Vraag aan de moeders

06-12-2017 18:40 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik heb een vraag.
De laatste tijd zit ik er heel erg aan te denken om een vibo te kopen. Ik ben net 18 geworden maar ik woon nog wel thuis.
Ik kan er best 1 laten bezorgen want ik weet wanneer mijn moeder wel en niet thuis is, maar alsnog ben ik bang dat ze hem gaat vinden.

Wat zouden jullie moeders ( of vaders ) doen als jullie een vibrator van je dochter vinden? Zouden jullie dat vreselijk vinden en in gesprek gaan of is het geen probleem en begin je er niet over?
Tuurlijk, goed verstoppen in logisch maar wat als?
Wij zijn hier thuis heel open minded over seks ed, maar dat soort dingen vind ik toch wel wat privé en gênant als ze er achter zou komen.

Ik hoor het graag.
anoniem_359861 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 18:47
7.39% gewijzigd
Goed opbergen dus.
Alle reacties Link kopieren
Roanoke* schreef:
06-12-2017 18:42
Goed opbergen dus.
Ja.. dat had ik zelf nog niet bedacht.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem niet optillen, maar met mijn elleboog of teen ( als ik sokken aan zou hebben ) een zetje geven zodat ik kan doen waarvoor ik op je kamer kwam.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
SnothingspecialS schreef:
06-12-2017 18:43
Ja.. dat had ik zelf nog niet bedacht.
Graag gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Roanoke* schreef:
06-12-2017 18:44
Graag gedaan.
Sarcasme op het internet is lastig :-P)
Alle reacties Link kopieren
Wat doet het er toe wat wij vinden/denken betreffende onze kids? Wij zijn jou ouders niet...
Alle reacties Link kopieren
Och ik denk dat mijn eigen kinderen van moeders best het een en ander gevonden zullen hebben, we hebben het er nooit over gehad. Ik weet weinig tot niets over hun seksleven zij niet over het mijne, ik zou er dus niets van vinden.
die ik wilde bestaat al...
SnothingspecialS schreef:
06-12-2017 18:46
Sarcasme op het internet is lastig :-P)
Nee hoor :) voor mij niet.
Alle reacties Link kopieren
yourlocalhero schreef:
06-12-2017 18:46
Wat doet het er toe wat wij vinden/denken betreffende onze kids? Wij zijn jou ouders niet...
Het is gewoon een vraag, antwoorden hoeft niet.. ;)
Alle reacties Link kopieren
SnothingspecialS schreef:
06-12-2017 18:49
Het is gewoon een vraag, antwoorden hoeft niet.. ;)
Ja die je net wat aanpast..mijn antwoord is op je eerdere vraagstelling.. :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Mijn kinderen zijn nog te jong voor dergelijke bestellingen. Maar ik denk dat ik er geen aandacht aan zou schenken. Ik vind het niet zo schokkend en vind ook niet dat er iets besproken moet worden als ik dat in hun kamer vind. Het is niet illegaal of schadelijk.
Alle reacties Link kopieren
yourlocalhero schreef:
06-12-2017 18:50
Ja die je net wat aanpast..mijn antwoord is op je eerdere vraagstelling.. :hyper:
Eigenlijk heb ik het aangepast voor verduidelijkheid op mijn eerdere vraag, het komt bijna op het zelfde neer :biggrin:
Laten bezorgen op postkantoor of bij AH? En gewoon goed verstoppen idd.
Alle reacties Link kopieren
SnothingspecialS schreef:
06-12-2017 18:53
Eigenlijk heb ik het aangepast voor verduidelijkheid op mijn eerdere vraag, het komt bijna op het zelfde neer :biggrin:
Maar gewoon verstoppen in je nachtkastje dus.
Ik zal even antwoorden vanuit mijn moeder-zijn. Ook al ben ik niet de jouwe en kan ze heel anders reageren.

Ik zou er geen enkel probleem mee hebben. Ik ben erg open-minded en heb niet snel ergens moeite mee.

Je bent een meid van 18, ga los.
Alle hoeken van de kamer laten zien. Is ze nou helemaal betoeterd.
Ik zou er helemaal niks van vinden, en al helemaal niet in gesprek gaan. Waarover moet ik in gesprek dan? Hooguit zou ik laten vallen dat er ook nog een jonger broertje in huis is dat vast en zeker het gesprek wel aangaat, op windkracht tien, dus dat dochter haar speelgoederen beter een beetje uit het zicht kan leggen.
Alle reacties Link kopieren
Saga_Röversdotter schreef:
06-12-2017 18:55
Laten bezorgen op postkantoor of bij AH? En gewoon goed verstoppen idd.
Oh dat is wel een goede ja.. Bedankt! :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Hoe zou je reageren als je de sexspeeltjes van je ouders zou vinden? Er zijn trouwens vibrators die er niet als zodanig uitzien. In de vorm van een lipstick ofzo.

Ik heb zoons maar mocht ik ooit een travelpussy vinden, nou ja, wat blijfgewoonbianca zegt, niet aanraken maar met een teen opzij schuiven. Ik pak wasgoed uit hun kamers voor de zekerheid ook met duim en wijsvinger op.
Creativity is intelligence having fun
Alle reacties Link kopieren
Als hij open en bloot in haar kamer zou liggen zou ik haar vragen of ze hem voortaan wat beter op wil bergen ivm vader, werkster en andere kinderen. Zou hij verstopt zijn en ik kom hem toevallig tegen zou ik niets zeggen.
Ik zou er ook niets van vinden. Hooguit zou ik me misschien bedenken dat het fijn is voor haar dat ze haar eigen seksualiteit aan het ontwikkelen is.
Alle reacties Link kopieren
Kirby schreef:
06-12-2017 19:01
Hoe zou je reageren als je de sexspeeltjes van je ouders zou vinden? Er zijn trouwens vibrators die er niet als zodanig uitzien. In de vorm van een lipstick ofzo.

Ik heb zoons maar mocht ik ooit een travelpussy vinden, nou ja, wat blijfgewoonbianca zegt, niet aanraken maar met een teen opzij schuiven. Ik pak wasgoed uit hun kamers voor de zekerheid ook met duim en wijsvinger op.
Ik zou daar inderdaad niks van zeggen..
Mijn dochters schaamde zich nergens voor en vroegen gewoon aan hun moeder (dus mijn vrouw) voor advies bij aankoop.
Laatst vroeg ze mij advies omdat ze een electro stimulans apparaat had gekocht.
Ik weet het wij zijn denk ik geen gemiddeld gezin, maar alles is hier wel bespreekbaar.
Alle reacties Link kopieren
Weet niet of ik als man mag reageren.... heb je daarom maar een pb gestuurd
Alle reacties Link kopieren
En jullie zijn dus open minded. Nou, poe, gelukkig hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven