Hoe zorg je dat een ONS precies gaat zoals jij wilt?

09-12-2017 11:22 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangepast bericht:

Hee meiden (of mannen als ze tips hebben),

Wil ervoor zorgen dat ik gebeft wordt bij een one-night stand, hoe aan te pakken?
Conclusie: aangeven wat je wil, haha XD
anoniem_360189 wijzigde dit bericht op 09-12-2017 22:02
Reden: genoeg antwoorden en wil de uitgebreide vraagstelling voor beperkte tijd op het forum hebben staan. Bedankt lezers!
87.43% gewijzigd
Huur een gigelo.
Alle reacties Link kopieren
Is 'zeg gewoon wat je wilt' een heel gek idee?
Vooraf een contract, met daarin je voorwaarden, laten tekenen.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt stoppen, als jij vindt dat het voorspel bagger is.
Je kunt ook om iets vragen.

En het zou ook kunnn dat sommige mannen ( het geven van ) orale seks te intiem vinden voor een ONS.

Misschien zijn ONS-jes niet zo jouw ding, als je niet assertief en inventief genoeg bent.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Als jij overwicht wil, ga je op iemands gezicht zitten en dan roep je " likken, kreng " .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
09-12-2017 11:29
Je kunt stoppen, als jij vindt dat het voorspel bagger is.
Je kunt ook om iets vragen.

En het zou ook kunnn dat sommige mannen ( het geven van ) orale seks te intiem vinden voor een ONS.

Misschien zijn ONS-jes niet zo jouw ding, als je niet assertief en inventief genoeg bent.
Ja, zou kunnen. Ik vroeg me gewoon af hoe anderen dat doen, en of ik daar wat van kan leren.
F.W.B.
Alle reacties Link kopieren
in de droomwereld kan je alles krijgen wat je wilt. in het echte leven moet je concessies doen.

of huur een gigolo in.

maar 1 mooi, en een player, en jouw alles alten bepalen?
vast wel mogelijk, maar niet heel realistisch.

praat, en geef duidelijk aan wat jij wil en niet wil. dan is het aan de man en aan jou of dat je wil doorgaan.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
musicislife schreef:
09-12-2017 11:33
Ja, zou kunnen. Ik vroeg me gewoon af hoe anderen dat doen, en of ik daar wat van kan leren.
Ik deed idd niet aan orale seks tijdens een ons, niet geven en niet ontvangen.
Alle reacties Link kopieren
hamerhaai schreef:
09-12-2017 11:36
in de droomwereld kan je alles krijgen wat je wilt. in het echte leven moet je concessies doen.

of huur een gigolo in.

maar 1 mooi, en een player, en jouw alles alten bepalen?
vast wel mogelijk, maar niet heel realistisch.

praat, en geef duidelijk aan wat jij wil en niet wil. dan is het aan de man en aan jou of dat je wil doorgaan.
Maar vinden sommige vrouwen dat dan ook niet oneerlijk. Dat voor sommige mannen wel een droomwereld is (zijn knap en player, kunnen makkelijk ervoor zorgen dat ze krijgen wat ze willen), maar voor vrouwen kunnen ze knap zijn, maar of ze ook krijgen wat ze willen is vaak maar de vraag. Dat vind ik oneerlijk, en ik zou graag tips met vrouwen uitwisselen dat vrouwen zorgen dat ze krijgen wat ze willen.
Mannen hebben ook van die praatjes onderling en forums om te leren hoe je een vrouw in bed kan krijgen. Kunnen vrouwen toch ook doen, samen bespreken hoe je ervoor zorgt dat je krijgt wat je wilt? Of ben ik hier op de verkeerde plaats dan? (Ik vind dat gigolo niet nodig zou hoeven zijn)
Misschien ligt het inderdaad niet in mijn aard om het af te dwingen of iets dergelijks. Maar dat is dus juist wat ik wil leren, en bespreken met vrouwen. Of toch bij een lieve jongen proberen, dan? Moet je hem wel aantrekkelijk vinden.
Gewoon niet meer met vreemden neuken.
Pluisi schreef:
09-12-2017 11:46
Gewoon niet meer met vreemden neuken.
dus F.W.B.
of is daar ook al iets mis mee?
Alle reacties Link kopieren
musicislife schreef:
09-12-2017 11:44
Maar vinden sommige vrouwen dat dan ook niet oneerlijk. Dat voor sommige mannen wel een droomwereld is (zijn knap en player, kunnen makkelijk ervoor zorgen dat ze krijgen wat ze willen), maar voor vrouwen kunnen ze knap zijn, maar of ze ook krijgen wat ze willen is vaak maar de vraag. Dat vind ik oneerlijk, en ik zou graag tips met vrouwen uitwisselen dat vrouwen zorgen dat ze krijgen wat ze willen.
Mannen hebben ook van die praatjes onderling en forums om te leren hoe je een vrouw in bed kan krijgen. Kunnen vrouwen toch ook doen, samen bespreken hoe je ervoor zorgt dat je krijgt wat je wilt? Of ben ik hier op de verkeerde plaats dan? (Ik vind dat gigolo niet nodig zou hoeven zijn)
Misschien ligt het inderdaad niet in mijn aard om het af te dwingen of iets dergelijks. Maar dat is dus juist wat ik wil leren, en bespreken met vrouwen. Of toch bij een lieve jongen proberen, dan? Moet je hem wel aantrekkelijk vinden.
En jij gelooft echt dat mannen ook precies krijgen wat ze willen? Nee, natuurlijk niet.

Er is niets mis met ervaringen uitwisselen. Maar ik heb het idee dat je wel een vrij strak "verlanglijstje" hebt, en dat die niet realistisch is.

En wanneer je niet alles krijgt dan kan je boos worden hoe het verlopen is.

De meeste mannen zijn daar wat nuchtere in. Een teleurgestelde date/ONS wordt als ervaring afgeschreven. Maar ze voelen zich meestal niet gebruikt.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ik zorgde er sowieso voor dat ik zelf éérst aan mijn trekken kwam. Maar daarna gaf ik de man in kwestie ook zijn deel, ook al hou ik niet van blowjobs geven. Voor wat hoort wat, of je moet idd 'n gigolo inhuren, dan is ie all yours en hoef je alleen te ontvangen, niet te geven.
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
09-12-2017 11:51
dus F.W.B.
of is daar ook al iets mis mee?
Is soms niet makkelijk om fwb te krijgen. Begint uberhaupt vaak met ONS. Dus dan heb je dat probleem sws al. Een FWB lijkt me wel chill hoor, maar dan moet je die wel eerst zien te regelen. En dat is dus vaak met een ONS...

Dus ik stel volgens velen een onrealistische vraag... Jammer, er zouden toch meer vrouwen moeten zijn die er ook zoals ik over denken.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
09-12-2017 11:54
Ik zorgde er sowieso voor dat ik zelf éérst aan mijn trekken kwam. Maar daarna gaf ik de man in kwestie ook zijn deel, ook al hou ik niet van blowjobs geven. Voor wat hoort wat, of je moet idd 'n gigolo inhuren, dan is ie all yours en hoef je alleen te ontvangen, niet te geven.
Ok, yes, jij zorgt dat je dat voor elkaar krijgt! Goed van je! Dus tell me, hoe doe je dat? Zeg je het al in de club? Wat is jou tactiek? Of ben je van nature zo assertief dat dat gewoon vanzelf gaat?

Tuurlijk wil ik wat geven als ik heb ontvangen. Maar wil wel zeker weten dat ik ook ontvang, dat is mijn punt. Als ik ben gebeft, of in ieder geval ben klaargekomen, houd ik zeker van een potje seks hoor, en als me dat nog niet zint een blowjob. Gaat erom dat ik btje meer weet hoe ik zorg dat ik aan mn trekken kom van de ander
Ik heb nooit iemand versierd, laat staan in 'n club (ik hou niet van uitgaan). Ik werd versierd door mannen op mijn sportclub of werk. En als ik dan toegaf dan mocht hij eerst aan de bak, eerder dan dat nam ik zijn lul niet in m'n mond. En had ie me toch gedwongen had ie kennis kunnen maken met mijn tanden. :twisted:
Hi,
Lijkt me beter om open en eerlijk met je bedpartners hierover te praten en je ze laat weten waarna je verlangt..
succes ermee
Alle reacties Link kopieren
Allrighty, jij bent een vrouwelijke player! Hoe zorg je er dan voor dat je versierd wordt? Voor jou ervaring gaat dat vanzelf denk ik, maar ben toch benieuwd. Ik kom zelf over als een btje een verlegen meisje, maar jij bent wat extraverter misschien?
Of je bent gewoon super heet XD. Draag je ook excentrieke kleding? Vraag me gewoon af
Alle reacties Link kopieren
Gewoon van te voren afspreken, ik zou daar geen moeite mee hebben, zolang ik ook aan mijn trekken kom.
musicislife schreef:
09-12-2017 11:55
Is soms niet makkelijk om fwb te krijgen. Begint uberhaupt vaak met ONS. Dus dan heb je dat probleem sws al. Een FWB lijkt me wel chill hoor, maar dan moet je die wel eerst zien te regelen. En dat is dus vaak met een ONS...
Nee je keert het om, je begint met vrienden, daarna eventueel de benefits.
ik heb een vrouwelijke collega gehad en die had het op die manier prima geregeld. Zij heeft mij ook eens uitgelegd waarom zij is begonnen met fitness in de sportschool. "We douchen wel thuis" kreeg opeens een heel andere betekenis.
Ik denk niet dat je wensen onmogelijk zijn maar eerder de omgeving waarin je het zoekt.
Ik ben een autist en helemaal niet sociaal gericht. Misschien juist omdat ik het niet zocht dat ze mij interessant vonden? Ben niet echt knap ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Dan zou ik helemaal vooraf aangeven wat je wel en niet wilt.

Als een man jou oraal bevredigd heeft (= intiem) en dan wil je geen penetratie kan ik me best voorstellen dat hij not amused is. Als dat onverwacht komt.

Of zet niet in op one night stands maar zoek juist iemand die het ook alleen om de seks te doen is maar die je wel vaker kunt zien.

Denk dat 'de perfecte ONS' creëren best lastig is, juist omdat t allemaal voor het eerst is met diegene.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
09-12-2017 12:12
Misschien juist omdat ik het niet zocht dat ze mij interessant vonden? Ben niet echt knap ofzo.
Ze vinden je nu niet meer interessant? Waarom dan? Of heb je nu een relatie?

Tja ik ben nu niet op zoek en kom ze daarom ook niet tegen.
Maar als ik op pad ga weet ik dat ik genoeg mannen kan vinden om een beschuitje mee te eten als ik dat zou willen.

@TO Ik ben ook pro aangeven wat je wil. Vaak begin ik al met chatten met een man of elkaar opgeilen en dan kun je al aangeven wat je wil. Veel mannen vinden het ook juist fijn om een vrouw te verwennen, maar doen maar wat ze zelf prettig vinden omdat ze eigenlijk niet weten wat de vrouw wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven