Verleiden

27-11-2017 17:22 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Mijn vriendin heeft de laatste tijd vrij weinig zin in seks. Nou wilde ik proberen haar te verleiden, maar ik heb dus echt geen idee hoe ik dat moet aanpakken. Daarom is mijn vraag hoe ik dat moet doen?

Laat het me weten!
Bedankt alvast!

P.s. Ik ben zelf ook een meisje
Alle reacties Link kopieren
Misschien je vriendin vragen waardoor het komt en wat haar positief prikkelt?
Alle reacties Link kopieren
Niets geilers dan een man die het huishouden doet (heb ik hier weleens gelezen). Dus even een schort aan (niets eronder natuurlijk) en met de stofzuiger en mop eens flink tekeer gaan.

Graag gedaan en veel plezier!
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Lekker koken voor haar, tafel mooi dekken met een roos en kaarsjes, mousserend wijntje, goede muziek. Open haardje aan of een open haard DVD, lingeriesetje cadeau doen, parfum, sieraad. Complimentjes geven, verleidelijk glimlachen, haar stoel aanschuiven en naar achter schuiven als ze gaat zitten of staan. Dansen.
Without music life would be a mistake.
Earth without art is just.... Eh?

There is no love that is not an echo.
Alle reacties Link kopieren
zoetjerminder schreef:
27-11-2017 17:26
Niets geilers dan een man die het huishouden doet (heb ik hier weleens gelezen). Dus even een schort aan (niets eronder natuurlijk) en met de stofzuiger en mop eens flink tekeer gaan.

Graag gedaan en veel plezier!
Sneu voor TO, waar haalt ze die man vandaan?
Alle reacties Link kopieren
Eens met lachatteblanche.
En gewoon weer quality time nemen.
Luisteren naar haar dag en verdiepende vragen stellen. Haar het gevoel geven dat ze belangrijk voor je is.
Alle reacties Link kopieren
LeesMee schreef:
27-11-2017 17:30
Sneu voor TO, waar haalt ze die man vandaan?
:HA:
Without music life would be a mistake.
Earth without art is just.... Eh?

There is no love that is not an echo.
Alle reacties Link kopieren
LaChatteBlanche schreef:
27-11-2017 17:28
Lekker koken voor haar, tafel mooi dekken met een roos en kaarsjes, mousserend wijntje, goede muziek. Open haardje aan of een open haard DVD, lingeriesetje cadeau doen, parfum, sieraad. Complimentjes geven, verleidelijk glimlachen, haar stoel aanschuiven en naar achter schuiven als ze gaat zitten of staan. Dansen.
Lingeriesetje aantrekken ! ;-D TO is volgens TO ook een meisje, of laten we zeggen een vrouw.
Hoewel niet iedereen van lingerie houdt, en er echt wel heel veel verschillen zijn in stijl.
nounou
Alle reacties Link kopieren
LeesMee schreef:
27-11-2017 17:30
Sneu voor TO, waar haalt ze die man vandaan?
Als huishoudelijke hulp inhuren, dan heeft zij tijd om haar vriendin te verleiden !
nounou
Alle reacties Link kopieren
zazamaenade schreef:
27-11-2017 17:37
Als huishoudelijke hulp inhuren, dan heeft zij tijd om haar vriendin te verleiden !
:lightbulb:
Alle reacties Link kopieren
Voordat je alles uit de kast trekt ter verleiding van je vriendin, voordat je met een dikke teleurstelling zit zou ik in jouw plaats eerst willen weten wat er aan de hand is en waarom ze weinig zin heeft in seks.
Dat lijkt me handiger dan lingerie tips e.d.
...
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties.

Uiteraard heb ik het al met haar besproken. Alleen weet ze zelf ook niet waardoor het komt. Daarom wilde ik dit proberen, om te kijken of dat verschil maakt.

Eten koken, kaarsjes aan en oprechte gesprekken zijn dagelijkse gang van zaken. Ik denk dus ook niet dat dit verschil gaat maken. Cadeaus krijgt ze ook vrij regelmatige, iedere week wel. Dit is dus ook niet iets waardoor ze zich bijzonder zou voelen.
Alle reacties Link kopieren
xHeyx schreef:
27-11-2017 17:49
Bedankt voor jullie reacties.

Uiteraard heb ik het al met haar besproken. Alleen weet ze zelf ook niet waardoor het komt. Daarom wilde ik dit proberen, om te kijken of dat verschil maakt.

Eten koken, kaarsjes aan en oprechte gesprekken zijn dagelijkse gang van zaken. Ik denk dus ook niet dat dit verschil gaat maken. Cadeaus krijgt ze ook vrij regelmatige, iedere week wel. Dit is dus ook niet iets waardoor ze zich bijzonder zou voelen.
Misschien wat minder zoete romantiek en wat meer testosteron?
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
27-11-2017 17:41
Voordat je alles uit de kast trekt ter verleiding van je vriendin, voordat je met een dikke teleurstelling zit zou ik in jouw plaats eerst willen weten wat er aan de hand is en waarom ze weinig zin heeft in seks.
Dat lijkt me handiger dan lingerie tips e.d.
Heb je helemaal gelijk in, hier had ik geen moment aan gedacht.
Without music life would be a mistake.
Earth without art is just.... Eh?

There is no love that is not an echo.
Alle reacties Link kopieren
LeesMee schreef:
27-11-2017 17:51
Misschien wat minder zoete romantiek en wat meer testosteron?
Tja, 2 meiden.. lijkt me erg lastig. Dan zal ze ervoor moeten kiezen naar iemand anders te gaan. Dat doet ze niet. Lijkt me dus niet wat ze wil.
Alle reacties Link kopieren
Dan moet je maar een keer tijdens die diepgaande gesprekken vragen wat haar zou kunnen verleiden omdat jij het niet weet.
Without music life would be a mistake.
Earth without art is just.... Eh?

There is no love that is not an echo.
Alle reacties Link kopieren
xHeyx schreef:
27-11-2017 17:56
Tja, 2 meiden.. lijkt me erg lastig. Dan zal ze ervoor moeten kiezen naar iemand anders te gaan. Dat doet ze niet. Lijkt me dus niet wat ze wil.
Ik geloof niet dat “meiden” synoniem is voor “zoete romantiek”.
Alle reacties Link kopieren
Het is wel een bekend verschijnsel, hoor, lesbische beddendood :
http://ikvrouwvanjou.nl/2016/07/lesbian ... eddendood/

Niet dat je daar nu wat aan hebt :bonk:

Ken je het werk van Esther Perel ?
Zij zegt interessante dingen over seks in langerlopende relaties :
https://www.ted.com/talks/esther_perel_ ... anguage=nl
nounou
Alle reacties Link kopieren
LeesMee schreef:
27-11-2017 18:00
Ik geloof niet dat “meiden” synoniem is voor “zoete romantiek”.
Het ging ook over de testosteron, het mannelijke geslachtshormoon. Vrouwen bezitten het wel, maar in vele lagere concentraties.
Alle reacties Link kopieren
zazamaenade schreef:
27-11-2017 18:06
Het is wel een bekend verschijnsel, hoor, lesbische beddendood :
http://ikvrouwvanjou.nl/2016/07/lesbian ... eddendood/

Niet dat je daar nu wat aan hebt :bonk:

Ken je het werk van Esther Perel ?
Zij zegt interessante dingen over seks in langerlopende relaties :
https://www.ted.com/talks/esther_perel_ ... anguage=nl
Interessant. Ik ga er eens naar kijken!
Alle reacties Link kopieren
xHeyx schreef:
27-11-2017 18:06
Het ging ook over de testosteron, het mannelijke geslachtshormoon. Vrouwen bezitten het wel, maar in vele lagere concentraties.
Tsja, met al je diepgaande gesprekken snap je dus niet wat ik zeg EN heb je liever conclusies klaar dan even door te vragen. Ik kan wel verzinnen wat er mis gaat in je communicatie met je partner. En ik kan voorspellen welke reactie ik hier op krijg, dus succes verder!
Ik denk dat je vooral duidelijk kan zijn, afhankelijk van je exacte bedoelingen: wil je meer sensualiteit in je relatie en meer momenten met kussen, liefkozen en lief doen, of ruigere seks? Dan kan je ook iets suggestiever te werk gaan en bijvoorbeeld spontaan uit de kleren gaan...

Geen idee wat voor jullie het beste werkt. Praten kan echt wel oplossingen bieden op langere termijn om er samen aan te werken.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_358793 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 22:18
Reden: Zinloze topic
99.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gebruikt ze de pil? De pil kan libidoverlagend werken.
Alle reacties Link kopieren
Rubygloom schreef:
27-11-2017 19:48
Gebruikt ze de pil? De pil kan libidoverlagend werken.
Waarom zou een vrouw in een lesbische relatie de pil slikken ?
nounou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven