-11-2017 00:26
99.26% gewijzigd
Je moet je niet aanstellen, je moet het er maar mee doen en koop maar een vibrator? Nou, echt inderdaad de man van je leven. Wat een hork.
Alle reacties Link kopieren
- En wat is je relatie waard als je deze intimiteit niet meer kan delen?

Heel weinig
Dus: praten, oplossing zoeken
of
Bij hem weg
Alle reacties Link kopieren
Je bent nog geen jaar samen, dit belooft echt niet veel goeds voor de toekomst. Wil je hier je hele leven mee doorgaan? Je bent nog zo jong.
En je begeert voelen is best wel van belang in een relatie.

Zijn reactie vind ik werkelijk gemeen. Jouw probleem, dus zoek het zelf maar uit. Zo heb je ook niet gereageerd op zijn geldproblemen.
Jullie maken elkaar niet gelukkig, wegwezen dus.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me nog voorstellen dat hij wegens stress geen behoefte heeft aan seks. En daar zelf ook moeite mee heeft, dat daar de botheid vandaan komt. Zelfbescherming. Maar het is natuurlijk iets dat je moet bespreken. Dat je het mist, dat je intimiteit mist, dat seks ook ontspannend zou kunnen werken. Een tijdje minder/geen door omstandigheden kan altijd, maar een half jaar binnen een relatie is echt lang. Ik zou het gesprek aanzwengelen, zonder beschuldigingen, maar wel duidelijk maken dat jij niet het klaarkomen maar het samen vrijen enorm mist.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
Een relatie zonder seks is geen relatie. Klinkt misschien bot, maar wees blij dat je er nu achter komt en niet over tien jaar met kinderen. Sterkte!
robbie75 schreef:
23-11-2017 11:29
Een relatie zonder seks is geen relatie. Klinkt misschien bot, maar wees blij dat je er nu achter komt en niet over tien jaar met kinderen. Sterkte!
Als je geen seks hebt komen er ook geen kinderen... :lightbulb:
Alle reacties Link kopieren
Je geld terugvragen en wegwezen.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je dit moet bespreken met je vriend. Jij voelt je duidelijk niet gelukkig in een relatie zonder seks, wat ontzettend logisch is. Jouw vriend heeft stress. Wil hij daar niet van af? Probeer samen te praten over wat je van elkaar verwacht in jullie relatie en kijk samen met je vriend welke mogelijkheden er zijn om van zijn stress af te komen. Stress is ontzettend ongezond voor jezelf, maar ook voor je relatie blijkt maar.

Ga een goed gesprek aan met je vriend en neem de tijd voor dat gesprek. Probeer goed naar elkaar te luisteren en te zoeken naar oplossingen en mogelijkheden.
Je zit in een relatie met een man die geld problemen heeft en die wél jou probleem maakt, of in ieder geval jou hulp accepteert, maar die jou niet wil bijstaan of helpen over een oplossing na te denken als jij een probleem hebt. En dat terwijl zijn probleem (geld) zonder jou veroorzaakt is, en jou probleem (geen sex) door hem veroorzaakt is. Dit beloofd niet veel goeds voor mogelijke toekomstige problemen binnen jullie relatie. Ik zou niet bij deze man blijven, het klinkt als een jaar vol drama en met weinig liefde.
Wat zoek je als 19-jarige in hemelsnaam bij iemand met zulke grote problemen
Jullie hebben het goed samen?!
Huh?!
Alle reacties Link kopieren
Nou zeg, is er eens een TO van 19 die in keurige, bijna poëtische volzinnen schrijft, krijgt ze niet eens een complimentje. Bij deze!
Hips, hopsakee en pierlala.
Alle reacties Link kopieren
Het verschil tussen een relatie en een vriendschap heeft mede te maken met het al dan niet hebben van seks.
Seks is ook iets wat mensen heel kwetsbaar maakt, zeker als het om veelvuldig afwijzen gaat. Dat doet iets met je... Een partner die echt om je geeft zal je dat niet te vaak aandoen. Los daarvan is het heerlijk spannend en kan je wederzijds heel veel binding ervaren.
De situatie die jij omschrijft zou ik niet meer accepteren. Sterker nog, klaar ermee en echt geen weg meer terug. Waar eindigt dit als het nu al zo vreemd gaat.
Stress hebben we allemaal bij pieken en dalen maar seks is een geweldig middle om onwijs te ontspannen. Ik ben zelf een vent en kan me hier werkelijk niets bij voorstellen.
Alle reacties Link kopieren
Zorg dat het zwart op wit komt dat hij het financiële stuk netjes met je afhandelt en maak het uit.

En voor de toekomst: geld uitlenen is iets zakelijks. Zie dat los van de relatie die je hebt.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
ZetHetRaamOpen schreef:
23-11-2017 12:47
Je zit in een relatie met een man die geld problemen heeft en die wél jou probleem maakt, of in ieder geval jou hulp accepteert, maar die jou niet wil bijstaan of helpen over een oplossing na te denken als jij een probleem hebt. En dat terwijl zijn probleem (geld) zonder jou veroorzaakt is, en jou probleem (geen sex) door hem veroorzaakt is. Dit beloofd niet veel goeds voor mogelijke toekomstige problemen binnen jullie relatie. Ik zou niet bij deze man blijven, het klinkt als een jaar vol drama en met weinig liefde.
+1
Alle reacties Link kopieren
TO

Kom je nog schrijven ?
en hoe gaat het nu, na de reacties. ?
Alle reacties Link kopieren
Al was je 40, dan nog was je veel te jong om met een seksloos leven in een relatie genoegen te nemen. Daar wordt geen gezond mens gelukkig van, dat is enkel een recept voor duurzame frustratie.
ZetHetRaamOpen schreef:
23-11-2017 12:47
Je zit in een relatie met een man die geld problemen heeft en die wél jou probleem maakt, of in ieder geval jou hulp accepteert, maar die jou niet wil bijstaan of helpen over een oplossing na te denken als jij een probleem hebt. En dat terwijl zijn probleem (geld) zonder jou veroorzaakt is, en jou probleem (geen sex) door hem veroorzaakt is. Dit beloofd niet veel goeds voor mogelijke toekomstige problemen binnen jullie relatie. Ik zou niet bij deze man blijven, het klinkt als een jaar vol drama en met weinig liefde.
Dit zou voor mij echt een deal breaker zijn. Waarom accepteer je dit?
Alle reacties Link kopieren
Hm stress kan een grote rol spelen..

Zijn jullie wel intiem zonder sex? dat wil zeggen..zoenen, en knuffelen jullie elkaar? want dat is erg belangrijk in een relatie en zorgt ook voor een gevoel van verbondenheid. Zonder dat er een "moetje" op zit..dat er gepresteerd moet worden zeg maar.

Ik zou daar toch weer over in gesprek gaan op een liefdevolle manier, als hij een bot antwoord geeft als dan koop je maar een vibrator.
Maar hem duidelijk dat het daar niet om gaat maar dat je de intimiteit mist.

Mocht hij daar niet voor openstaan en jouw gevoelens daar in negeren dan denk ik dat je inderdaad beter af bent zonder hem. Want dat is gewoon heel erg pijnlijk en verdrietig. Een relatie gaat er om dat je samen tot oplossingen komt die voor beide werken.
Apatura schreef:
23-11-2017 11:43
Je geld terugvragen en wegwezen.
Dit. Deze man is een probleemgeval. Dat wil je toch niet TO. Je bent 19.
Alle reacties Link kopieren
Wegwezen bij die man en zoek iemand die wel begrip voor je heeft. Klinkt bot, maar als hij nu als zo naar je reageert, dan voorspelt dat weinig goeds voor de toekomst. Sterkte meid met je beslissing!!
Alle reacties Link kopieren
Ik had gisteren alleenstaande sex. Iedereen had sex en ik stond alleen
Je bent 19! Ga lekker van t leven genieten ipv nu al in een ingekakte relatie vast te zitten. En koop een gieie vieb!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven