Betrouwbare sex dating sites

04-12-2017 19:02 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een (vrijgezelle) man met een gezond libido. Op dit moment niet op zoek naar een vaste levenspartner, maar wel naar een friend with benefits.

Sites te over, maar wat is nou die site waar ik een leuke vriendin kan vinden zonder eerst 1000 nepprofielen door te worstelen. Met andere woorden, als jullie dames voor zoiets in zijn, waar zou ik jullie kunnen vinden? Welke site(s) zouden jullie gebruiken?
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk zijn er ook vrouwen die voor een sv gaan. En even geen relatie willen. Heb zelf ook meerdere sv's (gehad). Echter blijkt elke keer dat ik geniet van de aandacht, genegenheid en geweldige seks maar ik uiteindelijk toch treurig wordt dat het daar dan bij blijft. Geen relatie, waarin je wel meer dan lust zou delen. En ik ben zeker niet de enige. Dat hoor ik om me heen, lees ik hier op het forum enz. Mannen (en dat is zelfs iets biologisch) zijn beter in het scheiden van lust en liefde. En ook daar zijn uitzonderingen in, tuurlijk! Alleen zijn die meestal al bezet. ;-)
Klaar mee
Babette2017 schreef:
04-12-2017 22:18
De vrouw is helaas nog niet seksueel bevrijd zoals de man dat is. In Nederland niet en in overige delen van de wereld al helemaal niet. Ik denk ook niet dat dat ooit zal gebeuren.
Die bevrijding komt uit jezelf he. Daar hebben anderen niets mee te maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er 4 geprobeerd

SecretFlirt (betaald)
Serieuze site veel reacties terug en ook wat ontmoetingen & seks gehad.
Zoals hier al geschreven werd krijgen vrouwen veel berichten dus ben niet teleurgesteld als je geen reactie krijgt of een afwijzing.

Second Love (betaald)
Iets groter maar ook hier best veel reacties en af en toe een date.

Victoria Milan (betaald)
Pure zwendel, de dames die reageerden waren uit op betaalde seks.

Tinder (gratis)
Heel veel reacties maar allemaal serieus, niet uit op seks of FWB
Staat er vaak ook bij, bijvoorbeeld: geen ons

Kijk voor je betaald of er wat potentiele matchen in jouw omgeving zitten, vooral SF zit voornamelijk in de Randstad.
En de kans dat een vrouw een man benaderd is klein, meestal zijn dat de dames die uit zijn op betaalde seks.
Alle reacties Link kopieren
Buffie schreef:
04-12-2017 22:36
Natuurlijk zijn er ook vrouwen die voor een sv gaan. En even geen relatie willen. Heb zelf ook meerdere sv's (gehad). Echter blijkt elke keer dat ik geniet van de aandacht, genegenheid en geweldige seks maar ik uiteindelijk toch treurig wordt dat het daar dan bij blijft. Geen relatie, waarin je wel meer dan lust zou delen. En ik ben zeker niet de enige. Dat hoor ik om me heen, lees ik hier op het forum enz. Mannen (en dat is zelfs iets biologisch) zijn beter in het scheiden van lust en liefde. En ook daar zijn uitzonderingen in, tuurlijk! Alleen zijn die meestal al bezet. ;-)
Mannen zijn beter in het scheiden van lust en liefde omdat ze door de geschiedenis heen hier veel meer ruimte voor kregen. Vrouwen kunnen dit ook maar omdat hun altijd is verteld dat vrouwen dat dit niet des vrouws is geloven ze er niet in helaas. Biologisch verschillen vrouwen helemaal niet zoveel van mannen. Die verschillen zijn veel meer opgelegd door cultuur en religie enzo.
Daarnaast is het ook zo dat mannen ook degelijk behoefte hebben aan een intieme relatie en ook uiteindelijk hetzelfde ervaren als vrouwen en uiteindelijk ook op zoek gaan hierna.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
pokkewijf schreef:
04-12-2017 22:28
Lieverd, open over dit onderwerp ajb een eigen topic...

en ik ben het zó niet met jou eens. Vrouwen niet bevrijd in Nederland? Kom op zeg...

Sommige overige delen van de wereld gaat het minder snel, das waar.

Durft TO trouwens nog mee te kletsen?
Ja hoor 😂

Ben wel verbaasd dat er zo'n discussie uit mijn vraag ontstaat.

Voor de record, ik denk dat er iets makkelijker een stempel als "hoer" op een vrouw gezet wordt, dan "gigolo" op een man. Maar er zijn in Nederland echt wel vrouwen die iets willen in het leven, zonder een vaste relatie. Daarbij zit er ook nog het verschil tussen wat rond neuken of een goede vaste vriend/vriendin voor sex en een goed gesprek te hebben. Maar goed, dat was niet de vraag.

Wat mij betreft is Secondlove in ieder geval niet het antwoord, ik heb er geen behoefte aan om een bestaande relatie om zeep te helpen. Neem eerst fatsoenlijk afscheidt of wees er open over tegenover je partner.

Ik zoek bewust geen ONS, wat mijn indruk van tinder is. Of zit ik er dan naast?
Alle reacties Link kopieren
Buffie schreef:
04-12-2017 22:36
Natuurlijk zijn er ook vrouwen die voor een sv gaan. En even geen relatie willen. Heb zelf ook meerdere sv's (gehad). Echter blijkt elke keer dat ik geniet van de aandacht, genegenheid en geweldige seks maar ik uiteindelijk toch treurig wordt dat het daar dan bij blijft. Geen relatie, waarin je wel meer dan lust zou delen. En ik ben zeker niet de enige. Dat hoor ik om me heen, lees ik hier op het forum enz. Mannen (en dat is zelfs iets biologisch) zijn beter in het scheiden van lust en liefde. En ook daar zijn uitzonderingen in, tuurlijk! Alleen zijn die meestal al bezet. ;-)
Ik zou uiteindelijk een relatie niet uitsluiten, maar ik heb dan ook mijn handen vrij wat dat betreft. Maar bij sites als secondlove weet je dat je voor de lust gaat en niet voor de echte liefde (ik weet natuurlijk niet waar jij zoekt). En ja, mannen zijn vaak jagers, maar dat houdt meestal wel op bij de juiste match.
Alle reacties Link kopieren
Titanic1913 schreef:
04-12-2017 22:46
Ik heb er 4 geprobeerd

SecretFlirt (betaald)
Serieuze site veel reacties terug en ook wat ontmoetingen & seks gehad.
Zoals hier al geschreven werd krijgen vrouwen veel berichten dus ben niet teleurgesteld als je geen reactie krijgt of een afwijzing.

Second Love (betaald)
Iets groter maar ook hier best veel reacties en af en toe een date.

Victoria Milan (betaald)
Pure zwendel, de dames die reageerden waren uit op betaalde seks.

Tinder (gratis)
Heel veel reacties maar allemaal serieus, niet uit op seks of FWB
Staat er vaak ook bij, bijvoorbeeld: geen ons

Kijk voor je betaald of er wat potentiele matchen in jouw omgeving zitten, vooral SF zit voornamelijk in de Randstad.
En de kans dat een vrouw een man benaderd is klein, meestal zijn dat de dames die uit zijn op betaalde seks.
Tnx, info waar ik wat aan heb👍👍👍
Alle reacties Link kopieren
Lothario schreef:
04-12-2017 23:48
Ik zou uiteindelijk een relatie niet uitsluiten, maar ik heb dan ook mijn handen vrij wat dat betreft. Maar bij sites als secondlove weet je dat je voor de lust gaat en niet voor de echte liefde (ik weet natuurlijk niet waar jij zoekt). En ja, mannen zijn vaak jagers, maar dat houdt meestal wel op bij de juiste match.
Huh? Ik heb niets te zoeken op second love oid. Het was een tip voor jou. Ik geef aan in mijn bericht dat ik juist voor een relatie zou gaan. Ik kan ook alleen maar seks hebben als ik iemand heel aantrekkelijk vind, anders ben ik nogal gauw vies van iemand. En er zijn mannen die ik heel aantrekkelijk vind, dus graag mee seks, en die niet als partner een match zijn. En zelfs dan ook al weet ik met mijn hoofd dat hij niet bij mij past, mijn gevoel is dan toch verdrietig dat het niet meer wordt.
Klaar mee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven