Betrouwbare sex dating sites

04-12-2017 19:02 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een (vrijgezelle) man met een gezond libido. Op dit moment niet op zoek naar een vaste levenspartner, maar wel naar een friend with benefits.

Sites te over, maar wat is nou die site waar ik een leuke vriendin kan vinden zonder eerst 1000 nepprofielen door te worstelen. Met andere woorden, als jullie dames voor zoiets in zijn, waar zou ik jullie kunnen vinden? Welke site(s) zouden jullie gebruiken?
Alle reacties Link kopieren
Niet, waarom denk je dat er hoeren bestaan?
Alle reacties Link kopieren
Tinder!
Sites waar je per berichtje moet betalen, zijn per definitie fake. Gratis sites trouwens ook. Met fake bedoel ik dat er heel veel nepprofielen op staan.

Betrouwbare sites zijn er zeker, maar je moet er wel voor willen betalen. SecondLove of Secret Flirt bijvoorbeeld. Als man zul je daar iets te bieden moeten hebben, de man/vrouw-verhouding ligt heel erg scheef. Met een goed profiel kun je daar best leuke contacten vinden. Hou er wel rekening mee dat je als vrouw veeeeeel berichtjes krijgt. Veel vrouwen nemen dan ook niet de moeite om iedereen te beantwoorden. Dat wordt al gauw bestempeld als nepprofiel, maar dat zit dus vaak anders.
AFF of een gewone datingsite, maar dan moet je wel duidelijk zijn qua doel.
Tinderr
Alle reacties Link kopieren
Babette2017 schreef:
04-12-2017 19:09
Niet, waarom denk je dat er hoeren bestaan?
Met een hoer bouw ik geen band, ik wil wel iets meer dan een gat. Ik wil haar leren kennen en weten hoe ik haar kan laten genieten, ik wil zelf toch ook genieten!
En een zelfstandige vrouw die ook van haar lichaam wil genieten met een regelmatig sex contact met dezelfde man, is bij mij echt geen hoer.
Alle reacties Link kopieren
Lothario schreef:
04-12-2017 19:22
Met een hoer bouw ik geen band, ik wil wel iets meer dan een gat. Ik wil haar leren kennen en weten hoe ik haar kan laten genieten, ik wil zelf toch ook genieten!
En een zelfstandige vrouw die ook van haar lichaam wil genieten met een regelmatig sex contact met dezelfde man, is bij mij echt geen hoer.
Woon jij in het sprookjesbos? Je wil geen gat, maar wel alleen seks en vooral geen relatie. Ik zou genoeg mannen kunnen vinden met wie ik lekker zou kunnen seksen en die hun best zouden doen voor mij, wat maakt jou speciaal? Er zijn overigens maar weinig vrouwen die zich voor zulke vrijblijvende seks laten lenen zonder de hoop te hebben op een relatie. Of die niet jaloers zijn als jij met een ander flirt/neukt. Daarvoor zijn er dus hoeren.
Hij wil gewoon een vaste fuckbuddy waarmee het ook op persoonlijk vlak klikt. Snap je werkelijk niet het verschil tussen dat, een hoer en een vaste relatie? Tjonge jonge
Alle reacties Link kopieren
Bloody_Mary schreef:
04-12-2017 19:54
Hij wil gewoon een vaste fuckbuddy waarmee het ook op persoonlijk vlak klikt. Snap je werkelijk niet het verschil tussen dat, een hoer en een vaste relatie? Tjonge jonge
Ja hoor dat snap ik wel, dat wil elke vrijgezelle man wel. Maar veel vrouwen willen dat niet en door het gebrek aan vrouwen die vrijblijvend seks willen hebben, bestaan er hoeren. Iets met vraag en aanbod. Dat zeg ik. Tjonge jonge
Alle reacties Link kopieren
Babette2017 schreef:
04-12-2017 19:50
Woon jij in het sprookjesbos? Je wil geen gat, maar wel alleen seks en vooral geen relatie. Ik zou genoeg mannen kunnen vinden met wie ik lekker zou kunnen seksen en die hun best zouden doen voor mij, wat maakt jou speciaal? Er zijn overigens maar weinig vrouwen die zich voor zulke vrijblijvende seks laten lenen zonder de hoop te hebben op een relatie. Of die niet jaloers zijn als jij met een ander flirt/neukt. Daarvoor zijn er dus hoeren.
Mooi gezegd Babette.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, die vrouwen zijn er ook. Heb al zo'n contact gehad, waren we allebij blij mee. Ze was en is zeker geen hoer.
Kan best. Niets mis mee
anoniem_358205 wijzigde dit bericht op 04-12-2017 23:48
93.30% gewijzigd
Babette2017 schreef:
04-12-2017 19:57
Ja hoor dat snap ik wel, dat wil elke vrijgezelle man wel. Maar veel vrouwen willen dat niet en door het gebrek aan vrouwen die vrijblijvend seks willen hebben, bestaan er hoeren. Iets met vraag en aanbod. Dat zeg ik. Tjonge jonge
Maar ze bestaan wel en hij vraagt alleen waar die te vinden.
Alle reacties Link kopieren
HaPu schreef:
04-12-2017 20:08
Nou, ik heb bijna een jaar een vaste scharrel gehad. Geen verplichtingen en verwachtingen, maar gewoon af en toe leuke seks, maar wel met respect voor elkaar en in goed vertrouwen. Ik ben altijd een beetje angstig geweest voor one night stands, omdat je niet weet met wie je thuis komt, dus iemand die je kent en vertrouwd en die je aantrekkelijk vind is dan een prima tussen weg. Nooit een relatie met hem gewild en andersom ook niet. We zijn er mee gestopt toen we beiden serieus gingen daten, maar staan nog steeds op goede voet met elkaar.
Zo zijn er heel veel vrouwen net als ik: wel een band willen, geen relatie.
Niets mis mee.
Herkenbaar hoor.
En als site kan ik sdc.com aanbevelen. Is weliswaar betaald maar wel veel minder kans op fakers.
Je kunt je ook als proeflid aanmelden.
pokkewijf wijzigde dit bericht op 04-12-2017 20:12
Reden: x
2.93% gewijzigd
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Babette2017 schreef:
04-12-2017 19:57
Ja hoor dat snap ik wel, dat wil elke vrijgezelle man wel. Maar veel vrouwen willen dat niet en door het gebrek aan vrouwen die vrijblijvend seks willen hebben, bestaan er hoeren. Iets met vraag en aanbod. Dat zeg ik. Tjonge jonge
Jouw standpunt is nu wel duidelijk. De jaren '50 willen jou graag terug :byee:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
pokkewijf schreef:
04-12-2017 20:14
Jouw standpunt is nu wel duidelijk. De jaren '50 willen jou graag terug :byee:
Wat een onaardige reactie. De huidige tijd van vrijblijvende seks, fwb' s enz is gewoon jammer. En het is gewoon zo dat meer vrouwen dan mannen moeite hebben met seks zonder liefde. Helaas. Ik snap lust echt heel goed, maar het is tegenwoordig bijna onmogelijk om een lekkere aantrekkelijke man te vinden die ook voor het complete plaatje wil gaan.

On topic, ga naar bijvoorbeeld second love of zoiets. Daar is duidelijk dat het alleen om vrijblijvende seks gaat.
Klaar mee
Alle reacties Link kopieren
lexa.nl
Zat vrouwen die daar uiteindelijk voor open staan. Wel een beetje mooi inkleden dus niet meteen 'hoi wil je neuken'.

En vergeet dit forum niet.
Alle reacties Link kopieren
Buffie schreef:
04-12-2017 20:31
Wat een onaardige reactie. De huidige tijd van vrijblijvende seks, fwb' s enz is gewoon jammer. En het is gewoon zo dat meer vrouwen dan mannen moeite hebben met seks zonder liefde. Helaas. Ik snap lust echt heel goed, maar het is tegenwoordig bijna onmogelijk om een lekkere aantrekkelijke man te vinden die ook voor het complete plaatje wil gaan.

On topic, ga naar bijvoorbeeld second love of zoiets. Daar is duidelijk dat het alleen om vrijblijvende seks gaat.
Ik vind de bijdragen van B. ook niet erg aardig. En ik denk dat wij in heel andere kringen verkeren. Maar die vrouwen, en ik, praten daar niet met Jan en alleman over. Juist om dit soort veroordelende reacties te voorkomen.
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Buffie schreef:
04-12-2017 20:31
Wat een onaardige reactie. De huidige tijd van vrijblijvende seks, fwb' s enz is gewoon jammer. En het is gewoon zo dat meer vrouwen dan mannen moeite hebben met seks zonder liefde. Helaas. Ik snap lust echt heel goed, maar het is tegenwoordig bijna onmogelijk om een lekkere aantrekkelijke man te vinden die ook voor het complete plaatje wil gaan.

On topic, ga naar bijvoorbeeld second love of zoiets. Daar is duidelijk dat het alleen om vrijblijvende seks gaat.
Een aantal zaken zijn inmiddels toch wel achterhaald. Het idee dat vrouwen meer moeite hebben met seks zonder liefde bijvoorbeeld. Tenzij je het hebt over het feit dat vrouwen nog altijd ingeprent krijgen dat ze een slet zijn wanneer ze genieten van die vrijblijvende seks.
Er zijn genoeg vrouwen die gewoon genieten en wel degelijk voor het moment geen relatie willen maar een sv.

Wat ook achterhaald is dat mannen alleen maar vrijblijvende seks willen en steeds minder een relatie. Helemaal niet waar vlgs de cijfers. Mannen net zo goed als vrouwen wachten gewoon nog met het zoeken van een partner totdat ze ouder zijn.
leen65 wijzigde dit bericht op 04-12-2017 21:09
1.18% gewijzigd
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Babette2017 schreef:
04-12-2017 19:50
Woon jij in het sprookjesbos? Je wil geen gat, maar wel alleen seks en vooral geen relatie. Ik zou genoeg mannen kunnen vinden met wie ik lekker zou kunnen seksen en die hun best zouden doen voor mij, wat maakt jou speciaal? Er zijn overigens maar weinig vrouwen die zich voor zulke vrijblijvende seks laten lenen zonder de hoop te hebben op een relatie. Of die niet jaloers zijn als jij met een ander flirt/neukt. Daarvoor zijn er dus hoeren.
Wat een onzin en ook wat een botte reactie! Ik zou eens verder gaan kijken dan je neus lang is want er zijn genoeg vrouwen op zoek naar een sv.

....en vooral geen relatie... Dat mag toch? Wellicht eerder jouw probleem vermoed ik, die kerels die geen relatie willen.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft mijn reactie met de jaren 50 te maken? Waarom zijn er dan meer vrouwelijke hoeren dan mannelijke? Omdat wij zoveel van vrijblijvende seks houden? Vrouwen zijn namelijk gewoon een ‘slet’ als ze tientallen sekspartners hebben en mannen zijn dat niet. Vervelend om te horen is het ongetwijfeld, maar het is wel de werkelijkheid.
Wellicht hebben jullie vele losbandige seksrelaties (en dat is jullie goed recht), maar volgens mij heeft de Nederlandse vrouw heeft gemiddeld zo’n 7 man gehad. Dus er zullen best vrouwen in zijn voor een fuckbuddy, maar het is een hele kleine vijver. Het vivaforum is geen weerspiegeling van de vrouwelijke populatie.
Alle reacties Link kopieren
Babette2017 schreef:
04-12-2017 22:04
Wat heeft mijn reactie met de jaren 50 te maken? Waarom zijn er dan meer vrouwelijke hoeren dan mannelijke? Omdat wij zoveel van vrijblijvende seks houden? Vrouwen zijn namelijk gewoon een ‘slet’ als ze tientallen sekspartners hebben en mannen zijn dat niet. Vervelend om te horen is het ongetwijfeld, maar het is wel de werkelijkheid.
Wellicht hebben jullie vele losbandige seksrelaties (en dat is jullie goed recht), maar volgens mij heeft de Nederlandse vrouw heeft gemiddeld zo’n 7 man gehad. Dus er zullen best vrouwen in zijn voor een fuckbuddy, maar het is een hele kleine vijver. Het vivaforum is geen weerspiegeling van de vrouwelijke populatie.
Dan leef ik kennelijk in een andere werkelijkheid...
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
De vrouw is helaas nog niet seksueel bevrijd zoals de man dat is. In Nederland niet en in overige delen van de wereld al helemaal niet. Ik denk ook niet dat dat ooit zal gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Lieverd, open over dit onderwerp ajb een eigen topic...

en ik ben het zó niet met jou eens. Vrouwen niet bevrijd in Nederland? Kom op zeg...

Sommige overige delen van de wereld gaat het minder snel, das waar.

Durft TO trouwens nog mee te kletsen?
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven