Waar kan ik mijn vriend mee verrassen?

05-12-2017 16:31 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Ik heb sinds kort een leuke vriend. We hebben ook een hele goede seksband.
Zelf houd ik van wat gekke sex en ik wil hem ook vaak ermee verrassen.
Vaak merk ik dat hij er helemaal wild van wordt als ik geile dingetjes zeg ineens.
Zoals: Wanneer mag ik je pijpen in een zwemhokje etc.
Hebben jullie nog geinige kinky dingen om uit te proberen?
Ben benieuwd. Wat wilt een man horen?

Liefs Selena
anoniem_360112 wijzigde dit bericht op 05-12-2017 18:04
6.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
'Hihi' doet het hier beter dan 'hahaha'.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Van samen kotsen word je wel warm?
Wat is gekke seks? Trek je dan een clownspak aan en gooi je met confetti?
Sinds kort een vriend hebben en nu al niet meer weten hoe je hem kunt verrassen? Treurig...

Ik vind de suggestie van RikM wel een mooie. En goed passend ook, in de categorie gekke seks.
Alle reacties Link kopieren
Zwemmen en in het pashokje blijven hangen?
Alle reacties Link kopieren
Even aan je foef laten ruiken hihihi
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
05-12-2017 17:21
Wat is gekke seks? Trek je dan een clownspak aan en gooi je met confetti?
Hahahaha, geniaal.
Nee, gewoon in mijn gezicht spuiten etc.
Voor vele niet gek, maar voor vele ook wel ;)
Op eigen initiatief overal en altijd elke dag pijpen (zo diep mogelijk, er is een leercurve). Binnenshuis, buitenshuis. Zorg dat je altijd lingerie draagt en altijd beschikbaar bent als zijn sletje.

Bied jezelf aan hem aan, overal en altijd, elke dag. Trek je rok of jurk voor hem omhoog en vertel hem dat je door hem geneukt wil worden, maar dat hij niet je kutje maar je mond vol moet spuiten, omdat je zo graag alles slikt wat hij je wil geven.

En dat dan dagelijks.

Of had ik dat al gezegd?
Alle reacties Link kopieren
Verhip schreef:
05-12-2017 17:26
Sinds kort een vriend hebben en nu al niet meer weten hoe je hem kunt verrassen? Treurig...

Ik vind de suggestie van RikM wel een mooie. En goed passend ook, in de categorie gekke seks.
Haha, niks treurigs aan lijkt me als ik hem wil blijven verrassen.
Lijkt me treuriger als ik zou denken van nou, die is van mij. Effe 3 keer stoten en dan zijn we weer klaar.
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
05-12-2017 17:58
Op eigen initiatief overal en altijd elke dag pijpen (zo diep mogelijk, er is een leercurve). Binnenshuis, buitenshuis. Zorg dat je altijd lingerie draagt en altijd beschikbaar bent als zijn sletje.

Bied jezelf aan hem aan, overal en altijd, elke dag. Trek je rok of jurk voor hem omhoog en vertel hem dat je door hem geneukt wil worden, maar dat hij niet je kutje maar je mond vol moet spuiten, omdat je zo graag alles slikt wat hij je wil geven.

En dat dan dagelijks.

Of had ik dat al gezegd?
Thanks, dit soort tips zijn nuttig ;)
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
05-12-2017 17:58
Op eigen initiatief overal en altijd elke dag pijpen (zo diep mogelijk, er is een leercurve). Binnenshuis, buitenshuis. Zorg dat je altijd lingerie draagt en altijd beschikbaar bent als zijn sletje.

Bied jezelf aan hem aan, overal en altijd, elke dag. Trek je rok of jurk voor hem omhoog en vertel hem dat je door hem geneukt wil worden, maar dat hij niet je kutje maar je mond vol moet spuiten, omdat je zo graag alles slikt wat hij je wil geven.

En dat dan dagelijks.

Of had ik dat al gezegd?
Dit klinkt als muziek in mijn oren. Zo moet het zijn verdekke, en niet anders!
En vergis je niet in de kracht van het uiten van je behoeftes, TO. Je wilt door hem gevuld en geneukt worden, zo vaak als hij maar kan. Zonder zijn pik in je voel je je leeg, namelijk.

Geef hem het gevoel dat hij zijn hand over zijn hart strijkt wanneer hij je wil neuken (vaginaal, anaal of in je mond/keel, wat hij maar wil) en jou een gunst verleent wanneer je mag slikken.

Zoiets?

Met een beetje aandacht word je zijn beste sletje ooit.
Ik weet niet hoe ervaren hij is, maar dingen zeggen als ‘neuk me in m’n kont. Nu! ’ en ‘wanneer je m’n handen en voeten vastbindt ben ik weerloos’ zijn aanmoedigingen die nooit slecht ontvangen worden.
Ongeduld tonen wanneer je hem op dat moment niet mag pijpen werkt ook als een tierelier.

Al overwogen om op handen en knieën naar hem toe te kruipen en vanuit die positie je verlangens aan hem kenbaar te maken?
Dit is echt allemaal Sex 101 hoor.

Maar sowieso graag gedaan.
Oh, misschien nodig om separaat te vermelden; er is geen grens aan hoe vaak je hem kunt melden dat je zijn sletje bent. Je weet dat je dat bent, het is alleen zaak dat je hem ervan overtuigt dat je dat ook echt bent. Is het niet in daden, dan in ieder geval in woorden wanneer het niet anders kan.
Damn, het voelt echt zo goed om twee mensen zo gelukkig te maken.
Amant schreef:
05-12-2017 18:31
Damn, het voelt echt zo goed om twee mensen zo gelukkig te maken.
:rofl:
selena1991 schreef:
05-12-2017 17:59
Haha, niks treurigs aan lijkt me als ik hem wil blijven verrassen.
Lijkt me treuriger als ik zou denken van nou, die is van mij. Effe 3 keer stoten en dan zijn we weer klaar.

Begrijpend lezen is niet je sterkste punt zo te zien.
Amant schreef:
05-12-2017 18:31
Damn, het voelt echt zo goed om twee mensen zo gelukkig te maken.
Als we jou niet hadden :yes:

Maar wat Amant (ik twijfel nog, hoor...) zegt, is wel succesvol bij mijn man.

Wat voor type is jouw vriend? En hoe kort zijn jullie samen?
Alle reacties Link kopieren
Lang leve de tips van amant, niets meer aan toevoegen :worship:

Slotje dan maar?
anoniem_353322 wijzigde dit bericht op 05-12-2017 20:02
9.32% gewijzigd
Nav__ schreef:
05-12-2017 18:43
Als we jou niet hadden :yes:

Maar wat Amant (ik twijfel nog, hoor...) zegt, is wel succesvol bij mijn man.

Wat voor type is jouw vriend? En hoe kort zijn jullie samen?
Mis je het een beetje in je 3e trimester? Zwangere seks is echt zo geil :lol:
anoniem_359747 wijzigde dit bericht op 05-12-2017 18:49
1.08% gewijzigd
Amant schreef:
05-12-2017 17:58
Op eigen initiatief overal en altijd elke dag pijpen (zo diep mogelijk, er is een leercurve). Binnenshuis, buitenshuis. Zorg dat je altijd lingerie draagt en altijd beschikbaar bent als zijn sletje.

Bied jezelf aan hem aan, overal en altijd, elke dag. Trek je rok of jurk voor hem omhoog en vertel hem dat je door hem geneukt wil worden, maar dat hij niet je kutje maar je mond vol moet spuiten, omdat je zo graag alles slikt wat hij je wil geven.

En dat dan dagelijks.

Of had ik dat al gezegd?
Bedoel je iedere dag?
Amant schreef:
05-12-2017 18:47
Misje het een beetje in je 3e trimester? Zwangere seks is echt zo geil :lol:
Weinig geils aan, momenteel. Ik ben nog maar 10 weken zwanger, dus het derde trimester duurt nog even. Ik ben momenteel al blij als ik uit mijn werk nog een maaltijd op tafel krijg. Man werkt tot laat, dus ik zal wel moeten. Om 20:00 kun je mij opvegen. Arme man, het wordt allemaal wat minder.

Hopelijk komt hier in het tweede en derde trimester wat verandering in en dan gaan we het zien. Nog geen ervaring mee :p. Ik houd je op de hoogte ^^.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven